Silverbeast 2.5
Moderaator: Moderators
Re: Silverbeast 2.5
No see oli nali (kui veel aru ei saadud), suvel oli Kargajale treeningule mineku kohta sarnane teema üleval...
- Shrek4x4
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 324
- Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
- Asukoht: Harjumaa, Keila.
- Kontakt:
Re: Silverbeast 2.5
Midagi on vist toimumas?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... 0&start=30
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... 0&start=30
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Silverbeast 2.5
Porgand andis safari ajal soo peal põske. Loomalikult teeb see veekaheksamehe kurvaks kui 4banger lutti tõmbab.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Vara veel midagi välja hõiskama hakata. 2.5 versioon peab veel teenima ja mõned rahuldust pakkuvad sõidud sõitma. Aga plaanid on... rahulikult võtta.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Pole midagi eriti kirjutanud, kuna auto on püsinud muutumatus konditsioonis. Sellest, et vahetasin õli ja koputasin haamirga midagist ning tegin tavapäraseid hooldusi, pole pointi kribada. Ennem TalveSprinti sättisin veel vedrustust ja lõikasin rehve. Ennem Horvaatiat käisime üle pmst kogu auto, et mingi lolli asja pärast sõit katki ei jääks. Tundub, et oli kasu, sest pisiasjad ei jebinud. Rehvid said torkeid, roolivardad oli mul endal kehvasti konstrueeritud, aga ometi mitu aastat vasti pidanud ja püsikas oli ilmselt juba ennem viga saanud. Ennem Horvaati minekut paigaldasin hüdrosilindrite kangid tagarataste eralid pidurdamiseks ja see on küll üks lahe vigur, mis aitab metsavahel kenasti manööverdada. Muidugi kui tagumine diff-lukk väljas on... Üldiselt on pärast sellist võistlust väike masendus peal, kuna auto on moraalselt vana ja gabariitidelt kohmakas. Neid kordi, kui ma pidin on laia kere puude vahelt läbi tirima, või jäin kuhugi madala puu alla kinni oli ikka mitu. Uksed on puudele peale keeramisest kõverad, katuseservad mõlkis ja esiklaas puru. Porilaudadest ja muudest haavadest ei hakka rääkimiagi... Hea oli see, et kui sai vabas vees vajutada, ei jäänud me teistest Eestlastest maha, ehk auto üldine toimimine on hea, aga konkurentsis püsimiseks on vaja muutusi, mida pole enam mõtekas ümberehitamisega saavutada. SB 2.5`st saab kunagi doonor SB 3.0`le ja see on tõsiasi. Aga mida ja millal täpsemalt eks see selgub, kui hakkame uut teemat siin foorumis veeretama.
Väike meenutus Horvaatia igaõhtusest tööst auto kallal :
Koju jõudes olid naabrid mulle karika teinud, lohutuseks ja motivatsiooniks ilmselt, lahe kui on toetajaid, kes meeles peavad.
Väike meenutus Horvaatia igaõhtusest tööst auto kallal :
Koju jõudes olid naabrid mulle karika teinud, lohutuseks ja motivatsiooniks ilmselt, lahe kui on toetajaid, kes meeles peavad.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Silverbeast 2.5
Siia peab veel lisama väikese märkuse, et EvansCooling Is Rocks!
https://www.evanscoolant.com/
Ilma igasuguse häbita võime öelda, et see asi TÖÖTAB. Sõitsime terve lühikese 7 km katse ilma jahutusventikateta. Mootor särsus nagu praepann aga masin ei keenud. Temperatuuri ei tea, sest näidikud olid kõik põhjas.
Julgen soovitada.
https://www.evanscoolant.com/
Ilma igasuguse häbita võime öelda, et see asi TÖÖTAB. Sõitsime terve lühikese 7 km katse ilma jahutusventikateta. Mootor särsus nagu praepann aga masin ei keenud. Temperatuuri ei tea, sest näidikud olid kõik põhjas.
Julgen soovitada.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Re: Silverbeast 2.5
Mõtlesin ka ise Evans waterless coolantit kasutada aga juhtusin lugema ühte uuringut:
http://www.norosion.com/evanstest.htm
Aga eks igaüks ise mõtleb, kas kõrgem keemistemperatuur tema rakenduse puhul muid võimalike kõrvalnähte üle kaalub.
http://www.norosion.com/evanstest.htm
Aga eks igaüks ise mõtleb, kas kõrgem keemistemperatuur tema rakenduse puhul muid võimalike kõrvalnähte üle kaalub.
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Vaatevinkli küsimus, tänavaautole mõtetu vedelik, ekstreemsusi ja lollusi taluvale võistlusautole väga hea kindlustus, sirgete kaantega finižisse saamiseks. Selles kokkuvõttes, on ka olulist jama kirjas. Räägitakse kuumast kaanest ja deto ohust... lõhnab nagu ise turbotatute probleem, kui stock sisuga vabalthingav. Jäetakse aga mainimata oluline, se vedelik ei hakka paisuma ja temasse ei teki õhumulle, mis on tegelik põhjus, miks kaaned kõveraks lähevad ja tihendid vahelt lendavad. Kuna ta ei paisu pole vaja survestatud jahutussüsteemi, mis muidu lõdvikuid purustab ja radiaatoreid punnitab. (tavaline probleem BMW`del näiteks)
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Silverbeast 2.5
Tegu marketingi eesmärgil ümber ristitud glükooliga. Ehk siis täpselt seesama "toormaterjal", millest tehakse autode jahutusvedelik, talle vett lisades.enx kirjutas:Ja Eestis müüakse seda kus?
Lugejate silmaringi laiendamiseks: (puhtal) glükoolil on mõnevõrra väiksem soojusmahtuvus - näiteks tavalise 40glük:60vesi seguga võrreldes 1,46x. Ehk siis tinglikult tuleks vedeliku vooluhulka sama soojushulga välja kandmiseks suurendada 1,4x, aga ilmselgelt ei ole ühegi liikuvvahendi jahutussüsteem nii täpselt dimensioneeritud, et sellest probleem (liiga kõrge mootori temperatuur) võiks tekkida.
Muide, glükoolil on mahuline paisumine täitsa olemas, jah see on ~3,7x väiksem kui veel (jällegi võrreldes 40/60 seguga oleks vahe väiksem).
Re: Silverbeast 2.5
vist ei müüdagi. Me tellisime UK -st selle koos pesuainega.enx kirjutas:Ja Eestis müüakse seda kus?
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
2018 talvesprint läbitud, täitsa OK tulemus sai vormistatud. Tegelikult sai esimesel õhtul kolme kiirusliku katse läbimisega selgeks, et mõistliku tempoga poodiumile küll ei pääse. Tegin endale mõtteis selgeks, et auto on olnud siiani piisavalt tugev ja vastupidav, et tempot järgmisel päeval veel tõsta. Läbi füüsiliste kannatuste, (kuna piiravaks saab sellise andmise juures ka enda taluvus), õnnestus teisel päeval neli kiiruskatset seitsmest ära võita. Kokkuvõttes siis teine koht välja võideldud, või kaotatud, viimane on nagu vaatevinkli küsimus. Mulle tundub see pigem nagu võiduna, kuna hoogu juurde võtta polnud mul enam kusagilt.
Auto toimis laitmatult ja kindlasti tahaks ma ennem tema organidoonoriks saamist veel mõned ägedad võistlused sõita.
Siin kohal veel tänusõnad korraldajatele ägeda võistluse eest ja kaasvõistlejatele kõva konkurentsi eest. Kotkast kiidan ka, peab ikka paras hull olema, kui tahab ühe lollaka kõrval istuda, kes kõigest väest üritab seda historic monstrumit puudest ja suurematest kändudest eemal hoida, aga garantiid ennem starti anda ei taha, et me ikka kõigi nelja ratta peal lõpetame.
Auto toimis laitmatult ja kindlasti tahaks ma ennem tema organidoonoriks saamist veel mõned ägedad võistlused sõita.
Siin kohal veel tänusõnad korraldajatele ägeda võistluse eest ja kaasvõistlejatele kõva konkurentsi eest. Kotkast kiidan ka, peab ikka paras hull olema, kui tahab ühe lollaka kõrval istuda, kes kõigest väest üritab seda historic monstrumit puudest ja suurematest kändudest eemal hoida, aga garantiid ennem starti anda ei taha, et me ikka kõigi nelja ratta peal lõpetame.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Silverbeast 2.5
Ega metsas ongi sitt kihutada, tee peal on palju mõnusam. Raputab vähem jne
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
No ma natukene pressisin ikka metsavahel ka.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.