17. leht 18-st
Postitatud: E Apr 12, 2010 7:45 pm
Postitas jr
Garreti turboga on tegemist. Turbo on ilma wastegateta. Tänu sellele on spool time jube aeglane ja sõna otseses mõttes ainus võimalus boosti tõsta on rohkem kütet silindrisse loopida, mis väljendub suuremas heitgaaside koguses, mis spoolib turbsi kiiremini ja kiiremini ning veel kiiremini, mis omakorda tõstab siis rõhku. Ilmselt pole wastegatet vaja, kuna väljund on suurem kui sisend ja selle mootori tootlikuse juures ei saa väga lolliks minna.
Postitatud: T Apr 13, 2010 10:42 am
Postitas EleCTriC1
oot oot... Wastegate puudumine turbol spool time otseselt ei mõjuta...
Wastegate lubab mootorisuhtes ohutumalt kasutada pisemat turbot suurema boosti saavutamisel. (sealhulgas käigu vahetusel ja muudel sellistel võimaliku detonatsiooni eest kaitsev)
segadus... kas siis tigu on nii suur, et ei puhu rohkem peale, mootor väike või yle 1500 pöörde ei sõida?
Kui tigu miskit eriti ei puhu siis ei ole tal ka mõtet ju?
Wastegate saad välise ka panna.. võta mõni vana audi 200 väline wastegate klapp, vaakumile punn ette ja ylejäänud on pealt kruviga reguleeritav
Postitatud: T Apr 13, 2010 11:02 am
Postitas jr
Kuna on 100% avatud siibriga lõõrid, siis on wastegatest pohlad ja käiguvahetusel ei puhu see pilli.
Tigu suur, mootor väike, pöörded max 4500. Eks nende koosmõjul ole Banks sinna ilma wastegateta turbo pannud. 6.5TD tehase setupi puhul lüüakse ka wastegate 100% kinni, et mingitki rõhku ülesse saada.
Postitatud: T Apr 13, 2010 11:13 am
Postitas erik
Eks suur asi on sellisel diislil juba rõhk väärtusega 0, sest mootor ei pea oma olematut imemisvõimet realiseerima, vaid sellest tulenevalt saab kütus rohkem õhku, et puhtamalt ja efektiivsemalt põleda.
Postitatud: T Apr 13, 2010 3:37 pm
Postitas MahviaDeTyrk
jr kirjutas:Kuna on 100% avatud siibriga lõõrid, siis on wastegatest pohlad ja käiguvahetusel ei puhu see pilli.
Blowoff on see asi mille võib ilma siibrita diislil ära jätta - ei saa ma siinkohal aru sellest wastegate jutust
1100F @ 11 PSI = paljuvõitu

Postitatud: T Apr 13, 2010 4:00 pm
Postitas jr
Eks ole siis näha. Praegu on GM enda speki järgi asi paikka keeratud. Kunagi oli selle sama turbokomplektiga 6.2D GM enda poolt müügis koos tema enda garantiiga.
Seda teades, on seal ilmselt veel omajagu puhvrit rumalusteks.
Postitatud: T Apr 13, 2010 7:24 pm
Postitas AsTroSS
MahviaDeTyrk kirjutas:jr kirjutas:Kuna on 100% avatud siibriga lõõrid, siis on wastegatest pohlad ja käiguvahetusel ei puhu see pilli.
Blowoff on see asi mille võib ilma siibrita diislil ära jätta - ei saa ma siinkohal aru sellest wastegate jutust
1100F @ 11 PSI = paljuvõitu

Siis on sul veel paju õppida ...

Postitatud: K Sept 29, 2010 6:15 am
Postitas pimeroolis
tere.Kuidas cheviga lood on kas BB aiste vahel juba ei ole kuulda olnud vähe aega, kas käigukast on sellele marutamisele vastu pidand
Postitatud: K Sept 29, 2010 9:46 am
Postitas jr
Ei ole BB aiste vahel. On 6.2D koos turboga. Tellitud on ka nüüd suuremad pihustid, et maksimaalne sellest setupist välja võtta. K.kast peab hästi vastu.
Postitatud: K Sept 29, 2010 4:59 pm
Postitas -Tegelane-
Postitatud: K Sept 29, 2010 10:37 pm
Postitas jr
Tuulutaks garaazi natuke...
Postitatud: P Veebr 20, 2011 2:41 pm
Postitas DieZel
jr kirjutas:Kodanik2 kirjutas:Kas sul ees pool libisevat difrit ei ole? Minu käes oleval isendil on eesi difril ka kettad sees.
Ei, Military chevydest on ainult ambulantsil lukk ees Dana 60 olemas ja see ei ole mitte libisev vaid 100% Detroit Locker. Libisev lukk D60 sillas, mis on Chevy all esimeseks sillaks on kellegi samodelkin või siis special order diileri käest.
Leidsin manuaalist ülesse:
M1028 Truck, Cargo, Tactical, 1 1/4 Ton, 4x4 CUCV:Front axle on all variants is Dana 60 with
Spicer Trac-lok (limited slip) and locking hubs, ratio: 4.56:1.
Rear axle on M1028 and A1: 10.5 inch Corporate 14 Bolt with "No-spin/Detroit" differential locker. Ratio: 4.56:1
Mul on endal m1028, ja sama asi on sees...Nii et ei ole samodelkin

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust
Postitatud: P Juun 12, 2011 9:48 pm
Postitas jr
Trac-Loc on ette ainult ambulantsi versioonile pandud. Olen selles üsna veendunud, peale sõjaväelaste enda manualide sirvimist. Kui midagi kuskil väidab teisiti, siis on see info puudulik. M1028 on liiga üldistav. Ning aegamööda võivad sillad autode all sõjaväes vabalt ka rännata, nii et nii vana auto kohta üldse midagi kindlat väita on üldse riskantne.
Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust
Postitatud: P Juun 12, 2011 9:50 pm
Postitas jr
Sai ette tehtud kardaan, vahekasti poolt püsikiirusliigendiga. Kardaan alla, turbol rõhud ülesse, pidurilt jalg maha, et liikuma saada - käis üks hele pauk ja läinud see püsikiirusliigend oligi. Mõttetu proov oli, aga noh oli vaja ikka tõestada, et sellest asja ei saa. Läheb topletristidega kardaan alla tagasi.
Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust
Postitatud: E Juun 13, 2011 10:47 am
Postitas Daniel
Ma imestan et su np208 sellele kõigele veel vastu peab ?
muidu aga 5 pluss punkti proovimise eest
