17. leht 20-st

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Sept 09, 2012 6:52 pm
Postitas Mell
Külahull kirjutas:
totu kirjutas:Läheb küll juba teemast mööda aga viimasel koosistumisel tuli veel üks "pisiasi" teemaks, suhtumine foorumis. Tihti peletab uustulnuka minema üleolev vastamine, rumalatele (edasijõudnute arvates) küsimustele. Kusagilt peab ju alustama. Eks on ka "erijuhuseid", kus inimese offroadi tulemata jätmine ala vaesemaks küll ei jäta aga ehk kiirustame selle otsusega vahel.
Siin vaidleksin natukene vastu. Kui on küsimused, siis saab ju alati kasutada otsingut foorumisiseselt ja saaks paljudele küsimustele vastused. Alatasa tehakse uus teema a la "milline maastur on parim" ja siis tuleb mitu lehekülge mõtetut hala ning nentimine, et pooled foorumis olevatest persoonidest, on m..nid. Kui küsija ise teaks, et mida ta soovib, otsiks pisutki infot ise, oleksid soovitused ka konkreetsemad.
Ajad ja inimesed muutuvad-kui meie alustasime safaritest ja jõudsime foorumini,siis nüüd ilmselt asi vastupidi.(Õnneks ja kindlasti mitte reegel)Aga kui inimesel asja vastu tõesti huvi,siis ei hakka ta kunagi uurima läbi foorumi,"millised uksetüüblid käivad sinisele autole jne".
Sellisest järelkasvust ei tule nagunii midagi ja nad kolivad varem või hiljem mõnda laiemat kõlapinda omavasse foorumisse.
Pole küll vaba reeglite teema,aga puudutab ilmselt kogu Offroad tulevikku.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: E Sept 10, 2012 12:03 am
Postitas srock
Nutt ja hala.Alustan sellest, et Lätis juba tuuakse Turisti autod treiladega kohale ja te nüüd tahate peale TR-1 raja läbimist lapsi kooli viia? No mida perkeletta, võid jalgrattaga piima järgi minna, TR-1 auto on VÕISTLUSAUTO ja seda tänapäeval ikka veetakse treilaga,tahaks näha lolli kes sõidab meeletud kilomeetrid võistluspaika ja enne starti juhtub see mis juhtuma ei peaks.Edasi- kui pakutakse taas TR-1 kõrvuni muda ,oleme me taas sukiga rajal :D WRC jäägu Märtini ja muude meeste jaoks :D ja pooldan seda turvapuuri teemat TR-1 kuni oma surmani,tean ,et väidetakse laidetakse maha, vaja ju poes piima järgi käia.Pets - TR-1 on sportauto ,mitte piima järgi käimis taburett.Saage lõpuks aru,et on turisti klass millega piima järgi käia :D

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: E Sept 10, 2012 5:36 pm
Postitas MahviaDeTyrk
CÄÄRFIILD kirjutas: .TR-1 sõitjad vähemalt aastas 1 sõidust oavõtnud aastate kaupa
2011 - 17 teami
2010 - 19 teami
2009 - 24 teami
2008 - 30 teami
2006 - 38 teami
Langus pea kahekordne ja üle kahe korra võrreldes võistluste kauppa.
2011 = siiskit nagu 18 mitte 17 http://eal.4x4.ee/images/stories/dokume ... 202011.pdf

Ja 2012 on juba praegu 18 peal käinud + kaks võistlust alles ees

2011 käisime Teoga 5est võistlusest 3mel oma jala peal kohal - ei ole miskit probleemi - saab küll

Aga see kõik juba täiega OT

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Okt 17, 2012 7:01 pm
Postitas Movistar
Tundub,et lätlased on asja arutlusele võtnud.
Püstitatud on küsimus,et milline rehv 33 st kuni 37-ni ja milline miinimumkaal.
http://www.4x4forums.lv/viewtopic.php?f=17&t=1697

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Okt 18, 2012 3:15 pm
Postitas totu
Movistar kirjutas:Tundub,et lätlased on asja arutlusele võtnud.
Püstitatud on küsimus,et milline rehv 33 st kuni 37-ni ja milline miinimumkaal.
http://www.4x4forums.lv/viewtopic.php?f=17&t=1697
Ootan lätlaste kirjalikku versiooni projektist. hetkel see võistlejate kooskõlastusringil aga peaks käiku minema. Mingi lühikokkuvõte:
1. miinimumkaal 1100kg.
2. rehv kuni 1500kg. 838(840)mm
3. rehv üle 1500kg 900mm
3a rehvitüübid piiranguteta ja lukud lubatud.
4. igasugused külgülekanded keelatud
5. max. kliirens 330mm
6. lubatud seeriaviisilised vintsid
7. ülejäänu vaba, k.a. toruraam.
Need telefonikõnest tehtud märkused ja ei pretendeeri absoluutsele tõele.
Igal juhul ei ole erilist väljavaadet klasside ühtlustamiseks, e. sõidame, ilmselt, igaüks oma reeglitega.
PS. Nende reeglid kinnitatakse 2 aastaks ja vajadusel muudetakse siis.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 02, 2012 8:04 pm
Postitas heints
Kas on selgunud millal ja millised reeglid tulevad? Oli plaan järgmine aasta ka sõita aga olles kõik se 17 lehte nämmutamist läbi lugenud tundub ,et reaalsem on kuu peale lennata.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 02, 2012 10:38 pm
Postitas e.p.
Milline lõik praegustest reeglitest segab või keelab võistlemist?
Suurepärane aeg alustamiseks kuna see, kes suudab tulemuseni sõita, saab kindlasti karika :)

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Nov 03, 2012 1:04 am
Postitas srock
e.p. kirjutas:Milline lõik praegustest reeglitest segab või keelab võistlemist?
Suurepärane aeg alustamiseks kuna see, kes suudab tulemuseni sõita, saab kindlasti karika :)
Kuldsed sõnad :beer:

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Nov 03, 2012 11:23 am
Postitas heints
e.p. kirjutas:Milline lõik praegustest reeglitest segab või keelab võistlemist?
Suurepärane aeg alustamiseks kuna see, kes suudab tulemuseni sõita, saab kindlasti karika :)
Kas sellest võib aru saada ,et vana väikse rattega vaba jääb 2013a alles olemasolevate reeglitega ja suured rattad ja portaalid kolivad omaette?
Minule sobiks vanad reeglid hästi kui need ka kindlalt kehtima jäävad .

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Nov 03, 2012 11:42 am
Postitas e.p.
Kui laiemalt vaadata, siis liigub kõik kahe klassi suunas ehk kuni 33 ja edasi rehvid.
Täna ootame endiselt Läti poolt kinnitatud projekti, mis on pidevas muutuumises ja seda järjest rohkem meie poolt algselt pakutud nägemuse suunas.
Kindlasti ei välistata edaspidi 33 rehviga sõitmist :)
... nagu ka kehtivate reeglite järgi.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Nov 03, 2012 10:07 pm
Postitas Movistar
e.p. kirjutas:Kui laiemalt vaadata, siis liigub kõik kahe klassi suunas ehk kuni 33 ja edasi rehvid.
Ja millal see sinnamaani ükskord jõuab ?

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Nov 04, 2012 12:19 am
Postitas e.p.
Täna veel saunajutu tasemel (pole juhendit näinud) aga 2013 aastal peaks pooled (sprindisari) meil korraldatavad offroadvõistlused sellise formaadiga.

tundub põnev, eks ...

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Nov 04, 2012 5:36 am
Postitas Praks1
Lõpuks on nagu poola,kuni 33" standard vintsiga ja 33"+ ükskõik mis vintsiga,olekski lihtne :D

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Nov 04, 2012 6:58 am
Postitas Movistar
e.p. kirjutas:Täna veel saunajutu tasemel (pole juhendit näinud) aga 2013 aastal peaks pooled (sprindisari) meil korraldatavad offroadvõistlused sellise formaadiga.

tundub põnev, eks ...
Tundub jah.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Nov 04, 2012 9:58 am
Postitas Movistar
Praks1 kirjutas:Lõpuks on nagu poola,kuni 33" standard vintsiga ja 33"+ ükskõik mis vintsiga,olekski lihtne :D
See tähendaks siis seda,et TR1 ja Vaba kolivad kokku ja teha võiks pea kõike mis siiani vabas lubatud ning TR3 ja Uus-pluss-13-misiganes Vaba kolivad kokku :D
Siis pole uuel "Ulmevabal" :) enam mingit vahet selle rehvimillimeetrite mõõtmises,reduktorsildades ja kiiretes vintsides,sest igaljuhul mahuvad klassi ära .
Rõõm kuulda igaljuhul.Tean,et ka lätlastel on see plaan haudumas.Kuhu nad oma ideedega jõudnud on ei tea veel.