16. leht 51-st

Re: Chevy

Postitatud: N Sept 05, 2019 7:03 pm
Postitas Praks1
Svääriline laager on selle asja nimi,määrutav jne lisad.
Mõõtsin just,et meil silla 4 lingi kõrguste vahe umbes 240mm

Re: Chevy

Postitatud: N Sept 05, 2019 8:22 pm
Postitas heeringas
Praks1 kirjutas:Svääriline laager on selle asja nimi,määrutav jne lisad.
Mõõtsin just,et meil silla 4 lingi kõrguste vahe umbes 240mm
Aga mida arvate veoka rooliotsast?
Ka määritav ja kui kumm terve siis ka ilmastikukindel.

Re: Chevy

Postitatud: N Sept 05, 2019 9:24 pm
Postitas Nilps
Rooli jaoks ilmselt väga head.

Re: Chevy

Postitatud: N Sept 05, 2019 9:45 pm
Postitas erik
Rooliotsa suurim miinus on see koonus, kui loksuma hakkab, siis tuleb kõik välja vahetada. Teine teema on see, et see on üks polt- mutter kinnitus, kogu asi töötab lõikele. Uniball või sfääriline laager on nii öelda poldiga kahe kõrva vahel ja isegi kui loksub, püsib liigend koos.

Re: Chevy

Postitatud: R Sept 06, 2019 9:24 am
Postitas KarlReimann
Meil siin Haapsalus oleks materjali valikuks hardoxi asemel raex 400. Müügimees arvas, et see on sama hea? Saaks laseriga sobiliku sõrestiku välja lõigata ja detailid siis ise kokku keevitada. Kui midagi valmis joonistan, näitan siia arutamiseks.

Re: Chevy

Postitatud: R Sept 06, 2019 9:58 am
Postitas erik
Andmed ütlevad, et materjal on aus.

Pilt

Re: Chevy

Postitatud: R Sept 06, 2019 10:25 am
Postitas totu
KarlReimann kirjutas:Meil siin Haapsalus oleks materjali valikuks hardoxi asemel raex 400. Müügimees arvas, et see on sama hea? Saaks laseriga sobiliku sõrestiku välja lõigata ja detailid siis ise kokku keevitada. Kui midagi valmis joonistan, näitan siia arutamiseks.
Kuidas see keevitatav on?

Re: Chevy

Postitatud: R Sept 06, 2019 10:36 am
Postitas Movistar
Saab hästi keevitada.
Paljudel Tr3 l raex 400 st sillakinnitus vardad all.
Samuti minu vanal autol.

Re: Chevy

Postitatud: R Sept 06, 2019 12:35 pm
Postitas KarlReimann
LauriJ kirjutas:Enamus kasutavad cro-mo uniballe.
https://www.chassisparts.com/en-us/stan ... itendraad/
Siin pakutud kataloogis leian suurimaks M22 keermega uniballi. Mõtlen, et kui kõik muu juba hästi tugev ja hea teha siis võiks uniball olla ehk M30 keermega? Sobiks visuaalselt paremini ränkade varraste otsa.
Kohalikus kaubanduses pakutakse hooldevaba munakat.
Kui see on ka niiöelda põllumajanduslik või kehv asi siis ehk on teada kus suuremaid kui 22mm uniballe pakutakse?

https://www.astbearings.com/catalog.htm ... id=SAJK30C

Kui mõni kogenum ütleb, et see tundub kavaliteetne osa olema, telliksin ära.


Ostetud. Ei ostnud küll konkreetselt sama toodet aga lubati kvaliteeti ja hooldusvaba. Suurus M30

Re: Chevy

Postitatud: L Sept 07, 2019 12:57 pm
Postitas KarlReimann
.

Re: Chevy

Postitatud: E Sept 09, 2019 6:44 pm
Postitas KarlReimann
6 cm sain silla üles poole, abiks ikka

Re: Chevy

Postitatud: T Sept 10, 2019 11:35 am
Postitas KarlReimann
.

Re: Chevy

Postitatud: T Sept 10, 2019 1:53 pm
Postitas Praks1
Mida alla poole sa raami poolset punkti tood,seda paremaks asi muutub

Re: Chevy

Postitatud: T Sept 10, 2019 4:08 pm
Postitas KarlReimann
Kas silla tala peaks olema samal joonel raami poolse munakaga? Kas seda sõidu omaduste, kardaani või sama varda tugevuse huvides? Kas ühel joonel vedru koos asendis?
Teiseks on võimalus praegu valida, kui mitu cm võiks panna vedru kokku käimise maaks ja kui palju võiks vedru järele anda.tuleks mingi arvatav sõidu asendi kõrgus paika panna. Et siis mitte, mida rohkem seda parem aga millisest vedru käigust võik piisata heaks võidusõiduks.
Tõde ilmselt pole, või sõltub liiga paljudest teguritest aga arvamusest piisaks.

Re: Chevy

Postitatud: T Sept 10, 2019 9:42 pm
Postitas Praks1
Coili puhul oli umbes 60/40 amordi asendi suhe.
Sõiduasendis võiks lääba olla negatiivne,aga sellise raamiga seda raske teha,kui just keskelt alla ei too neid!