16. leht 18-st

Postitatud: N Okt 02, 2008 6:55 pm
Postitas jr
Rock Ram on nüüd küljes ja töötab. Kokkuvõtvalt võib öelda, et sai hea. Kohapeal tühikäigul tiksudes käik sees ja pidureid all hoides keerab vabalt ühe sõrmega rooli ühele ja teisele poole. Ennem oli see ainult märg unenägu. Maanteel on rool stabiilne ja mõnusalt rahulik. Kiireid lappamisi ühest servast teise võtab silinder hästi vastu ja toimetab mõnusalt ja kiirelt koos karbiga rattad servast serva, ilma vastupunnimiseta ja muude kõrvalnähtudeta. Tsentrisse enam nii lihtsalt tagasi ei jookse rool, aga kui natuke kaasa aidata tuleb ilusti keskele sõidu ajal tagasi. Eks näis kui asi kasutust saab ja soojaks läheb, kuidas siis töötab. Praegu väga rahul.

Postitatud: R Okt 03, 2008 10:33 am
Postitas jr
Et igav ei hakkaks, siis järgmisena läheb külge OX Locker ja kui ka Cardone pidurikola kohale jõuab, siis tagumised trummelpidurid lähevad riiulile puhkama ja külge lähevad kettad. K20 8bolt kettad koos töösilindritega. Teha tuleb siis veel suppordi sadul, et oleks kuhu kinnitada silindrit. Käsipidur läheb kas elektriline hüdro või mehhaaniline hüdro. Sõltub kumba lihtsam panna on.

Postitatud: R Okt 17, 2008 9:29 pm
Postitas jr
OX Locker seestpoolt:
Pilt

Poolassi satikas koos luku hammastega:
Pilt

Lukustusrõngas:
Pilt

Lukustusrõngas ja poolassi otsa käib hammakas:
Pilt

Lukk silla sees. Silla korpust tuli seestpoolt vähe õgvendada, et OX lukk siise ära mahuks:
Pilt

Hambumine paigas. Jookseb keskele küll, ehk oleks tahtnud teo alla veel ühte seibi, et rohkem taldrikule pähe jookseks, aga ausalt peale neljandat korda kui kõik oli sisse välja käinud ja laagrid peale-maha ma enam ei jõudnud lihtsalt. Tunnistasin seega selle sõidukõlbulikuks:

Pilt

OX kaane all :twisted:
Pilt

Postitatud: T Okt 21, 2008 10:39 pm
Postitas erik
Kas ei teki võimalust, et sõidad trossikõri vastu kändu lapikuks ja siis lukk ei toimi. Lihtsalt jäi mulje, et tross on üsna kaitsmata.

Postitatud: T Okt 21, 2008 11:13 pm
Postitas K.Kotkas
Erik, see auto ei sõida. Ta on garaazis meil seal ilupärast, JR motorsi varuosade demolett... Tegelt oleks pidanud selle ox lockeri kaane tegema läbipaistvasti polukarbonaadist .... :twisted:

Postitatud: K Okt 22, 2008 9:46 am
Postitas jr
K.Kotkas kirjutas:Erik, see auto ei sõida. Ta on garaazis meil seal ilupärast, JR motorsi varuosade demolett... Tegelt oleks pidanud selle ox lockeri kaane tegema läbipaistvasti polukarbonaadist .... :twisted:
Mwhahaha...

No eks ma siis näri küüsi rooli taga :twisted:
Aga jah, kuidagi teistmoodi trossi vedada ei oleksa andnud. Ta lihtsalt peab eest jooksma. Ainus variant on sinna teha mingi kaitse a'la torust, mille sisse panna siis tross.

Postitatud: K Okt 22, 2008 9:47 am
Postitas K.Kotkas
Tegelt, ma tean, et Jr tellis endale veel ühe super tuuningu - sissepoole käivad klaasipuhastajad. Seda selleks, et kui põristades rooli keerab, siis pühitakse tatt esiklaasilt minema ...

Postitatud: K Okt 22, 2008 9:50 am
Postitas jr
K.Kotkas kirjutas:Tegelt, ma tean, et Jr tellis endale veel ühe super tuuningu - sissepoole käivad klaasipuhastajad. Seda selleks, et kui põristades rooli keerab, siis pühitakse tatt esiklaasilt minema ...
Horoshi maltshik....nu horoshi...

Postitatud: P Dets 21, 2008 1:39 am
Postitas jr
Peale pikka pausi on vahetatud lääbakile olev juhipoolne esimene vedrupakk (kannatada sai Monster Truck show ajal, kui auto oli terve päeva upakile sinna vedrupaki peale aetuna) ja lisatud taha valgust näitama KC "Flood Light" nimelised töötuled.

Postitatud: L Apr 10, 2010 10:51 pm
Postitas jr
JR Motors laoriilulilt leidis omale sobivama asukoha Banks Sidewinder turbokomplekt Chevy kapoti all. Paigaldas selle sinna Marek Off-Road Servicest. Samuti sai paigaldatud väljalaskegaaside temperatuuri mõõdik, turborõhu mõõdik ja käigukasti õli temperatuuri mõõdik.

Kütet sai pumbast peale keeratud nii, et temperatuur on peale turbot mõõdetuna mitte üle 1100F. Vahe võrreldes vabalthingavana on tuntav. Lisahobuseid on kapoti all kindlasti rohkem. Boosti on kõige rohkem kell näidanud 11PSI'd. See on originaalkolbidega hea küll 23:1.

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: L Apr 10, 2010 11:28 pm
Postitas jr
http://www.youtube.com/watch?v=4o9V0yyk0eo

Väljalase on puhas, ilma summutita. Miks? Sest nii on ju hea :twisted:

Postitatud: P Apr 11, 2010 12:54 am
Postitas AsTroSS
max 11 psi ? :roll:

, nii palju on vaja tühikäigul .... :tooth:

Meerika vanasõna ütleb : EGT näitajat ei tohi paigaldada, kuna siis ei julge enam üldse põhjagaasiga sõita .......$$$$$$ :f

Postitatud: P Apr 11, 2010 8:22 am
Postitas yanekk
jr kirjutas:JR Motors laoriilulilt leidis omale sobivama asukoha Banks Sidewinder turbokomplekt Chevy kapoti all.
Oeh,see tuletab ka endale meelde,et chargeri töökoht on Fordi kapoti all,mitte keldris riiulis :oops: .
Jaak kas nüüd on siis masin sõiduvõimelne,et teha mõned grupipildid?

Postitatud: P Apr 11, 2010 10:57 am
Postitas jr
Jah, nüüd on masin sõiduvõimeline. Esisilla tala sirutati ka ära ja pandi peale tugevdus. Tala oli 3mm banaanis.

Postitatud: E Apr 12, 2010 7:08 pm
Postitas Mihkel78
Supper sellist arengut näha !!
Mis see turbo endast kujutab? tundub et coolerit poel paigaldatud?

Mihkel