Sellel mootoril peamiseks probleemiks on plokikaane tihendi disain, mis ei absoluutselt ei talu ploki ja kaane omavahelist nihkumist (tekib temperatuuride erinevuse tõttu). Punase jahutusvedeliku probleemist pole varem kuulnud.
Kogu jutt tehase recallist on siin:
http://www.brian894x4.com/V6headgasketrecall.html
Mina ei soovita sellel mootoril surveastet mingil juhul tõsta, tava-tihenditega kindlasti mitte. Üleüldse, tuunimiseks pole see kindlasti parim mootor. Parem otsiks järgmise generatsiooni 3.4 fourcami. 3VZE-st ei käi eriti õhku läbi ja mingit erilist perfomance mootorit ei tule sealt niiehknaa.
Tarmo asemel teeks selliselt, et:
1. survestaks kaaned ja kasutaks korralikke tihendid (liigub ka mingit peeglis hiina paska, mida ei tohi kindlasti kasutada - uuri netist. Kui tihend tagurpidi panna, siis on varsti jälle sama jama)
2. kaotaks ära selle idiootse sumpa crosspipe, mis mõttetult kuumutab mootorit ühest otsast. Selle kohale on ehitatud sensor pad, kus juhtmed murenevad kuumuse käes jnejne. Originaalide asemele paneks torukolled, see pole ulmeline investeering... väidetakse, et annab selle mootori puhul päris palju juurde. Pilt ka tagumisest otsast ja sensoritest:
http://www.toyotaperformance.com/000_0020.jpg
3. Õhuvõtu rägastik minema ja asemele sirge roostevaba toru, annab väga palju juurde just teravust ja pedaalile tundlikkust. Kui saaks siis ma annaks võrrelda milline oli minu mootor enne ja pärast modifitseerimist.
Need oleks odavad modid ja offroadi jaoks piisaks sellest mootorist küll.
Tõeline edasiminek 3VZE-l oleks kasutada DOA racingu päid aga see tähendab suuri kulutusi.
http://www.doaracingengines.com/page7/page7.html
Minule isiklikult meeldivad bensiinikad aga no 3.0TD pigistatakse ka üsna koledaid numbreid välja. Stockis nagu mingit megaolulist erinevust ei paistagi.
3.0TD (1KZ-TE)
Maximum power - 125 hp @ 3600 rpm
Maximum torque - 295 Nm @ 2000 rpm
3.0V6 (3VZ-E)
Maximum power - 143 hp @ 4600 rpm
Maximum torque - 240 Nm @ 3400 rpm
3.4V6 (5VZ-E)
Maximum power - 186 hp @ 4800 rpm
Maximum torque - 294 Nm @ 3600 rpm
Ja kui peaks tekkima vähegi võimalus soetada kuskil 3.4V6 siis haara sellest võimalusest 2 käega. Isegi 3.0TD kahvatub selle mootori kõrval, Endalgi on plaan peagi üks selline osta
