15. leht 18-st

Postitatud: K Juul 30, 2008 10:42 pm
Postitas Landy
Kõrvalistujale vistake vist nüüd nöörredel välja (nagu helikopterist), et sisse ja välja käia. Juba enne tõstet oli mul tükk tegu, et kõrvaltistmelt välja saada, kui auto juhi poole kreenis oli... :roll:

Kas tagaluuk ka orange? Sinna ustle saaks ju teha kenad kleepsud
- US FullSize Recovery Vehicle-

Postitatud: K Juul 30, 2008 10:52 pm
Postitas jr
On Viper triibud üle masina :twisted:

Postitatud: N Juul 31, 2008 12:02 am
Postitas K.Kotkas
Powerstripes. 75 mm kummalegi poolele, kokku 150 mm e hobuste arv 1 eesel välja arvatud :twisted:

Postitatud: N Juul 31, 2008 10:15 pm
Postitas jr
Tegelikult on triibu laius maagiline 29.5cm ehk alla ameerika persetäie. Ameerika persetäis on 36.5 ühikut suur ja Euroopa persetäis on 34 ühikut suur. Mõõta saab sellega kõike.

Täna sai USA mandri tuttavale Diesel engine masterile kiri saadetud, et mul on vaja 300+HP'd tootvat 6.5TD mootorit. Viimane Kristjani kommentaar, et sõit on elamustevaba oli hävitav. Mul polnud kaks ööd korraliku und :roll:

Postitatud: N Juul 31, 2008 10:21 pm
Postitas K.Kotkas
jr kirjutas: Viimane Kristjani kommentaar, et sõit on elamustevaba oli hävitav. Mul polnud kaks ööd korraliku und
Yeah... mul on teadaolevalt selline effekt

Postitatud: L Aug 02, 2008 10:47 pm
Postitas MahviaDeTyrk
jr kirjutas:Täna sai USA mandri tuttavale Diesel engine masterile kiri saadetud, et mul on vaja 300+HP'd tootvat 6.5TD mootorit.
Misjauks ta sul nii suure töömahuga peab olema ?
Või esitame siis küsimuse nii: Miks peaks 6,5 L mootor nii mannalt Hp andma ?

Postitatud: E Aug 04, 2008 9:08 am
Postitas jr
See on selle mootori kohta isegi palju. Ma ei plaani hakata vänta ja kepse vahetama. 300hp'd ja 800NM on piisav. Ega hobused sõida. Njuuton ruulib!

Postitatud: E Aug 04, 2008 12:37 pm
Postitas kala
pane parem cummins,natuke raskem on vist,aga muidu igatpidi kangem ju!

Postitatud: E Aug 04, 2008 12:57 pm
Postitas jr
kala kirjutas:pane parem cummins,natuke raskem on vist,aga muidu igatpidi kangem ju!
2x raskem ei vääri neid loorbereid. Ja kui tahta, siis samapalju puhub mõlemast välja.

Postitatud: N Aug 07, 2008 4:15 pm
Postitas kala
cumminsist tuleb neid hp-si ikka väga odavalt

Postitatud: R Aug 22, 2008 8:55 pm
Postitas jr
Mile Marker SEC12000 valmistub autole külge minema...
Pilt

Postitatud: P Aug 31, 2008 11:27 pm
Postitas Daniel
Ohhsaraisk kui rõve :puke:
ma arvasin et see snorkel on kole ja rikkus ilusa auto siis NYYD oled sa ennast yletanud miiliga .... kollased racing triibud ...

ja lisaks veel keretõste .... :rofl:

tahaks siia kokkuvõtteks midagi konstruktiivset ja positiivset öelda - aga ainuke mis pähe tuleb oleks et :
Jaak hoia narkootikumidest eemale :twisted:

Tegelt millal tonnised kollid mudaseks teeme ?

Postitatud: L Sept 27, 2008 9:12 pm
Postitas jr
Algust sai tehtud AGR RockRam süsteemi paigaldusega. Komplektis on tootlikum pump, uus roolikarp koos väljavõtuga silindri tarvis ja silinder ise. Installatsiooni käigus selgus et vana pump, mis peal oli elas oma viimaseid minuteid. Kuna peavõll koos rihmaseibiga loksus sisse välja 4cm 8)

Pilt

Karp...
Pilt

Uus pump õlianuma sisse pistetuna. Rihmaseib käib lihtsalt suure pinguga peale ja maha. Kiilu ei ole.
Pilt

Vana pump...
Pilt

Silinder küljes...
Pilt
Pilt

Postitatud: E Sept 29, 2008 12:32 pm
Postitas rommi
Väga bro... kadedaks teeb. Kas nüüd hakkad rehvilukkudele mõtlema? :twisted:

Postitatud: E Sept 29, 2008 6:25 pm
Postitas jr
rommi kirjutas:Väga bro... kadedaks teeb. Kas nüüd hakkad rehvilukkudele mõtlema? :twisted:
Tulevad Söe Duuningu lukud ilmselt :thumb: :hail