
Tegelt aga mõnus lugemine ja kokkuvõttes jääb ikkagi kumama, et inimesed tahavad sõita... mitte võistelda

samuti ASMV 2008 turist
Moderaator: Moderators
Veel positiivsem oleks, kui uued saaks liikuda samm-sammult, mitte "kõvatajast" hüppega silmini mudasse.Una kirjutas:Jah, Vahur, see on ainult positiivne kui toimub liikumine alt üles ja tuleb uusi tegijaid, mitte vastupidi.
Usu mind- ka kaks korda kallima autoga on võimalik-kui vaja võin kursused korraldadaja 150 ga saab sellise tr1, vaba auto, millega kaotada on juba küllalt keeruline.
Kristjan sa vist paned vähe puuse sest minu mäletamist mööda olid retrostiilis vaid orienteerumisrajad -lisakatsetel said tulemuse kirja vaid 4-5 autot igast klassist.Isegi esimene joonorienteerumise etapp muutus TR2-dele juba vintsimisvõistluseks,rääkimata turbaväljast,Lombi kodukatsest ja karjäärist mis üldse tühistati(siseinfo kohaselt on järgmine aasta oodata suuremaidKarta on, et tänavune Saarekoll (oma mõnuste kerget retro stiilis radadega) jääb pikaks ajaks viimaseks võistluseks TR? klassis.
O.T.Vahur kirjutas:Kristjan sa vist paned vähe puuse sest minu mäletamist mööda olid retrostiilis vaid orienteerumisrajad -lisakatsetel said tulemuse kirja vaid 4-5 autot igast klassist.Isegi esimene joonorienteerumise etapp muutus TR2-dele juba vintsimisvõistluseks,rääkimata turbaväljast,Lombi kodukatsest ja karjäärist mis üldse tühistatiKarta on, et tänavune Saarekoll (oma mõnuste kerget retro stiilis radadega) jääb pikaks ajaks viimaseks võistluseks TR? klassis.
tai kirjutas: Vahe on lihtsalt selles, et TR1 ei ole turvapuur lubatud ja ralli autodel (olenemata klassist) on see kohustuslik. .