14. leht 51-st

Re: Chevy

Postitatud: E Aug 26, 2019 8:48 pm
Postitas KarlReimann
Kaks on tehtud, loodan rohkem

Re: Chevy

Postitatud: E Aug 26, 2019 9:07 pm
Postitas heeringas
KarlReimann kirjutas:Isa filmis aga no tema "iti" tase selles osas on ilmselt sama hull kui sinul. Eeldusel, et ka sina pole seda varem teha proovinud :)
https://photos.app.goo.gl/4dFcNXZiNh8r1PZQA

No kuule see on nüüd küll kompliment :oops: ma ju kaugemal metsas.
Movistar kirjutas:Sellega venitad äkki 2 ringi ära isegi. :D
Kaks on juda täis, kolme on vaja :wink:

Re: Chevy

Postitatud: E Aug 26, 2019 9:36 pm
Postitas Movistar
Kõrvaltvaataja pilgu läbi on vaja sinna suuremat ratast alla ja aeglasemat vintsi, ning kasti mis seda kõige ilma läbilibisemata ka edasi liigutaks.

Re: Chevy

Postitatud: E Aug 26, 2019 9:51 pm
Postitas KarlReimann
Kast ei libise läbi. Turbiini stallspeed on kõrgem kui tavaliselt 1800rpm. Aga mitte liiga kõrge, see hoiab mootori heas jõulises pöördes. Suurem ratas oleks parem aga Samrul sama kõrge ja sõidab/sõitis väga hästi. Vintsi asjaga ei julge targutada, see selgub varsti.

Mina näen probleemi selles, et vähe on kasutatud kindlapeale lahendusi. Liiga palju on katsetamata kombinatsioone, see kui käime vintsi proovimas sopa sees, teeme viis tõmmet ja läheme koju edasi ehitama ei tähenda et asi tegelikult vastupidav on. Meie viga on see, et käime võistlustel testimas. Loll on niisama ka käed taskus teisi vaatama tulla, omal auto kodus, ikka loodad, et ehk nüüd töötab. Tuleb hooaja välisel ajal masinale töötunde anda, ehk järgmiseks aastaks on asi juba parem.

Re: Chevy

Postitatud: E Aug 26, 2019 10:41 pm
Postitas Movistar
Võistlusväline test on A ja O.
Pole mõtet rajal testimas käia.Ma olen ise proovinud kõik vead testide käigus elimineerida.
Lisaks on võimalus valida raskemaid variante ja keegi pole kõrval targutamas kui katki läheb.

Re: Chevy

Postitatud: T Aug 27, 2019 3:46 pm
Postitas KarlReimann
Sai kaalumas käidud. 2980 kg, ainult tagumistes rehvides on vesi. Teele jäi ka jõgi. Teisel videol on tegu vintsimisega.

https://photos.app.goo.gl/Esg7ar5fq2Pafww7A

Re: Chevy

Postitatud: T Aug 27, 2019 9:40 pm
Postitas KarlReimann
Veel proovitud. Kolm paremat näidet vintsi ja rataste koostööst:

https://photos.app.goo.gl/KAD9Fn28ufwi1chm9

Re: Chevy

Postitatud: P Sept 01, 2019 8:57 pm
Postitas KarlReimann
Ilmselt kõigepealt rooli paraleel varras, rattad vahtisid laiali ja kõvasti gaasi peale andes tekkis tagusillale piisav pidamine, et silla varras ei hoidnud jõudu kinni.

Re: Chevy

Postitatud: E Sept 02, 2019 11:16 am
Postitas heeringas
Tundub, et https://photos.app.goo.gl/KMeAD4E779ZyqwZL6[/quote]

Tundub et tuleb ilma lintideta linttraktor :D

Re: Chevy

Postitatud: T Sept 03, 2019 8:21 am
Postitas KarlReimann
Otsin kald hammastega hammasrattaid. Suurusega ~250mm. Teeksin uue reevers kasti. Praegune on otse hammastega ja ulub. Teine mure on selles, et jõu sisse ja välja minevate võllide vahe on liiga väike. Kui vahe oleks suurem, saaksin mootorit ja käigukasti allapoole tuua (silda üles). Lisaks võimaldaks see kasutata tavalisi kardaani riste, sama suure sillakäigu puhul.

Kas ulgumine kiirusel, kus kiirust eriti pole, on ikka reaalne vajadus, või liigitub üle mõtlemiseks?

Re: Chevy

Postitatud: T Sept 03, 2019 9:52 am
Postitas Ural 6x6
KarlReimann kirjutas:Otsin kald hammastega hammasrattaid. Suurusega ~250mm. Teeksin uue reevers kasti. Praegune on otse hammastega ja ulub.
Automaatkast N asendis, kui võllil mingit takistust pole hakkab ringi käima, seega hoiab vahekasti hammasratastel kerget pinget peal. Oled kindel, et kaldhammastega oleks vahekasti ümberlülituste tegemine käigukasti N asendis võimalik?

Re: Chevy

Postitatud: T Sept 03, 2019 8:12 pm
Postitas KarlReimann
Hea tähelepanek, kald ja otse hammaste eripära kohta!

Võtsin silla laiali. Natuke trei ja puurpingiga sättida ja saaks unimogi silla teistpidi vedama. See tähendaks seda et reevers kasti asemel saaksin kasutada mõnda vahekasti. Olemas oleks gaz66 vahekast. 66 vahekast võimaldaks kardaani väljavõtte ~5-6cm allapoole tuua, sellega saaks vähemalt sama palju silda raamile lähemale. Üheks miinuseks on aga vintsi ülekannete mitte sobivus ratastega, seega peaksin vintsiga jälle otsast alustama. Teiseks miinuseks on minu arus mitte sobilikud kiirused. Kiirused võiksid ju sobida aga peaksin lisaks praegusele aeglustus kastile lülitama ka 66 vahekasti kange. Aeglustus kast mis on reevers ja käigukasti vahel on ülekande valikuga 1:1 ja 2.61:1. Ehk selle vahelt võtmine oleks ka võimalik. Kes tahab kaasa mõelda, selle tabel. Tabelis siis esimeseks praegused kiirused. Teiseks ülekanded nagu praegu, ainult, et suure rattaga (130cm kõrge). Kolmandaks siis gaz vahekastiga aeglusti asendis ja valik siis kas annan kiirust edasi läbi kiirete käikude või aeglaste ja viimaseks gaz vahekast kiires asendisja jällegi valik kas annan kiiruse läbi aeglusti või kiirete käikude. Tabelis kiirused, näiteks 6.5 kuni 24.3 on siis käigukasti esimesest kuni kolmanda käiguni, alustades 2000rpm ja lõpetades 3000rpm. Palju segasemaks enam asja ajada ei saa :). Täna mõtlen, et see kuni 10cm kõrguse kaotust ei kompenseeri seda vaeva ja tavaliste kardaani ristide hinda. Ehk suurem ratas alla, kabiin 20cm madalamale ja ....

Re: Chevy

Postitatud: K Sept 04, 2019 5:38 pm
Postitas KarlReimann
.

Re: Chevy

Postitatud: K Sept 04, 2019 9:48 pm
Postitas Movistar
See veetorust link näeb eriti sex välja.
Ime,et see niikaua kestnud on üldse.

Re: Chevy

Postitatud: N Sept 05, 2019 7:13 am
Postitas KarlReimann
See on ilma keevituseta toru. Uuesti teen samamoodi aga seon torud omavahel. Lihtsalt tujude ja tunnete põhjal on väga raske ette kujutada, milline toru või detail on piisavalt tugev ja milline mitte nii tugev. Sellest polnud varem aimu, milline rapsimine offroad on. Väljast vaadates tundub asi sujuv. Natuke tõmmet, veidi pidurit aga autos sees olles on hoopis teine teema. Chevy kõrguse jutust ei saanud ka varem aru. Maastikul ukerdades pole sellel häda midagi aga kui Antsumäe kurvis rattad maast lahti sain, oli ikka hirmus küll. Hirmsa sillakäigu vajalikusega sama lugu. Tundub et kabiin tuleb ~20cm madalamale ja raam ~10cm sillale lähemale. Saan aru et te et2 sõitjad ehitate ka juba kes neljandat, kes viiendat autot aga järgmiste jaoks on alati uued mõtted mida paremaks muuta.