14. leht 20-st

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: T Aug 28, 2012 10:03 pm
Postitas e.p.
Minu sõnum oli kõigile uue esindaja suhtes, et kui olete vastu, siis leidke võimalikult kiirelt mees, kelle poolt kõik on muidu jääb jälle venima.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Aug 29, 2012 9:19 am
Postitas kala
porikärbes kirjutas:Olen nõus Valloga ja selleks et meie autole suuremat rattast alla panna, tähendab sisuliselt uue auto ehitamist. Seega kaotades portaali vabas, läheb 2 autot safari sõitudeks.

Jaanus
Ei saa aru kuidas see tähendab uue auto ehitamist,ratas ei mahu koopasse või? Minu arust oleks teil tr3-s vägagi konkurentsi võimelised pillid,ei saagi aru mis põhjusel te oma vabas klassis nii kinni olete,et hakkate pirtsutama oma portaalidega ja safari auto juttu rääkima. Igati huvitavam oleka teil tr3s võidusõitta kui vabas võidutseda.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Aug 29, 2012 10:32 am
Postitas porikärbes
kala kirjutas:
porikärbes kirjutas:Olen nõus Valloga ja selleks et meie autole suuremat rattast alla panna, tähendab sisuliselt uue auto ehitamist. Seega kaotades portaali vabas, läheb 2 autot safari sõitudeks.

Jaanus
Ei saa aru kuidas see tähendab uue auto ehitamist,ratas ei mahu koopasse või? Minu arust oleks teil tr3-s vägagi konkurentsi võimelised pillid,ei saagi aru mis põhjusel te oma vabas klassis nii kinni olete,et hakkate pirtsutama oma portaalidega ja safari auto juttu rääkima. Igati huvitavam oleka teil tr3s võidusõitta kui vabas võidutseda.
Asi on pirtsutamisest kaugel ja lühidalt on põhjus selles et meie autodel on silla sukast 14 cm. maha võetud st. sild on kitsam. Selle tulemusena ei saa suuremat ratast ees pöörama panna see hakkab vastu raami kinni jooksma. Velgede offsetti ei saa nii palju muuta et ratas pöörama hakkaks. Suure ratta jaoks peame raami ümber ehitama ja sellega kaasnebki sisuliselt uue auto ehitamine kuna ka kere tuleb vahetada sest ratas hakkab salongi sõitma ,ei jää kohta jalgadele ja ka muud sõlmed peavad oma asukohti muutma. Ega meil selle kolme vastu midagi ei ole ja olekski põnevam aga paraku need autod mis ehitatud seda ei võimalda.

Jaanus

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Aug 30, 2012 1:08 am
Postitas porikärbes
e.p. kirjutas:Minu sõnum oli kõigile uue esindaja suhtes, et kui olete vastu, siis leidke võimalikult kiirelt mees, kelle poolt kõik on muidu jääb jälle venima.
Kes vähegi on huvitatud selle klassi ellujäämisest siis palun pakkuge omad kandidaadid Alamkomiteesse. Kui seda kandidaati ei leita, siis ma leian selle ise. Siis ei ole enam midagi vaielda.
Jaanus

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Sept 01, 2012 3:09 pm
Postitas Priit82
Tere.

Rääkides Star Teamist, Andresega sain justkui aru, et nende teada oleks tr2 veel meeskondi, kes oleksid jätkuvalt huvitatud võistlusauto vaba13 reeglitele vastavaks muutmisest.
Kas ja kui palju neid meeskondi täpselt oleks, seda ma kahjuks veel öelda ei oska, aga Andres lubas mulle, et kui neil vähegi vaba aega tekib, siis nad helistavad seisvate tr2 autode omanikud läbi ja täpsustavad, ka seda.
Ainus, millele nad mulle arusaadavalt vastu olid on portaalsild selles klassis.
Tegelikult poleks ju mõtet teha veel ühte klassi lisaks, vaid jätta kaks klassi VABA ja TR2.
Arvan, et kui me hakkaksime veel kolmandat klassi lisaks looma, siis kisub asi juba kole keeruliseks ja kirjuks ja tegelikult lõppkokkuvõttes kõige rohkem kannatavad sellega jällegi VABA klass ja ka praeguseks olematu TR2.
Ja siis tekkiski selline idee..
Vabas jääksid kõik reeglid, nii nagu nad praegu on.
TR2 reeglid võiksid siis näha välja, nagu praegused vaba13 projekti reeglid, väljaarvatud portaalsilla kasutamine.
Minu arvates oleks see igati loogiline asjade käik, kuna selles olen täiesti kindel, et TR2 meestel kaalu kärpimise ja radika taha viimise vastu poleks midagi.
Kui me saaksime vanadest tr2 autodest olemasolevatele 37" rattaga autodele lisaks näiteks kolm autot, kes sõidaksid kaasa terve hooaja oleks tegu juba suht arvestatava klassiga umbes 8-9 võistkonda ja usun, et ka vaba read hakkaksid vaikselt tihenema, kuna arusaadavalt kõik ei viitsi/taha oma autosid 37 ratta jaoks ehitama hakata.

Loodan, et ei saanud kole keeruline jutt :D, Priit@ ei oska ennast kõige paremini kirjutades väljendada.

Priit
"Snegurochka"

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Sept 01, 2012 3:41 pm
Postitas RaidoKol
Priit82 kirjutas:Tere.

Rääkides Star Teamist, Andresega sain justkui aru, et nende teada oleks tr2 veel meeskondi, kes oleksid jätkuvalt huvitatud võistlusauto vaba13 reeglitele vastavaks muutmisest.
Kas ja kui palju neid meeskondi täpselt oleks, seda ma kahjuks veel öelda ei oska, aga Andres lubas mulle, et kui neil vähegi vaba aega tekib, siis nad helistavad seisvate tr2 autode omanikud läbi ja täpsustavad, ka seda.
Ainus, millele nad mulle arusaadavalt vastu olid on portaalsild selles klassis.
Tegelikult poleks ju mõtet teha veel ühte klassi lisaks, vaid jätta kaks klassi VABA ja TR2.
Arvan, et kui me hakkaksime veel kolmandat klassi lisaks looma, siis kisub asi juba kole keeruliseks ja kirjuks ja tegelikult lõppkokkuvõttes kõige rohkem kannatavad sellega jällegi VABA klass ja ka praeguseks olematu TR2.
Ja siis tekkiski selline idee..
Vabas jääksid kõik reeglid, nii nagu nad praegu on.
TR2 reeglid võiksid siis näha välja, nagu praegused vaba13 projekti reeglid, väljaarvatud portaalsilla kasutamine.
Minu arvates oleks see igati loogiline asjade käik, kuna selles olen täiesti kindel, et TR2 meestel kaalu kärpimise ja radika taha viimise vastu poleks midagi.
Kui me saaksime vanadest tr2 autodest olemasolevatele 37" rattaga autodele lisaks näiteks kolm autot, kes sõidaksid kaasa terve hooaja oleks tegu juba suht arvestatava klassiga umbes 8-9 võistkonda ja usun, et ka vaba read hakkaksid vaikselt tihenema, kuna arusaadavalt kõik ei viitsi/taha oma autosid 37 ratta jaoks ehitama hakata.

Loodan, et ei saanud kole keeruline jutt :D, Priit@ ei oska ennast kõige paremini kirjutades väljendada.

Priit
"Snegurochka"
+1 :thumb:

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Sept 01, 2012 11:18 pm
Postitas kala
Kogu see reeglite/klasside liitmine ja muu komejant ongi ju tegelikult kõik portaalsilla pärast. Jätke portaalsild ainult tr3 pärusmaaks ja asi jokk,küll need võistlejate read hakkavad täienema ajapikku,praegu kaotate 2 autot,aga kokkuvõttes raudselt võidate. Küll need 2 portaalidega sukit ka tr3 üle kolivad :D

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Sept 02, 2012 2:55 pm
Postitas totu
Nii nämmutatud teema aga...
Kogu selle jama ajendiks oli probleem vähestes sõitjates. Selle parandamiseks tundus hea mõttena anda võimalus allesjäänud TR-2 del sõita Vabas, 37" rehviga. Mitu TR-2 on Vaba ridadesse lisandunud?
Teine häda oli prtaalsildadega konkureerimises- suurem ratas aitab. Ja kas aitas? Lisaks veel mõte portaalsillad suruda 33" rehvidega (NEZ kõlbulikud autod) klassi :shock: ?
Ilmselt on kõik nõus, et 37" lubamine võistlusarvestuses oli ennatlik ja vale otsus ja kokkuvõttes suutsime asja laialikukkumist tublisti kiirendada. Üritaks perspektiive vaadata potensiaalse lisanduja (kas uus või TR-1 st edasimineja) silmadega. 37" kestvaks autoks ehitamine ei ole odav ja lihtne, väiksem ratas jätab aga viimaste hulka. Seega kes jõuab, läheb TR-3, ülejäänud loobuvad. Kokkuvõttes suretab see klassi välja. Arvamus, et lätlased võivad p..e minna, tähendab, et sinna läheme ise.
Ise näen, antud olukorras, ainsa teena Vaba sünkroniseerimist NEZ reeglitega, püüdes läbi suruda NEZ reeglites rehvide vabamaks laskmise (mustri lõikamine ja/või traktorirehv). Ja las siis "Vaba 13" jääb TR-2 nime alla rahvuslikuks klassiks koos 37" rehvi-, portaalsilla- ja muude "hellustega". Kes teab, ehk kujuneb väga popiks.
Arvet. 5038631
PS. Teeks lähiajal (nt. 06.septembril, peale tööaega) mingi kokkusaamise, leiaks ehk esindajagi (tegelikult võiks kahe klassi peale ühine ka olla)? Ehk osalema peaks ka allesjäänud TR-2 esindajad. Kui enamusele sobib, pakkuge koht (võin ka ise leida ja kokku leppida).

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: T Sept 04, 2012 11:30 pm
Postitas Star Team
kala kirjutas:Kogu see reeglite/klasside liitmine ja muu komejant ongi ju tegelikult kõik portaalsilla pärast. Jätke portaalsild ainult tr3 pärusmaaks ja asi jokk,küll need võistlejate read hakkavad täienema ajapikku,praegu kaotate 2 autot,aga kokkuvõttes raudselt võidate. Küll need 2 portaalidega sukit ka tr3 üle kolivad :D
Olen nõus selle mõttega!!! Kahjuks ei saa me hetkel rääkida miskit järelkasvust ja uutest sõitjatest, kui meil on paljud varasemadki sõitjad oma sõidud pooleli jätnud ja seda mitte sugugi ainult raha ja initsiatiivi pärast, vaid just ülisegaste tehniliste reegilite ja klasside jagamise tõttu. Soovin, et hetkel olemasolevad projektid kinnitatakse kiiremas korras kehtivateks reegliteks, mitte ei lisanduks jällegi mõni VABA 14 või VABA 15 klass.

Olen käsi 6.septembri kokkusaamisel. Teadaolevalt jäi juba eelmisel aastal koostatud TR-2 projekt segastel asjaoludel Alakomiteele esitamata. Või seisab see praegugi kellegi lauasahtlis....
Täpsemalt ei olegi teada, kas TR-2 on plaanipäraselt uuest projektist välja jäetud ning kuulub sihilikult kõrvale heitmisele või on see tingitud "kellegi tegemata tööst".

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Sept 05, 2012 10:25 am
Postitas totu
Aga teeme ära. Pähe tuli selline koht: Nõmme kõrts, Rapla, 79642. Suhtlesin, ruumi on, süüa saab (20 inimese korral kuni 1,5 tundi). Kui koht sobib (vastuväited siia), koguneme homme (06.09)alates 18.00. Nädalavahetuseks ei taha jätta, siis paljudel omad plaanid.
Arvet
5038631

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Sept 05, 2012 10:38 am
Postitas Heinza
Antud aja hetkel on ilmselge, et olemas olevad mõned 4x4 Open klassi autod soovivad jätkata Nez Cup i reeglite järele. Ise enesest mõistlik, ammu ilma valmis tehtud asjad midagi mõtlema ei pea. See külg ju lahendatud teema. Arvet esindajaks EAL- is ja asi lahendatud.
Kuid siit järgneb küsimus mis saab TR2 ja valmis ehitatud vaba13 autodest? Neid on kokku antud ajahetkel kordades rohkem autosid kui 4x4 Open klassi autosid. Kasutades Arveti sõnavara, et kes siin kohal lutti saab kas Eesti võistluste korraldaja või Läti sõitjad? Kumb on meile tähtsam asi kas hoida siin sõitmas 3-4 vaba klassi Läti sõitjat või topelt koguses Eesti sõitjaid ?
Selle küsimuse peab eelnevalt endale EAL i juhtkond selgeks tegema. Kas jätta 4 klassi nagu oli või vähendada see 3 klassile nagu kavas oli. Enne seda pole nagu mingit kokkusaamise asja mõtet mehed üldse mõlgutada. Pole mõtet tühja rapsida. Tuleb oodata EAL i kindel seisukoht ja siis on aeg MEIL sõitjatel asjad selgeks rääkida ja kokkusaamisi organiseerida. Siis alles saaksime aimu mis suunas meie peaksime liikuma ja kuidas endale sobivad tehnilised reeglid paika saaks mis oleks kõigile ühtmoodi vastikud kuid vastuvõetavad. Sest lahendit kus kõigile kohutavalt asi meeldima hakkas pole olemas, ärge looge illusioone.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Sept 05, 2012 4:02 pm
Postitas totu
Kokkusaamise mõte olemas, suure tõenäosusega jääme (tuleme tagasi) 4 klassi juurde. Suures plaanis on vaja paika saada:
1. Tehnilised piirangud/vabadused TR-2s.
2. Vaba reeglite kattuvus lätlastega ja soovid nende reeglite muutmiseks.
3. Portaalsildade saatus (keelata/lubada/anda üleminekuperiood/lubada kunstliku kliirensi vähendamisega).
Ja palju muud.
PS. Kõrtsituba meile bronnitud, kui kitsaks jääb (kuni 24in.), kolime ümber.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Sept 05, 2012 4:23 pm
Postitas RaidoKol
totu kirjutas:Kokkusaamise mõte olemas, suure tõenäosusega jääme (tuleme tagasi) 4 klassi juurde. Suures plaanis on vaja paika saada:
1. Tehnilised piirangud/vabadused TR-2s.
2. Vaba reeglite kattuvus lätlastega ja soovid nende reeglite muutmiseks.
3. Portaalsildade saatus (keelata/lubada/anda üleminekuperiood/lubada kunstliku kliirensi vähendamisega).
Ja palju muud.
PS. Kõrtsituba meile bronnitud, kui kitsaks jääb (kuni 24in.), kolime ümber.
Ilmselt 4 klassi rahuldaks kõige enam enamuse nõudmisi. Olen ka 4 klassi poolt. Ja homme olen tulija.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Sept 05, 2012 6:10 pm
Postitas Priit82
Meist ei saa kahjuks jällegi keegi tulla, kuna mina tallinna keskhaiglas ja kaardimees jõuab raplasse ilmselt alles peale südaööd.

Priit
"Snegurochka"

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Sept 05, 2012 10:23 pm
Postitas srock
Teema Portaalsillad VABAS.Te ei saa neid KAHTE Suzukit portaalidega nii lihtsalt ajaloo prügikasti saata, kuna TE vabamehed ärkasite liiga hilja(Pean silmas seda ,et üldjuhul enamusele oli teada, et tulevad siukesed pillid rajale ja Mudakober sõitis juba ennem vene portaalidega). Ja nüüd nutt ja hala lahti ,kuna nemad võidutsevad(vaadake ka oma tihendid rooli taga üle)asi ei ole ainult kinni portaalides.Lihtne on öelda(kala ja mõni veel), et küll nad kolivad TR-3 üle.Eriti rõve oli kuskil see lause,et las saevad need pillid pooleks ja ülejäänud sõidavad vaba edasi,NII EI SAA(Pean silmas seda lauset- no kui need kaks Suzukit kaotame vabas,pole hullu midagi.No arvate ,et siis tuleb sitaks vabasse autosi juurde?)KRT Mehed nii ei saa rallit sõita,lihtsam on tõesti marke koguda.Sry et närvi ajasite oma Vaba juraga :D Saage aru ,rong on juba läinud koos PORTAALIDEGA :hail