14. leht 18-st
Postitatud: R Juul 24, 2009 3:25 pm
Postitas LandLord
tegin lahti ja ots on kuiv kõik ainult ,et telje lõtk üles alla imelikult suur ja väike plekiriba tuli simmeri vahelt välja kah.
selline

Ilmseltlaager õhtal .. Kas kellelgi on sellist asja müügis?
Postitatud: R Juul 24, 2009 5:21 pm
Postitas Eruun
Tõsta üles ja liiguta rattaid siis ehk saab aru paremini mis see oli
Pakun et differ. Mul läks sellise raginaga kardaani või siis difri esimene laager ära (kardaani poolne). Aga mine sa tea võib ka rattalaager olla.

Postitatud: R Juul 24, 2009 5:23 pm
Postitas Eruun
No näed siis jõudsid ette

Postitatud: R Juul 24, 2009 5:38 pm
Postitas LandLord
laager ostetud 458 .- + simmer pühapääval alla ja korras. See jah ebaloomulikult liikus seal üles alla see kardaaniots ja see väike tükike oli simmeri äärealt väljas. Aga mine sa tea mis häda veel olla võib ..
Postitatud: R Juul 24, 2009 8:14 pm
Postitas LandLord
Nüüd veel küsimus kas mul tuleb seal asjal üllatusi ka selle asja vahetamisel?
algus difrist õli välja siis splint maha, pooltelg välja, vana laager välja koos simmeriga. JA siis tesitpidi uus tagasi . Või on miskeid nippe vaja teada ? Või kuhu miskit määret panna ?

Postitatud: L Juul 25, 2009 6:19 am
Postitas Eruun
Mul see laager nii lihtsalt välja ei tulnud
Panime pressi peale ja siis jõuga surusime
Postitatud: L Juul 25, 2009 1:06 pm
Postitas LandLord
Laager küll tuleb ära kuna ta on seal juppideks. Kuidas muidu see poolteld välja tuleb kas ainult splindi eemaldamisega?
Veel küsimus kuda see õli sinna sisse saada uuesti ?
ja kus maal peaks olema õlitase. Miks see laager ära kärvas äkki polnud õli normis või nii ...
Ja kui palju peaks olema õli tagasilla difris?
tundub ,et eelmine omanik seda ei teadnud ja sellest laagrid kuivale jäidki krt.
.
Postitatud: L Juul 25, 2009 7:13 pm
Postitas LandLord
Igastahes sai korda vist

laager kukkus tükkidena välja ja jube jama selle jäänukiga oli aga paar keevitus riba peale ja kuumutas kenasti lahti selle. Tähelepanu kontrollige tagasillas õlitaset kindlasti ,sest tagasillaõli õlitab ka neid laagreid otstes ja kui nivoo madal ei saagi laager õli ja jookseb kokku lõpuks. sellele explorerile on 2,6l õli ettenähtud tagadiffrisse ja ette 1,7 l.
Ok jõudu kõigile ja väiksemaid remondikulusi

Postitatud: E Nov 02, 2009 9:21 pm
Postitas via101
Tea kas on õige teema,kuid olen ka Exploreri omanik,masin aastast 2002 ja mootor nagu ikka 4.0. Algul tundub asi ilus,kuid kuu aja pärast annan täpsemaid vastuseid rahulolu kohta

Postitatud: E Nov 02, 2009 9:49 pm
Postitas Eruun
2002
hmm sellega on juba veidike kahju minna põlldu kündma
_______
ja alati on teretulnud uute liikmete ja nende lelude pildid

Postitatud: E Nov 02, 2009 9:54 pm
Postitas via101
No Ega päris põllu jaoks ei ostnudki aga Töö on selline mis vajab maasturit, nimelt metsas töötan ja vaja metsa sihte murda ikka vahel. 2002 aasta aga veel selle 2000 aasta kerega. Rääkige tüüpvigadest midagi.
uus exploreri omanik
Postitatud: R Nov 06, 2009 12:10 am
Postitas miku
masin aastast 94 ja kas keegi omab 4r55 kasti manuaali, oleks tere tulnud
Postitatud: T Nov 10, 2009 11:54 am
Postitas via101
Tere vanad Exploreite isad. et küsimus uue omaniku poolt selline et kuidas on kõige ökonoomsem sõit selle autoga? kas mökutades või siis teatud pööretel kiirendamine vms.
Tänud ette
Postitatud: T Nov 10, 2009 12:06 pm
Postitas Eruun
Kui üle 100 km/h lasen on kütuse kulu minul 12-14 l/100
kui hoida 90-100 km/h ja pöörded 1600-1900 rpm siis alla 9l /100_le ei saa. Aga meie teed erirti ei lubagi suuremat pigistada nii et olen igati rahul neljaliitrise kohta

Arvestades ka seda et masin on mul 14 a. vana.
Ja linnas ikka rüüpab

kindel pole aga pakun 14 - 18 l/100_le, ise linna eriti nina ei topi, rohkem mets põld jne
Postitatud: T Nov 10, 2009 12:09 pm
Postitas LandLord

pane gaasiseade peale just teen hinnapäringuid alla 20 k ei tule kuidagi välja aga pärast hoiad kokku selle raha kiiresti ja sõita on mõnus

Või pane diisel peale. Muud moodi ei suudaks kuidagi kokku hoida...alla 10 ei tiksu kuidagi. Kui on küsimusi kriba netti.