13. leht 26-st
Postitatud: K Okt 15, 2008 10:31 pm
Postitas MahviaDeTyrk
toilu kirjutas:
See vist üks tartu kõige mõnusamaid kohti kuhu kinni jääda. Pääste sai edukalt tehtud.
Ma pole tegelikult päris 100 % kindel kas on Tartu linn - või juba maakond
Postitatud: N Okt 16, 2008 1:49 pm
Postitas tarmo
Kõige mõnusam koht kinni jääda Raadil on ikka keset põldu, kus ei ole ühtegi puud vintsimiseks ja ankruks ei kõlba muu kui vähemalt linttraktor või äärmisel juhul tavaline traktor (sest teine omasugune on ka liiga kerge

).
Olen seda seal korduvalt proovinud Gaz 66-ga, head mälestused
Aga ühtlasi peab mainima, et kõige esimene auto, kes mind kõige esimesel elu teadlikul offroad'il justnimelt Raadil välja tõmbas, oli Moskvitš
Mina olin siis Kiaga (Sportage), mille rehvide pealispind meenutas vormeli oma ja Moskvitš oli lennuraja betooni peal.
Postitatud: N Okt 16, 2008 11:36 pm
Postitas orejaP
Raketibaas on ikka lahe koht pimedas mulistamiseks
Üksikud meenutused on
siin.
Igatahes kui geneka uuesti laadima saab, siis peab tagasi minema
Viimane võiks "paranda end" lausega öö jooksul korda teha

Postitatud: N Okt 16, 2008 11:51 pm
Postitas andrikivi
--------------------------------------------------------------------------------
Tüübid siis jälle pisukest kinni olivad Raadil - ja ikka samas augus
http://pilt.delfi.ee/album/95252/?page=1
_________________
Türk
Sai vähe nihu arvestatud jah aga pole hullu aitajaid Tartu kandis leidub
Postitatud: R Okt 17, 2008 6:47 pm
Postitas Ojala
Raketibaas on jah üks väga loodus kaunis ja puhas metsatukake kuhu võib teine kordgi minna värsket õhku ja linnu laulu nautima.
Kahju ,et klõpse vähe tehtud sai sellest matkast metsa all.
Super(Y);)
Postitatud: P Okt 19, 2008 7:16 pm
Postitas svatski
see nädal on liiga palju metsas käidud
http://live.hot.ee/gallery/show_gallery?id=723394
aga jah praktika tuleb ainult kasuks.
Postitatud: P Okt 19, 2008 10:17 pm
Postitas TiitR
Tundub, et nägin su autot eelmine teisip. Raadi krossirajal? Olin just lõpetamas väikest proovisõitu IV põlvkonna uue Mitsu Pajeroga

. Tundus vähemalt sama masin olevat.

Postitatud: E Okt 20, 2008 7:02 am
Postitas svatski
Jäin vahele

käisime Urvoga turupeal ühte G-d vaatamas. Kuidas sul õnnestus proovisõit seal teha?
Postitatud: E Okt 20, 2008 8:51 am
Postitas TiitR
svatski kirjutas:Jäin vahele

käisime Urvoga turupeal ühte G-d vaatamas. Kuidas sul õnnestus proovisõit seal teha?
Ei, täitsa hakkama sai, eriti kui arvestada, et sussideks olid täielikud asfaldi rehvid

. Aga mägipidur, autom. kast ja kogu see neliveosüsteem toimis 100% (minu meelest, kui vana Pajeroga võrrelda

), ronis pea kõikidesse nendesse mägesse seal va. siis need 2 püstloodis tõusu, mis olid välimuse järgi spets. masinate jaoks mõeldud. Silberi tegelane ei tahtnud sinna proovima ka lasta.

Postitatud: E Okt 20, 2008 10:36 am
Postitas Urvo
Sa vist mõtled neid spets tõuse, kust Rait oma Volvo 240 diisliga ja tagaveolise hiluxiga üles sõitis.

Postitatud: T Okt 21, 2008 7:10 am
Postitas Ojala
Paneme siia siis veel pilte sellest raskest nädalast.
Kunagi kindlasti kordab jälle.
http://pilt.delfi.ee/album/95820/
Postitatud: P Nov 02, 2008 9:46 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Postitatud: P Nov 02, 2008 10:56 pm
Postitas toilu
Krt ja mina pidin täna olema tööl sellel ajal ,kui teie nautisite metsa sõitu....
Postitatud: E Nov 03, 2008 7:22 pm
Postitas svatski
krt lõpuks sain oma nimelise kivi

ja kui keegi proovib veel väita et grand chero vahekasti tala on nõrk siis löön oma kõvera tala klubi seinale ja vean selle kivi sinna kõrvale mille maast välja vintsisin. Muidugi kui keegi tuleks mingisuguse kopa või kraanaga sellele kivile järgi

.
Postitatud: E Nov 03, 2008 7:38 pm
Postitas orejaP
ma tulen aitan toore jõuga seda veeretada, jääger kõrvale (ei parem kaks või kast) ja asi tehtud. Seda tala saab kangina kasutada ju nüüd.
