13. leht 18-st
Postitatud: N Juul 12, 2007 12:29 pm
Postitas Romek
Kõpus?
Postitatud: R Juul 13, 2007 12:38 am
Postitas jr
Täna kõpus katsetame...timmingut päris paikka ei saanud, aega polnud. Shot sai keeratud esialgu väikeseks, enne kui jõuab kõigele mõtlema hakata, millele eile ei jõudnud. Aga täitsa on tunda, et NÜÜD läks erksamaks mootor.
Postitatud: P Juul 15, 2007 9:54 am
Postitas Mihkel78
sul sellest propaani süsteemist pilti ei ole ?
mingi poe kombo või üleni ise leiutis?
Mihkel.
Postitatud: P Juul 15, 2007 11:27 am
Postitas jr
Miq78 kirjutas:sul sellest propaani süsteemist pilti ei ole ?
mingi poe kombo või üleni ise leiutis?
Mihkel.
Gaasiballoon on autogaasi oma, koos tankimisega. Elektriga töötav solenoid gaasi aktiveerimiseks. Hetkel peal autogaasi mixer, kuna sealt käib läbi ka auto jahutusvedelik, mis kütab selle üles ja teadupärast parendab soe keskkond autogaasi aurustumist. Mixer ise töötab põhimõttel, mida suurem vaakum, seda suurem kogus gaasi tuleb peale anda. Mixerist läheb voolik otse sisselaskekollektorisse, kus siis gaas seguneb õhuga. Hetkel on probleemiks tollesama mixeri poolt ette antav üllatuslik gaasikogus ja see, et 6.2D on ilma segusiibrita, ehk siis kui gaas on maha lükatud, ei kuku pööre kohe päris alla ära, kuna terve kollektor on veel gaasi täis.
Üldiselt pean korrastam terve auto küttesüsteemi, kuna miskit jukerdab üldises mõistes, on see kõrgsurvepump või mis, aga hetkel on natuke vara veel headest tulemustest rääkida.
Postitatud: P Juul 15, 2007 2:56 pm
Postitas Mahlamütsike
Palju selline gaasi lisamine sellele 6,2D mootorile jõudu juurde annab ja kui tihti ja palju teda kasutada tohib ilma, et ta oleks mootorile ohtlik...? Kui mootor pole enam esimeses nooruses, ega siis vist pole mõtet kasutada, võib loojakarja minna...!?
Postitatud: E Juul 16, 2007 1:04 am
Postitas jr
Raske hinnata numbriliselt, aga kui võta lühidalt teiste kogemus kokku, siis 25% võimsuse kasv võib sealt täitsa tulla vabalthingaval. Turbomootori puhul müüakse kitte kuni isegi kuni +150HP'd.
Minul sellist puuga selga lisa ei olnud märgata, samas ka oli mul segu väga väikseks keeratud. Küll aga oli märgata mootori erksamat häält ja mingitki kiirendust kiirustel 100kmh ja üles ning gaasipedaali oli vaja hulga vähem tallata, et saada sama kiirendust kui ilma gaasita.
Suht süütu lisa iseenesest ja kui mõistlikult kasutada, siis ei usu, et ta midagi hullu ka vanale mootorile teeb.
Postitatud: T Juul 24, 2007 10:21 pm
Postitas jr
Postitatud: R Aug 24, 2007 11:37 pm
Postitas Xim
Mis õhufilter see selline on ja kust seda saada on?
Postitatud: R Aug 24, 2007 11:43 pm
Postitas jr
Green Twister ja saada on Volta Autost 4000EEK, sobib kuni 8L mootorile.
Postitatud: P Okt 14, 2007 12:53 am
Postitas jr
Üle pika ja ka teateid rindejoonelt. Hetkel tegelen info kogumisega. et ARK'le ära tõestada fakt, et militaarne D30 mudel = põhimõttelt tsiviil K30'ga ja K30 peal 454 (7.4L) bensumootor oli vaata et standardvarustus. Siis kui amtelik aksept olemas mootorivahetusele võtame kogu mootorivahetuse projekti tõsisemalt ette. Vahepeal pean leidma ka aega, et enne kui ma kuuks ajaks USA'sse lähen enne jõule võtan 454 mootori laiali, hindan ära tema seisukorra ja panen paikka "mänguplaani" mille alusel puhutakse mootorile hing uuesti sisse ning saan juba üht teist kohvris kaasa vedada USA'st ja transarahade pealt kokku hoida. Praeguseks on kokku kogutud oma 30 erinevat reaalsest elust võetud ehitusprojekti (koos detailsete osakoodide loeteluga ja step-by-step kirjeldusega), kus sarnane töö on mootoriga ära tehtud ja tulemuseks on 500-600HP'd väljapuristav mootor. Kui muud ei saa, siis vähemalt ideid ja neid on juba küllaga peas liikumas.
Käigukast tuleb ka ilmselt üle vaadata mootori ehituse käigus. Värskendada vastupidavamate ketaste, lintide ja servode näol ning mõttes on mõlkunud ka automaatse käiguvahetuse elimineerimine ja manuaalse klapiajami paigaldus. Ehk siis käike vahetan mina ja siis kui mina seda tahan läbi korraliku põrandashifteri salongist.
Vahekastina tahaks kasutusele võtta Atlas IV tüüpi vahekasti, aga see on hetkel listi viimane töö ja väga selle peale ei rõhu. Kuigi võib-olla peaks, kuna NP208 just väga ei hiilga oma vastupidavusega suurte väändemomentide juures.
Postitatud: N Nov 01, 2007 6:19 pm
Postitas jr
ARK ... sai seal täna pikalt oldud. Muljed on positiivsed asjaajamisest ja seega soovitan ka teistele, et kui ikka auto passis miskit viltu, tasub minna ja asi korda ajada. Nimelt oli minu Chevy arvel mudelina C20 ja tagaveoline. Iseenesest ka loogiline, kuna C näitabki tagaveo modifikatsiooni. Suurem jama aga on seerianumbriga 20, mis tähistas 3/4Ton sashiid. See on aga 1Ton ehk 30 seeria masinast kardinaalselt erinev. Raami rööbe on juba ~10cm kitsam. No igastahes on nüüd taskus paberid, kus auto mudeliks K30 Pick-Up nii nagu peab. Kusjuures selline mudel puudus ARK süsteemist üldse ja seega oli minu auto esimene, mis Eestis K30 alla arvele võeti. Julgen seda sellest järeldada, et K30 tuli neil oma andmebaasi tekitada...
Tänud ARK, et nüüd on paberid korras!
Postitatud: N Nov 01, 2007 7:31 pm
Postitas kala
aga sellegi poolest saab selle diisliga metsas sõita nii kaua kuni bensukas peale läheb

Postitatud: K Nov 07, 2007 10:10 am
Postitas DieZel
Tere, jr!
Saad sa kirja panna, mis andmed ARKis on K30 kohta (reg mass, kõigepealt)? Mul on umbes sama probleem-minu K30 on registris chevy scottsdale-na. Aga mul puuduvad c-kat. juhiload
Terv,
Jüri
Postitatud: K Nov 07, 2007 10:33 am
Postitas jr
DieZel kirjutas:Tere, jr!
Saad sa kirja panna, mis andmed ARKis on K30 kohta (reg mass, kõigepealt)? Mul on umbes sama probleem-minu K30 on registris chevy scottsdale-na. Aga mul puuduvad c-kat. juhiload
Terv,
Jüri
Registrimassi saad ju ise öelda neile. Mina lasin 3500kg panna, et B-katiga sõita saaks.
Postitatud: K Nov 07, 2007 10:34 am
Postitas Daniel
DieZel kirjutas:Tere, jr!
Saad sa kirja panna, mis andmed ARKis on K30 kohta (reg mass, kõigepealt)? Mul on umbes sama probleem-minu K30 on registris chevy scottsdale-na. Aga mul puuduvad c-kat. juhiload
Terv,
Jüri
Registri massi saad väiksemaks registreeida vähendades kandejõudu ...
Suburbanil kirjutasin sammuti väiksemaks et vajadusel B katiga sõita saaks.
Scottsdale .... otseslt polegi väga vale ... lihtsalt viide su auto luksuse puudumisele ( vändaga aknad, iluliiste pole jne. )