Full Size "BA"...nati infot tehtust
Moderaator: Moderators
Gaasiballoon on autogaasi oma, koos tankimisega. Elektriga töötav solenoid gaasi aktiveerimiseks. Hetkel peal autogaasi mixer, kuna sealt käib läbi ka auto jahutusvedelik, mis kütab selle üles ja teadupärast parendab soe keskkond autogaasi aurustumist. Mixer ise töötab põhimõttel, mida suurem vaakum, seda suurem kogus gaasi tuleb peale anda. Mixerist läheb voolik otse sisselaskekollektorisse, kus siis gaas seguneb õhuga. Hetkel on probleemiks tollesama mixeri poolt ette antav üllatuslik gaasikogus ja see, et 6.2D on ilma segusiibrita, ehk siis kui gaas on maha lükatud, ei kuku pööre kohe päris alla ära, kuna terve kollektor on veel gaasi täis.Miq78 kirjutas:sul sellest propaani süsteemist pilti ei ole ?
mingi poe kombo või üleni ise leiutis?
Mihkel.
Üldiselt pean korrastam terve auto küttesüsteemi, kuna miskit jukerdab üldises mõistes, on see kõrgsurvepump või mis, aga hetkel on natuke vara veel headest tulemustest rääkida.
+372 5028488
-
- Rookie
- Postitusi: 10
- Liitunud: P Juul 01, 2007 7:17 pm
- Asukoht: Talinn
Raske hinnata numbriliselt, aga kui võta lühidalt teiste kogemus kokku, siis 25% võimsuse kasv võib sealt täitsa tulla vabalthingaval. Turbomootori puhul müüakse kitte kuni isegi kuni +150HP'd.
Minul sellist puuga selga lisa ei olnud märgata, samas ka oli mul segu väga väikseks keeratud. Küll aga oli märgata mootori erksamat häält ja mingitki kiirendust kiirustel 100kmh ja üles ning gaasipedaali oli vaja hulga vähem tallata, et saada sama kiirendust kui ilma gaasita.
Suht süütu lisa iseenesest ja kui mõistlikult kasutada, siis ei usu, et ta midagi hullu ka vanale mootorile teeb.
Minul sellist puuga selga lisa ei olnud märgata, samas ka oli mul segu väga väikseks keeratud. Küll aga oli märgata mootori erksamat häält ja mingitki kiirendust kiirustel 100kmh ja üles ning gaasipedaali oli vaja hulga vähem tallata, et saada sama kiirendust kui ilma gaasita.
Suht süütu lisa iseenesest ja kui mõistlikult kasutada, siis ei usu, et ta midagi hullu ka vanale mootorile teeb.
+372 5028488
Üle pika ja ka teateid rindejoonelt. Hetkel tegelen info kogumisega. et ARK'le ära tõestada fakt, et militaarne D30 mudel = põhimõttelt tsiviil K30'ga ja K30 peal 454 (7.4L) bensumootor oli vaata et standardvarustus. Siis kui amtelik aksept olemas mootorivahetusele võtame kogu mootorivahetuse projekti tõsisemalt ette. Vahepeal pean leidma ka aega, et enne kui ma kuuks ajaks USA'sse lähen enne jõule võtan 454 mootori laiali, hindan ära tema seisukorra ja panen paikka "mänguplaani" mille alusel puhutakse mootorile hing uuesti sisse ning saan juba üht teist kohvris kaasa vedada USA'st ja transarahade pealt kokku hoida. Praeguseks on kokku kogutud oma 30 erinevat reaalsest elust võetud ehitusprojekti (koos detailsete osakoodide loeteluga ja step-by-step kirjeldusega), kus sarnane töö on mootoriga ära tehtud ja tulemuseks on 500-600HP'd väljapuristav mootor. Kui muud ei saa, siis vähemalt ideid ja neid on juba küllaga peas liikumas.
Käigukast tuleb ka ilmselt üle vaadata mootori ehituse käigus. Värskendada vastupidavamate ketaste, lintide ja servode näol ning mõttes on mõlkunud ka automaatse käiguvahetuse elimineerimine ja manuaalse klapiajami paigaldus. Ehk siis käike vahetan mina ja siis kui mina seda tahan läbi korraliku põrandashifteri salongist.
Vahekastina tahaks kasutusele võtta Atlas IV tüüpi vahekasti, aga see on hetkel listi viimane töö ja väga selle peale ei rõhu. Kuigi võib-olla peaks, kuna NP208 just väga ei hiilga oma vastupidavusega suurte väändemomentide juures.
Käigukast tuleb ka ilmselt üle vaadata mootori ehituse käigus. Värskendada vastupidavamate ketaste, lintide ja servode näol ning mõttes on mõlkunud ka automaatse käiguvahetuse elimineerimine ja manuaalse klapiajami paigaldus. Ehk siis käike vahetan mina ja siis kui mina seda tahan läbi korraliku põrandashifteri salongist.
Vahekastina tahaks kasutusele võtta Atlas IV tüüpi vahekasti, aga see on hetkel listi viimane töö ja väga selle peale ei rõhu. Kuigi võib-olla peaks, kuna NP208 just väga ei hiilga oma vastupidavusega suurte väändemomentide juures.
+372 5028488
ARK ... sai seal täna pikalt oldud. Muljed on positiivsed asjaajamisest ja seega soovitan ka teistele, et kui ikka auto passis miskit viltu, tasub minna ja asi korda ajada. Nimelt oli minu Chevy arvel mudelina C20 ja tagaveoline. Iseenesest ka loogiline, kuna C näitabki tagaveo modifikatsiooni. Suurem jama aga on seerianumbriga 20, mis tähistas 3/4Ton sashiid. See on aga 1Ton ehk 30 seeria masinast kardinaalselt erinev. Raami rööbe on juba ~10cm kitsam. No igastahes on nüüd taskus paberid, kus auto mudeliks K30 Pick-Up nii nagu peab. Kusjuures selline mudel puudus ARK süsteemist üldse ja seega oli minu auto esimene, mis Eestis K30 alla arvele võeti. Julgen seda sellest järeldada, et K30 tuli neil oma andmebaasi tekitada...
Tänud ARK, et nüüd on paberid korras!
Tänud ARK, et nüüd on paberid korras!
+372 5028488
Tere, jr!
Saad sa kirja panna, mis andmed ARKis on K30 kohta (reg mass, kõigepealt)? Mul on umbes sama probleem-minu K30 on registris chevy scottsdale-na. Aga mul puuduvad c-kat. juhiload
Terv,
Jüri
Saad sa kirja panna, mis andmed ARKis on K30 kohta (reg mass, kõigepealt)? Mul on umbes sama probleem-minu K30 on registris chevy scottsdale-na. Aga mul puuduvad c-kat. juhiload

Terv,
Jüri
Chevy K30 6.2D (ehitamisel)
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
Registrimassi saad ju ise öelda neile. Mina lasin 3500kg panna, et B-katiga sõita saaks.DieZel kirjutas:Tere, jr!
Saad sa kirja panna, mis andmed ARKis on K30 kohta (reg mass, kõigepealt)? Mul on umbes sama probleem-minu K30 on registris chevy scottsdale-na. Aga mul puuduvad c-kat. juhiload![]()
Terv,
Jüri
+372 5028488
Registri massi saad väiksemaks registreeida vähendades kandejõudu ...DieZel kirjutas:Tere, jr!
Saad sa kirja panna, mis andmed ARKis on K30 kohta (reg mass, kõigepealt)? Mul on umbes sama probleem-minu K30 on registris chevy scottsdale-na. Aga mul puuduvad c-kat. juhiload![]()
Terv,
Jüri
Suburbanil kirjutasin sammuti väiksemaks et vajadusel B katiga sõita saaks.
Scottsdale .... otseslt polegi väga vale ... lihtsalt viide su auto luksuse puudumisele ( vändaga aknad, iluliiste pole jne. )
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"