Full Size "BA"...nati infot tehtust

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Romek
Rock Crawler
Postitusi: 684
Liitunud: E Okt 23, 2006 1:04 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Romek »

Kõpus?
LC80 4,2TD
Tel.5102431
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Täna kõpus katsetame...timmingut päris paikka ei saanud, aega polnud. Shot sai keeratud esialgu väikeseks, enne kui jõuab kõigele mõtlema hakata, millele eile ei jõudnud. Aga täitsa on tunda, et NÜÜD läks erksamaks mootor.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

sul sellest propaani süsteemist pilti ei ole ?

mingi poe kombo või üleni ise leiutis?

Mihkel.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Miq78 kirjutas:sul sellest propaani süsteemist pilti ei ole ?

mingi poe kombo või üleni ise leiutis?

Mihkel.
Gaasiballoon on autogaasi oma, koos tankimisega. Elektriga töötav solenoid gaasi aktiveerimiseks. Hetkel peal autogaasi mixer, kuna sealt käib läbi ka auto jahutusvedelik, mis kütab selle üles ja teadupärast parendab soe keskkond autogaasi aurustumist. Mixer ise töötab põhimõttel, mida suurem vaakum, seda suurem kogus gaasi tuleb peale anda. Mixerist läheb voolik otse sisselaskekollektorisse, kus siis gaas seguneb õhuga. Hetkel on probleemiks tollesama mixeri poolt ette antav üllatuslik gaasikogus ja see, et 6.2D on ilma segusiibrita, ehk siis kui gaas on maha lükatud, ei kuku pööre kohe päris alla ära, kuna terve kollektor on veel gaasi täis.

Üldiselt pean korrastam terve auto küttesüsteemi, kuna miskit jukerdab üldises mõistes, on see kõrgsurvepump või mis, aga hetkel on natuke vara veel headest tulemustest rääkida.
+372 5028488
Mahlamütsike
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: P Juul 01, 2007 7:17 pm
Asukoht: Talinn

Postitus Postitas Mahlamütsike »

Palju selline gaasi lisamine sellele 6,2D mootorile jõudu juurde annab ja kui tihti ja palju teda kasutada tohib ilma, et ta oleks mootorile ohtlik...? Kui mootor pole enam esimeses nooruses, ega siis vist pole mõtet kasutada, võib loojakarja minna...!?
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Raske hinnata numbriliselt, aga kui võta lühidalt teiste kogemus kokku, siis 25% võimsuse kasv võib sealt täitsa tulla vabalthingaval. Turbomootori puhul müüakse kitte kuni isegi kuni +150HP'd.

Minul sellist puuga selga lisa ei olnud märgata, samas ka oli mul segu väga väikseks keeratud. Küll aga oli märgata mootori erksamat häält ja mingitki kiirendust kiirustel 100kmh ja üles ning gaasipedaali oli vaja hulga vähem tallata, et saada sama kiirendust kui ilma gaasita.

Suht süütu lisa iseenesest ja kui mõistlikult kasutada, siis ei usu, et ta midagi hullu ka vanale mootorile teeb.
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Propaanisüsteemist mõned pildid:

Pilt
Pilt
Pilt
+372 5028488
Kasutaja avatar
Xim
Fitting 38"
Postitusi: 308
Liitunud: E Apr 10, 2006 4:28 pm
Asukoht: Lõuna-osariigid

Postitus Postitas Xim »

Pilt

Mis õhufilter see selline on ja kust seda saada on?
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Green Twister ja saada on Volta Autost 4000EEK, sobib kuni 8L mootorile.
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Üle pika ja ka teateid rindejoonelt. Hetkel tegelen info kogumisega. et ARK'le ära tõestada fakt, et militaarne D30 mudel = põhimõttelt tsiviil K30'ga ja K30 peal 454 (7.4L) bensumootor oli vaata et standardvarustus. Siis kui amtelik aksept olemas mootorivahetusele võtame kogu mootorivahetuse projekti tõsisemalt ette. Vahepeal pean leidma ka aega, et enne kui ma kuuks ajaks USA'sse lähen enne jõule võtan 454 mootori laiali, hindan ära tema seisukorra ja panen paikka "mänguplaani" mille alusel puhutakse mootorile hing uuesti sisse ning saan juba üht teist kohvris kaasa vedada USA'st ja transarahade pealt kokku hoida. Praeguseks on kokku kogutud oma 30 erinevat reaalsest elust võetud ehitusprojekti (koos detailsete osakoodide loeteluga ja step-by-step kirjeldusega), kus sarnane töö on mootoriga ära tehtud ja tulemuseks on 500-600HP'd väljapuristav mootor. Kui muud ei saa, siis vähemalt ideid ja neid on juba küllaga peas liikumas.

Käigukast tuleb ka ilmselt üle vaadata mootori ehituse käigus. Värskendada vastupidavamate ketaste, lintide ja servode näol ning mõttes on mõlkunud ka automaatse käiguvahetuse elimineerimine ja manuaalse klapiajami paigaldus. Ehk siis käike vahetan mina ja siis kui mina seda tahan läbi korraliku põrandashifteri salongist.

Vahekastina tahaks kasutusele võtta Atlas IV tüüpi vahekasti, aga see on hetkel listi viimane töö ja väga selle peale ei rõhu. Kuigi võib-olla peaks, kuna NP208 just väga ei hiilga oma vastupidavusega suurte väändemomentide juures.
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

ARK ... sai seal täna pikalt oldud. Muljed on positiivsed asjaajamisest ja seega soovitan ka teistele, et kui ikka auto passis miskit viltu, tasub minna ja asi korda ajada. Nimelt oli minu Chevy arvel mudelina C20 ja tagaveoline. Iseenesest ka loogiline, kuna C näitabki tagaveo modifikatsiooni. Suurem jama aga on seerianumbriga 20, mis tähistas 3/4Ton sashiid. See on aga 1Ton ehk 30 seeria masinast kardinaalselt erinev. Raami rööbe on juba ~10cm kitsam. No igastahes on nüüd taskus paberid, kus auto mudeliks K30 Pick-Up nii nagu peab. Kusjuures selline mudel puudus ARK süsteemist üldse ja seega oli minu auto esimene, mis Eestis K30 alla arvele võeti. Julgen seda sellest järeldada, et K30 tuli neil oma andmebaasi tekitada...

Tänud ARK, et nüüd on paberid korras!
+372 5028488
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

aga sellegi poolest saab selle diisliga metsas sõita nii kaua kuni bensukas peale läheb :D
56157755
Kasutaja avatar
DieZel
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: K Okt 24, 2007 8:04 pm

Postitus Postitas DieZel »

Tere, jr!
Saad sa kirja panna, mis andmed ARKis on K30 kohta (reg mass, kõigepealt)? Mul on umbes sama probleem-minu K30 on registris chevy scottsdale-na. Aga mul puuduvad c-kat. juhiload :roll:
Terv,
Jüri
Chevy K30 6.2D (ehitamisel)
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

DieZel kirjutas:Tere, jr!
Saad sa kirja panna, mis andmed ARKis on K30 kohta (reg mass, kõigepealt)? Mul on umbes sama probleem-minu K30 on registris chevy scottsdale-na. Aga mul puuduvad c-kat. juhiload :roll:
Terv,
Jüri
Registrimassi saad ju ise öelda neile. Mina lasin 3500kg panna, et B-katiga sõita saaks.
+372 5028488
Daniel
Fitting 44"
Postitusi: 402
Liitunud: T Veebr 25, 2003 4:10 pm
Asukoht: Garage
Kontakt:

Postitus Postitas Daniel »

DieZel kirjutas:Tere, jr!
Saad sa kirja panna, mis andmed ARKis on K30 kohta (reg mass, kõigepealt)? Mul on umbes sama probleem-minu K30 on registris chevy scottsdale-na. Aga mul puuduvad c-kat. juhiload :roll:
Terv,
Jüri
Registri massi saad väiksemaks registreeida vähendades kandejõudu ...
Suburbanil kirjutasin sammuti väiksemaks et vajadusel B katiga sõita saaks.

Scottsdale .... otseslt polegi väga vale ... lihtsalt viide su auto luksuse puudumisele ( vändaga aknad, iluliiste pole jne. )
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”