13. leht 20-st
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: E Aug 27, 2012 9:56 pm
Postitas e.p.
vallo 3 kirjutas:Kui arvate et uute reeglitega tuleb kuhjaga uusi võistlejaid nii eestist kui naabermaadest siis see jääb naiivseks unistuseks
Kas Klaperjahi ja ASMV välisvõistlejad on naiivsed unistused?
Eraldi teema on see, kas ja kes meist väljaspool käib võistlemas.
37 kitsas rehv alla, õige vedrustus külge ja tuulutad kolmemehi rahulikult.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: E Aug 27, 2012 11:01 pm
Postitas Praks1
Kui naguinii jätate 2 klassi,siis pole ju pointi keelata portaali,väikese rattaga portaal sõidab suure rattaga talasillaga sama arvestust,muidu kaotate veel 2 tiimi kes pakuvad tihedat konkurentsi.
Teil niigi vähe rahvast,et korralikult arvestust pidada,ega neid suurerattaga pille ei tule nagu seeni,kes kohe täis hooaegasi sõitma hakkavad,kindlalt jäävad osad pillid poolikuks,kes lubanud tulla jne(loomulik asjade käik),osasi hakatakse ringi tootma peale mõnda sõitu jne.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Aug 28, 2012 8:15 am
Postitas Heinza
Ok, te siin hooga räägite 2 st erinevast kassist. Ma siin lugenud ja lõpuks nagu küsin Teie käest palju on open klassis hetkel sõitvaid masinaid - reaalseid autosid- kes suudaks end mobiliseerida järgmisele võistlusele. Mina tean 2 ekipaazi . Sookonn ja MÕV. See vastu siis Teie nägemuse kohaselt TR2 autosid oleks Vilkar, Suzuke, Mõnumõmmid, Kunn, Shnekurotska,need siis uue nägemuse järele + vanad TR2 autod ,mõned. Eraldi küsimus on 2 portaalidega autot Buff ja Porikärbes. Me ei tohi unustada olemas olevaid autosid kallid kaasmaalased.
Siit kohalt tekitaks küsimuse , et kas selles open klassis igavaks ei lähe kahe autoga Eesti karikat sõita.
ja lisan siia teadmiseks , et Mardol st.MÕV olid selleks 33 rattad all , et need olid lihtsalt tal olemas , tema nägemus ja auto ka ikka suurema ratta jaoks ehitatud.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Aug 28, 2012 9:02 am
Postitas vallo3
e.p. kirjutas:Kas Klaperjahi ja ASMV välisvõistlejad on naiivsed unistused?
Kas eestis rohkem võistlusi ei ole või mis?
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Aug 28, 2012 9:21 am
Postitas Movistar
Heinza kirjutas:See vastu siis Teie nägemuse kohaselt TR2 autosid oleks Vilkar, Suzuke, Mõnumõmmid, Kunn, Shnekurotska,need siis uue nägemuse järele + vanad TR2 autod ,mõned.
Siit kohalt tekitaks küsimuse , et kas selles open klassis igavaks ei lähe kahe autoga Eesti karikat sõita.
Väga huvitavad ideed
Kevadsõidul osales Vaba 13 klassis : mitte ükski sinu nimetatutest
Suvesõidul osales vaba 13 klassis : Suzuke,Vilkar,Snegurotska,Kunn
Klapperil osales vaba 13 klassis : Vilkar,Snegurotska,Mõnumummid,Kunn
Siit küsimus,et kas see on ikka tõsiseltvõetav klass ? Kas igavaks ei lähe arvestades,et vähemalt paar nimetatutest ei ole eriti tõsiseltvõetavad sõidumehed ja nende osalemine on kaheldava väärtusega nagunii ? Julgen ette ennustada,et see ei ole jätkusuutlik klass ja varem või hiljem vähemalt paar autot sellest nimekirjas osalevad võibolla 1-2 võistlusel aastas.Ja sa tahad teha selleks uue klassi,jättes vana Vaba hoopis kõrvale ?
Milline korraldaja hakkab teile eraldi rada tegema kui ta ei ole kindel palju teid osaleb ja vahet pole palju osaleb,4 autole rada teha on nagunii pointless ?
Tundub,et etteotsa tahetakse valida vähe vale maailmavaatega kodanik.
Heino,ei midagi isiklikku aga sinu maailmavaated ja suur pilt ei taha kuidagi kokku minna omavahel.
PS: Ja Vallo
Sinu auto on täpselt sobiv Tr3 jaoks,kui paned sinna alla 37 või 38 ratta ja mingi vähe kobedama vintsi,kui elektrilise.
Minu enda nägemus järgmisest TR3-st on umbes sama.Väike auto,väike ratas jne. Mul isegi rattad juba olemas selleks puhuks.
See on tulevik. 2 tonnised autod ei ruuli enam aasta-kahe pärast.
Selliseid autosid toodetakse juba lätis (1,1- 1,3 tonni kaaluvaid) ja hakatakse ka meil mingi aeg tegema.Iseasi kes see esimene olema saab.
EDIT: Ja üleüldse oleks parim idee teha üldse 2 klassi. kuni 33 ja 33,1-40 rattale . Täpselt nii on päris paljudes lähiriikides ja osavõtjate arvu üle ei kurdeta isegi kui rahvaarvu ja sõitjate suhet silmas pidada. Mõttetu on teha 5 klassi kui sõitjaid on kokku ca 20. Täpselt nagu iseendaga võistlemine.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Aug 28, 2012 9:48 am
Postitas totu
Heinza kirjutas:Ok, te siin hooga räägite 2 st erinevast kassist. Ma siin lugenud ja lõpuks nagu küsin Teie käest palju on open klassis hetkel sõitvaid masinaid - reaalseid autosid- kes suudaks end mobiliseerida järgmisele võistlusele. Mina tean 2 ekipaazi . Sookonn ja MÕV. See vastu siis Teie nägemuse kohaselt TR2 autosid oleks Vilkar, Suzuke, Mõnumõmmid, Kunn, Shnekurotska,need siis uue nägemuse järele + vanad TR2 autod ,mõned. Eraldi küsimus on 2 portaalidega autot Buff ja Porikärbes. Me ei tohi unustada olemas olevaid autosid kallid kaasmaalased.
Siit kohalt tekitaks küsimuse , et kas selles open klassis igavaks ei lähe kahe autoga Eesti karikat sõita.
ja lisan siia teadmiseks , et Mardol st.MÕV olid selleks 33 rattad all , et need olid lihtsalt tal olemas , tema nägemus ja auto ka ikka suurema ratta jaoks ehitatud.
Eelmisel aastal oli Kukepeal lätlaste esindus täitsa olemas, eks me peame siis nendega sõitma

. Klaperil ja ASMV il osaletakse hoolega ja eks teiste sõitudega vaatab.
Ei ole küll otseselt suhelnud aga arvan, et Snegurotska jääb (tuleb tagasi) ka 33" peale (mõistlikum on vintsi investeerida kui sildadesse) ja just rajameistritest sõltub palju. Tegelikult need kaks klassi kattuvad paljuski ja ratta vahetusega jääb valik, kummas sõita või -vintsida.
Portaalsilda näeks ikkagi väikeste ratastega, suurte rataste hulgas. Iseenesest ei ole portaal ka mingi superime ja isegi teatud puudustega. Julgen väita, et 37" sirge talaga liigub paremini kui 33" portaaliga. Erandiks raiesmikud, kõva põhjaga rööbas jms. Ja loomulikult vastupidavus.
Sisuliselt näeb asi välja TR-2 reorganiseerimisena (mille tulemusel osa vabasid kolib TR-2te)ja "Open" jääb paika. Algset muret, osalejate vähesust, see küll ei lahenda aga annab ehk uutele tulijatele rohkem valikuid (kasvõi suur osa safarituunitud autosid, mis ei mahu enam TR-1 ja ei küündi TR-3).
Arvet
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Aug 28, 2012 9:50 am
Postitas e.p.
Klapperil oli 6 Open klassi masinat Lätist ja üks Soomest.
ASMV 6 Läti masinat, Lätlased lubasid kindlasti kohal olla ka sellel aastal, kuna võistlus hea ja meeldib.
Kukuepeal 3 Läti masinat.
Millisesse klassi peaks need võistkonnad suunama?
Kas tekitame olukorra, kus osad võistlused omade reeglite ja klassidega? Kuni 33 ja edasi?
Me oleme kõrvale jätnud kõige olulisema ehk selle, miks sai vaba kunagi loodud. Et oleks odav igameheklass, kunu saad peale kolliga, mis ei mahu TR1 reeglitesse.
Milleks vaja muretseda, kui ei tule klass täis, ei ole ka võistlust selles klassis.
Ja Heinza, just nõudsid, et kõik masinad oleksid rohelised suzukid vabas, nüüd jälle sobivad portaalid ka !?
EDIT: Ja üleüldse oleks parim idee teha üldse 2 klassi. kuni 33 ja 33,1-40 rattale . Täpselt nii on päris paljudes lähiriikides ja osavõtjate arvu üle ei kurdeta isegi kui rahvaarvu ja sõitjate suhet silmas pidada. Mõttetu on teha 5 klassi kui sõitjaid on kokku ca 20. Täpselt nagu iseendaga võistlemine.
Nii see asi ühel hetkel ilmselt välja nägema ka hakkab ja selles suunas poleks mõistlik meil kuni 33 klassi kaotada.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Aug 28, 2012 2:24 pm
Postitas uputaja
totu kirjutas:Iseenesest ei ole portaal ka mingi superime ja isegi teatud puudustega. Julgen väita, et 37" sirge talaga liigub paremini kui 33" portaaliga. Erandiks raiesmikud, kõva põhjaga rööbas jms.
Väide on julge, aga kahjuks ei pea paika. Pühapäe sai just käidud koos Porikärbsega sõitmas käidud, siis tean kindlalt, et portaal ja 33" liigub paremini igast asendist, kui 37" lõigatud Bogger ja sirge sild. Autode kaaluvahe ca 200kg.
PS: Arvet- eestis ongi valdavalt raiesmikud ja kõvad rööpad.
Andres
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Aug 28, 2012 7:58 pm
Postitas porikärbes
Olen nõus Valloga ja selleks et meie autole suuremat rattast alla panna, tähendab sisuliselt uue auto ehitamist. Seega kaotades portaali vabas, läheb 2 autot safari sõitudeks.
Jaanus
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Aug 28, 2012 8:04 pm
Postitas porikärbes
e.p. kirjutas:Klapperil oli 6 Open klassi masinat Lätist ja üks Soomest.
ASMV 6 Läti masinat, Lätlased lubasid kindlasti kohal olla ka sellel aastal, kuna võistlus hea ja meeldib.
Kukuepeal 3 Läti masinat.
Seletage palun mulle ,et miks teha MEIE reeglid nii nagu soovivad lätlased ,mitte nii nagu soovivad meie vabas võistlejad.
Vaadates kommentaare siis vabas võistlejad on nagu ühel meelel ja siis isikud kes ei kuulu vabas võistlejate sekka, üritavad teha reegleid mis sobivad kellele?
Jaanus
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Aug 28, 2012 9:19 pm
Postitas e.p.
... et ühel meelel milles !?
minu küsitluse põhjal mitte lubada portaalsilda ehk kliirents max 330mm ja sooviti valida esindaja endi seast mitte nõustuda "määratud" esindajaga.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Aug 28, 2012 9:32 pm
Postitas porikärbes
Avasin võimaluse kandideerida kõigil soovijatel ja ootan osavõttu (kandidaate)
Vaba klassi esindaja valimine Alamkomitees
Jaanus
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Aug 28, 2012 9:36 pm
Postitas porikärbes
e.p. kirjutas:... et ühel meelel milles !?
minu küsitluse põhjal mitte lubada portaalsilda ehk kliirents max 330mm ja sooviti valida esindaja endi seast mitte nõustuda "määratud" esindajaga.
Sinu küsitluse järgi? Olen rääkinud enamuse vabas sõitjatega viimase nädala jooksul ja vastuseisu portaalile ei ole (kui panna paika difri kõrgus).
Jaanus
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Aug 28, 2012 9:46 pm
Postitas e.p.
N.B. On oluline vahe, kui Eestlane helistab teisele Eestlasele ja küsb, kas sul on minu vastu midagi või küsib seda erapooletu Eestlane muu jutu sees
Jaanus, kas mõtled seda lahenust, et keevitate "70mm" rauda diffri alla?
Ainuke variant oleks, kui see on terve sillatala ulatuses
Kas küsisid ka Sinu poolt pakutud esindaja kohta? Mina ei küsinud aga vastumeelsus oli 100%
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Aug 28, 2012 9:59 pm
Postitas porikärbes
e.p. kirjutas:Jaanus, kas mõtled seda lahenust, et keevitate "70mm" rauda diffri alla?
Ainuke variant oleks, kui see on terve sillatala ulatuses
Kas küsisid ka Sinu poolt pakutud esindaja kohta? Mina ei küsinud aga vastumeelsus oli 100%
Küsisin kas keegi soovib kandideerida ja need kohustused üle võtta aga ei suutnud leida
kedagi peale Heinza.
Aga loodan, et nüüd ikkagi keegi veel endast märku annab.
Jaanus