VABA tehnilised reeglid 2013......

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators

Vasta
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

vallo 3 kirjutas:Kui arvate et uute reeglitega tuleb kuhjaga uusi võistlejaid nii eestist kui naabermaadest siis see jääb naiivseks unistuseks
Kas Klaperjahi ja ASMV välisvõistlejad on naiivsed unistused?
Eraldi teema on see, kas ja kes meist väljaspool käib võistlemas.

37 kitsas rehv alla, õige vedrustus külge ja tuulutad kolmemehi rahulikult.
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Praks1 »

Kui naguinii jätate 2 klassi,siis pole ju pointi keelata portaali,väikese rattaga portaal sõidab suure rattaga talasillaga sama arvestust,muidu kaotate veel 2 tiimi kes pakuvad tihedat konkurentsi.
Teil niigi vähe rahvast,et korralikult arvestust pidada,ega neid suurerattaga pille ei tule nagu seeni,kes kohe täis hooaegasi sõitma hakkavad,kindlalt jäävad osad pillid poolikuks,kes lubanud tulla jne(loomulik asjade käik),osasi hakatakse ringi tootma peale mõnda sõitu jne.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
Heinza
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: R Aug 10, 2007 1:50 pm
Asukoht: Pärnu ; Vigala
Kontakt:

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Heinza »

Ok, te siin hooga räägite 2 st erinevast kassist. Ma siin lugenud ja lõpuks nagu küsin Teie käest palju on open klassis hetkel sõitvaid masinaid - reaalseid autosid- kes suudaks end mobiliseerida järgmisele võistlusele. Mina tean 2 ekipaazi . Sookonn ja MÕV. See vastu siis Teie nägemuse kohaselt TR2 autosid oleks Vilkar, Suzuke, Mõnumõmmid, Kunn, Shnekurotska,need siis uue nägemuse järele + vanad TR2 autod ,mõned. Eraldi küsimus on 2 portaalidega autot Buff ja Porikärbes. Me ei tohi unustada olemas olevaid autosid kallid kaasmaalased.
Siit kohalt tekitaks küsimuse , et kas selles open klassis igavaks ei lähe kahe autoga Eesti karikat sõita.

ja lisan siia teadmiseks , et Mardol st.MÕV olid selleks 33 rattad all , et need olid lihtsalt tal olemas , tema nägemus ja auto ka ikka suurema ratta jaoks ehitatud.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Kasutaja avatar
vallo3
Mudder
Postitusi: 82
Liitunud: K Dets 26, 2007 6:50 pm
Asukoht: harjumaa

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas vallo3 »

e.p. kirjutas:Kas Klaperjahi ja ASMV välisvõistlejad on naiivsed unistused?
Kas eestis rohkem võistlusi ei ole või mis?
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Movistar »

Heinza kirjutas:See vastu siis Teie nägemuse kohaselt TR2 autosid oleks Vilkar, Suzuke, Mõnumõmmid, Kunn, Shnekurotska,need siis uue nägemuse järele + vanad TR2 autod ,mõned.
Siit kohalt tekitaks küsimuse , et kas selles open klassis igavaks ei lähe kahe autoga Eesti karikat sõita.
Väga huvitavad ideed :D
Kevadsõidul osales Vaba 13 klassis : mitte ükski sinu nimetatutest
Suvesõidul osales vaba 13 klassis : Suzuke,Vilkar,Snegurotska,Kunn
Klapperil osales vaba 13 klassis : Vilkar,Snegurotska,Mõnumummid,Kunn

Siit küsimus,et kas see on ikka tõsiseltvõetav klass ? Kas igavaks ei lähe arvestades,et vähemalt paar nimetatutest ei ole eriti tõsiseltvõetavad sõidumehed ja nende osalemine on kaheldava väärtusega nagunii ? Julgen ette ennustada,et see ei ole jätkusuutlik klass ja varem või hiljem vähemalt paar autot sellest nimekirjas osalevad võibolla 1-2 võistlusel aastas.Ja sa tahad teha selleks uue klassi,jättes vana Vaba hoopis kõrvale ?
Milline korraldaja hakkab teile eraldi rada tegema kui ta ei ole kindel palju teid osaleb ja vahet pole palju osaleb,4 autole rada teha on nagunii pointless ?
Tundub,et etteotsa tahetakse valida vähe vale maailmavaatega kodanik.
Heino,ei midagi isiklikku aga sinu maailmavaated ja suur pilt ei taha kuidagi kokku minna omavahel.



PS: Ja Vallo
Sinu auto on täpselt sobiv Tr3 jaoks,kui paned sinna alla 37 või 38 ratta ja mingi vähe kobedama vintsi,kui elektrilise.
Minu enda nägemus järgmisest TR3-st on umbes sama.Väike auto,väike ratas jne. Mul isegi rattad juba olemas selleks puhuks.
See on tulevik. 2 tonnised autod ei ruuli enam aasta-kahe pärast.
Selliseid autosid toodetakse juba lätis (1,1- 1,3 tonni kaaluvaid) ja hakatakse ka meil mingi aeg tegema.Iseasi kes see esimene olema saab.

EDIT: Ja üleüldse oleks parim idee teha üldse 2 klassi. kuni 33 ja 33,1-40 rattale . Täpselt nii on päris paljudes lähiriikides ja osavõtjate arvu üle ei kurdeta isegi kui rahvaarvu ja sõitjate suhet silmas pidada. Mõttetu on teha 5 klassi kui sõitjaid on kokku ca 20. Täpselt nagu iseendaga võistlemine.
Viimati muutis Movistar, T Aug 28, 2012 9:49 am, muudetud 1 kord kokku.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2887
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas totu »

Heinza kirjutas:Ok, te siin hooga räägite 2 st erinevast kassist. Ma siin lugenud ja lõpuks nagu küsin Teie käest palju on open klassis hetkel sõitvaid masinaid - reaalseid autosid- kes suudaks end mobiliseerida järgmisele võistlusele. Mina tean 2 ekipaazi . Sookonn ja MÕV. See vastu siis Teie nägemuse kohaselt TR2 autosid oleks Vilkar, Suzuke, Mõnumõmmid, Kunn, Shnekurotska,need siis uue nägemuse järele + vanad TR2 autod ,mõned. Eraldi küsimus on 2 portaalidega autot Buff ja Porikärbes. Me ei tohi unustada olemas olevaid autosid kallid kaasmaalased.
Siit kohalt tekitaks küsimuse , et kas selles open klassis igavaks ei lähe kahe autoga Eesti karikat sõita.

ja lisan siia teadmiseks , et Mardol st.MÕV olid selleks 33 rattad all , et need olid lihtsalt tal olemas , tema nägemus ja auto ka ikka suurema ratta jaoks ehitatud.
Eelmisel aastal oli Kukepeal lätlaste esindus täitsa olemas, eks me peame siis nendega sõitma :oops: . Klaperil ja ASMV il osaletakse hoolega ja eks teiste sõitudega vaatab.
Ei ole küll otseselt suhelnud aga arvan, et Snegurotska jääb (tuleb tagasi) ka 33" peale (mõistlikum on vintsi investeerida kui sildadesse) ja just rajameistritest sõltub palju. Tegelikult need kaks klassi kattuvad paljuski ja ratta vahetusega jääb valik, kummas sõita või -vintsida.
Portaalsilda näeks ikkagi väikeste ratastega, suurte rataste hulgas. Iseenesest ei ole portaal ka mingi superime ja isegi teatud puudustega. Julgen väita, et 37" sirge talaga liigub paremini kui 33" portaaliga. Erandiks raiesmikud, kõva põhjaga rööbas jms. Ja loomulikult vastupidavus.
Sisuliselt näeb asi välja TR-2 reorganiseerimisena (mille tulemusel osa vabasid kolib TR-2te)ja "Open" jääb paika. Algset muret, osalejate vähesust, see küll ei lahenda aga annab ehk uutele tulijatele rohkem valikuid (kasvõi suur osa safarituunitud autosid, mis ei mahu enam TR-1 ja ei küündi TR-3).
Arvet
Tehtud, mõeldud.
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

Klapperil oli 6 Open klassi masinat Lätist ja üks Soomest.
ASMV 6 Läti masinat, Lätlased lubasid kindlasti kohal olla ka sellel aastal, kuna võistlus hea ja meeldib.
Kukuepeal 3 Läti masinat.

Millisesse klassi peaks need võistkonnad suunama?
Kas tekitame olukorra, kus osad võistlused omade reeglite ja klassidega? Kuni 33 ja edasi?

Me oleme kõrvale jätnud kõige olulisema ehk selle, miks sai vaba kunagi loodud. Et oleks odav igameheklass, kunu saad peale kolliga, mis ei mahu TR1 reeglitesse.
Milleks vaja muretseda, kui ei tule klass täis, ei ole ka võistlust selles klassis.

Ja Heinza, just nõudsid, et kõik masinad oleksid rohelised suzukid vabas, nüüd jälle sobivad portaalid ka !?
EDIT: Ja üleüldse oleks parim idee teha üldse 2 klassi. kuni 33 ja 33,1-40 rattale . Täpselt nii on päris paljudes lähiriikides ja osavõtjate arvu üle ei kurdeta isegi kui rahvaarvu ja sõitjate suhet silmas pidada. Mõttetu on teha 5 klassi kui sõitjaid on kokku ca 20. Täpselt nagu iseendaga võistlemine.
Nii see asi ühel hetkel ilmselt välja nägema ka hakkab ja selles suunas poleks mõistlik meil kuni 33 klassi kaotada.
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4715
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas uputaja »

totu kirjutas:Iseenesest ei ole portaal ka mingi superime ja isegi teatud puudustega. Julgen väita, et 37" sirge talaga liigub paremini kui 33" portaaliga. Erandiks raiesmikud, kõva põhjaga rööbas jms.
Väide on julge, aga kahjuks ei pea paika. Pühapäe sai just käidud koos Porikärbsega sõitmas käidud, siis tean kindlalt, et portaal ja 33" liigub paremini igast asendist, kui 37" lõigatud Bogger ja sirge sild. Autode kaaluvahe ca 200kg.


PS: Arvet- eestis ongi valdavalt raiesmikud ja kõvad rööpad.

Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
porikärbes
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 101
Liitunud: L Okt 13, 2007 12:41 am
Asukoht: Tallinn

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas porikärbes »

Olen nõus Valloga ja selleks et meie autole suuremat rattast alla panna, tähendab sisuliselt uue auto ehitamist. Seega kaotades portaali vabas, läheb 2 autot safari sõitudeks.

Jaanus
Kasutaja avatar
porikärbes
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 101
Liitunud: L Okt 13, 2007 12:41 am
Asukoht: Tallinn

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas porikärbes »

e.p. kirjutas:Klapperil oli 6 Open klassi masinat Lätist ja üks Soomest.
ASMV 6 Läti masinat, Lätlased lubasid kindlasti kohal olla ka sellel aastal, kuna võistlus hea ja meeldib.
Kukuepeal 3 Läti masinat.
Seletage palun mulle ,et miks teha MEIE reeglid nii nagu soovivad lätlased ,mitte nii nagu soovivad meie vabas võistlejad.
Vaadates kommentaare siis vabas võistlejad on nagu ühel meelel ja siis isikud kes ei kuulu vabas võistlejate sekka, üritavad teha reegleid mis sobivad kellele?

Jaanus
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

... et ühel meelel milles !?
minu küsitluse põhjal mitte lubada portaalsilda ehk kliirents max 330mm ja sooviti valida esindaja endi seast mitte nõustuda "määratud" esindajaga.
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
porikärbes
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 101
Liitunud: L Okt 13, 2007 12:41 am
Asukoht: Tallinn

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas porikärbes »

Avasin võimaluse kandideerida kõigil soovijatel ja ootan osavõttu (kandidaate)

Vaba klassi esindaja valimine Alamkomitees

Jaanus
Kasutaja avatar
porikärbes
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 101
Liitunud: L Okt 13, 2007 12:41 am
Asukoht: Tallinn

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas porikärbes »

e.p. kirjutas:... et ühel meelel milles !?
minu küsitluse põhjal mitte lubada portaalsilda ehk kliirents max 330mm ja sooviti valida esindaja endi seast mitte nõustuda "määratud" esindajaga.
Sinu küsitluse järgi? Olen rääkinud enamuse vabas sõitjatega viimase nädala jooksul ja vastuseisu portaalile ei ole (kui panna paika difri kõrgus).

Jaanus
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

N.B. On oluline vahe, kui Eestlane helistab teisele Eestlasele ja küsb, kas sul on minu vastu midagi või küsib seda erapooletu Eestlane muu jutu sees ;)

Jaanus, kas mõtled seda lahenust, et keevitate "70mm" rauda diffri alla? :D
Ainuke variant oleks, kui see on terve sillatala ulatuses :)

Kas küsisid ka Sinu poolt pakutud esindaja kohta? Mina ei küsinud aga vastumeelsus oli 100%
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
porikärbes
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 101
Liitunud: L Okt 13, 2007 12:41 am
Asukoht: Tallinn

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas porikärbes »

e.p. kirjutas:Jaanus, kas mõtled seda lahenust, et keevitate "70mm" rauda diffri alla? :D
Ainuke variant oleks, kui see on terve sillatala ulatuses :)

Kas küsisid ka Sinu poolt pakutud esindaja kohta? Mina ei küsinud aga vastumeelsus oli 100%
Küsisin kas keegi soovib kandideerida ja need kohustused üle võtta aga ei suutnud leida kedagi peale Heinza.
Aga loodan, et nüüd ikkagi keegi veel endast märku annab.

Jaanus
Viimati muutis porikärbes, T Aug 28, 2012 10:04 pm, muudetud 1 kord kokku.
Vasta

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”