Heinza kirjutas:See vastu siis Teie nägemuse kohaselt TR2 autosid oleks Vilkar, Suzuke, Mõnumõmmid, Kunn, Shnekurotska,need siis uue nägemuse järele + vanad TR2 autod ,mõned.
Siit kohalt tekitaks küsimuse , et kas selles open klassis igavaks ei lähe kahe autoga Eesti karikat sõita.
Väga huvitavad ideed
Kevadsõidul osales Vaba 13 klassis : mitte ükski sinu nimetatutest
Suvesõidul osales vaba 13 klassis : Suzuke,Vilkar,Snegurotska,Kunn
Klapperil osales vaba 13 klassis : Vilkar,Snegurotska,Mõnumummid,Kunn
Siit küsimus,et kas see on ikka tõsiseltvõetav klass ? Kas igavaks ei lähe arvestades,et vähemalt paar nimetatutest ei ole eriti tõsiseltvõetavad sõidumehed ja nende osalemine on kaheldava väärtusega nagunii ? Julgen ette ennustada,et see ei ole jätkusuutlik klass ja varem või hiljem vähemalt paar autot sellest nimekirjas osalevad võibolla 1-2 võistlusel aastas.Ja sa tahad teha selleks uue klassi,jättes vana Vaba hoopis kõrvale ?
Milline korraldaja hakkab teile eraldi rada tegema kui ta ei ole kindel palju teid osaleb ja vahet pole palju osaleb,4 autole rada teha on nagunii pointless ?
Tundub,et etteotsa tahetakse valida vähe vale maailmavaatega kodanik.
Heino,ei midagi isiklikku aga sinu maailmavaated ja suur pilt ei taha kuidagi kokku minna omavahel.
PS: Ja Vallo
Sinu auto on täpselt sobiv Tr3 jaoks,kui paned sinna alla 37 või 38 ratta ja mingi vähe kobedama vintsi,kui elektrilise.
Minu enda nägemus järgmisest TR3-st on umbes sama.Väike auto,väike ratas jne. Mul isegi rattad juba olemas selleks puhuks.
See on tulevik. 2 tonnised autod ei ruuli enam aasta-kahe pärast.
Selliseid autosid toodetakse juba lätis (1,1- 1,3 tonni kaaluvaid) ja hakatakse ka meil mingi aeg tegema.Iseasi kes see esimene olema saab.
EDIT: Ja üleüldse oleks parim idee teha üldse 2 klassi. kuni 33 ja 33,1-40 rattale . Täpselt nii on päris paljudes lähiriikides ja osavõtjate arvu üle ei kurdeta isegi kui rahvaarvu ja sõitjate suhet silmas pidada. Mõttetu on teha 5 klassi kui sõitjaid on kokku ca 20. Täpselt nagu iseendaga võistlemine.