13. leht 33-st

D-max

Postitatud: K Okt 17, 2007 8:48 pm
Postitas Raul4x4
Kas keegi oskab mulle selgeks teha, mida teeb nupp "PowerDriwe".
Olen oma D-Maxiga üle 40K maha sõitnud ei ole siiani aru saaanud, mida see teeb. Tundub nagu oleks armatuuri lisavalgustuse nupp.

Postitatud: K Okt 17, 2007 9:28 pm
Postitas boob
Sul on automaatkastiga masin? Kui jah, siis peaks selle nupu vajutamine tõstma käiguvahetuse pöördeid. Lahtiseletatult: tavaliselt toimub käiguvahetus 2000rpm juures, PowerDrive ON puhul aga 2500rpm juures. Aga ma võin ka eksida :wink:

Postitatud: K Okt 17, 2007 10:09 pm
Postitas Andrus Michelis
Ja käsiraamatus on selle nupu kohta kirjas.......?

power driwe

Postitatud: K Okt 17, 2007 10:35 pm
Postitas Raul4x4
Boob,

Kui ma nüüd tagantjärele mõtlen, siis ilmselt on sul õigus - sellel nupul mootoriga küll mingit ühendust olla ei saa. Aga siis võiks selle nupu peal olla kirjas hoopis "CityDriwe"

Re: power driwe

Postitatud: K Okt 17, 2007 11:12 pm
Postitas suzi
Raul4x4 kirjutas:Boob,

Kui ma nüüd tagantjärele mõtlen, siis ilmselt on sul õigus - sellel nupul mootoriga küll mingit ühendust olla ei saa. Aga siis võiks selle nupu peal olla kirjas hoopis "CityDriwe"
PowerDrive kasutada raske haagise vedamisel. Arvan, et lisaks pööretele libistab ta kasti vähem, et kasti säästa. On ju D_maxil lubatud 3000kg sappa riputada + 1000kg kasti.

Postitatud: N Okt 18, 2007 5:17 am
Postitas 414 AVM
Andrus Michelis kirjutas:Ja käsiraamatus on selle nupu kohta kirjas.......?
Driving mode switch
For ordinary driving conditions, the normal
driving mode is used. This mode is active
unless another mode is specified.
When faster acceleration is required, press
the "PWR" button. The "POWER" mode
provides higher shifting speeds. The
"POWER DRIVE" indicator light comes on
when this mode is active.
Use the "3rd" mode when driving on
slippery muddy road. This mode forces the
vehicle to operate in 3rd gear. This
provides better traction and safer vehicle

operation.
To use the "3rd" mode, press the "3rd"
button. The transmission shift lever must
be in the following chart position.
If the vehicle is moving, its speed must be
less than 11 km/h (7 MPH). The "3rd"
indicator light comes on when this mode is
active.
Engine Model Shift Lever Position
6VE1 "D", "N", "R" or "P"
4JH1-TC "D"
To disengage the "3rd" mode
· Move the selector lever to some
position other than chart.
Engine Model Shift Lever Position
6VE1 "D", "N", "R" or "P"
4JH1-TC "D"
· Press the "3rd" button again.
· Turn the Starter switch to the "ACC"
position.
The "3rd" mode will automatically
disengage whenever vehicle speed
exceeds 35 km/h (22 MPH) 6VE1 or 34
km/h (21 MPH) 4JH1-TC .
Use the 3rd mode only for slippery road
conditions. Using it under ordinary driving
conditions will result in sluggish
performance and rise in ATF temperature.

Re: D-max

Postitatud: N Okt 18, 2007 5:44 am
Postitas 414 AVM
Raul4x4 kirjutas:Kas keegi oskab mulle selgeks teha, mida teeb nupp "PowerDriwe".
Olen oma D-Maxiga üle 40K maha sõitnud ei ole siiani aru saaanud, mida see teeb. Tundub nagu oleks armatuuri lisavalgustuse nupp.
Kellade valgust saab kruttida roolist vasakul asuvast rattast, mille kohal tahhot kujutav pilt :wink: .

Postitatud: N Okt 18, 2007 9:14 am
Postitas 414 AVM
Kõik D-Max'i valdajad, kes pole veel itaalia- või flaami keele kursustel käinud ja inglise keelset juhendit ei oma, pange ennast siia kirja või võtke muud moodi ühendust, ma säristan portsu plaate. Üks asi on flaami keeles suunda näidata, hoopis tõsisem aga teadmatus - mida hooldustes tegema peab :? .

Postitatud: N Okt 18, 2007 5:56 pm
Postitas 414 AVM
Patermaa kirjutas:Seoses kastika ostusooviga tekkis küsimus? Kas Isuzu osad tulevad teiseltpoolt gloobust, või on kõik euroopast saadaval.
Osta Autoleht, seal test. Aga tore on endiselt see, et jätkuvalt saadavad automüügifirmad oma autod maastikutesti pisikeste kiirendusvõistluse rehvidega :evil: . Mida kuradit selline test näitab? Homme helistan Autolehte ja pakun, et kruvigu minu auto rattad selle testis olnud kuldse auto alla ja proovigu samu tõuse võtta :wink: .
Edit:
Tegelt mõtetu rehve pakkuda, Taaveti sinine iludus seal hoovis enampakkumisel, sel ju samad Pumad all. Järelikult rõhuvad müüjad ikka rohkem asfaldil liikumise vaikusele, kui läbivusele :evil: .

Postitatud: L Okt 20, 2007 11:11 pm
Postitas 414 AVM
Täna jõudis D-Maxi kasutusjuhend ka Tartumaale - Toomas, ära vaata kõrvalt, tule suhtlema :wink: . Ja Tynis, oled Sa endiselt laisk, või on Sul manual kuskilt turult ostetud, et huvi kadus. Teadmatusest võid suht lihtsalt auto elutähtsad organid Suure Vaimu juurde saata :( .
Näiteks kui vaja, mingil põhjusel, paela otsas sõita :chop .

Postitatud: T Okt 23, 2007 2:04 pm
Postitas 111CAT
Kes teab, kui peaks Motivost soetatud masinaga midagi juhtuma siis kes garantiiga tegeleb ?

Postitatud: T Okt 23, 2007 6:01 pm
Postitas 414 AVM
111CAT kirjutas:Kes teab, kui peaks Motivost soetatud masinaga midagi juhtuma siis kes garantiiga tegeleb ?
Näedsa, õiges keeles õpiku abil on kasutajakonto tegemine piis ohv keik 8) .
Tegelt, kui juba Su teine post siin foorumis nii optimistlik on (pessimisti ja optimisti vahe on teatavasti see, et pessimist ütleb - hullemaks minna enam ei saa, optimist vastab - saab, saab), siis paistab Isuzu teemasse ka pisut elu tulevat :roll: .
Aga Sinu kartusele vastuseks peab tõdema, et Motivo ei tulnud tühjast ja mingit otsest ohtu Sinu tengelpungale ma küll ei näe. Nimelt oli ta lähisugulane Kia Autoga, kus ka probleemid lahendatud peavad saama. Kui Sul ikkagi lahendamatud jamad, siis helista - peale Uve ja Urmase oli seal ka "vastutav väljaandja" :wink: .

Postitatud: K Okt 24, 2007 6:49 pm
Postitas 414 AVM
Muideks, TopAuto kaudu pulki tellides saab need ka vanemale mudelile kohale, kuid tulevad need jala Päikesetõusumaalt ja aega võtab see öbaut kolm kuud :( . Renneksil tulevad pulgad Belgiast ja Motivol (Kial) Itaaliast.

Postitatud: N Okt 25, 2007 8:48 am
Postitas 111CAT
Tundub, et D Maxi nõrk koht on originaal amort ja amordimüüjad on siiani masina nime kuuldes ainult maigutanud. Teemaga küll tegeletakse kuid kes teab kust saaks korralikud Konid ?
Kas keegi on lahendanud kütusefiltrite ja põhja kaitsmise ja kuidas. Müüja kül lubas , et kohe kohe võetakse mõõdud ja hakatakse tegema aga ... :roll:

Postitatud: N Okt 25, 2007 9:38 am
Postitas 414 AVM
111CAT kirjutas:Tundub, et D Maxi nõrk koht on originaal amort ja amordimüüjad on siiani masina nime kuuldes ainult maigutanud. Teemaga küll tegeletakse kuid kes teab kust saaks korralikud Konid ?
Kas keegi on lahendanud kütusefiltrite ja põhja kaitsmise ja kuidas. Müüja kül lubas , et kohe kohe võetakse mõõdud ja hakatakse tegema aga ... :roll:
Siin foorumis Tom76. Vaata siit:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=7987&highlight=koni