Mainor Team safariauto

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

marxkoll kirjutas:Mille vahekast sul kasutusele tuleb?? Kui sain aru õieti siis tuleb sul ette meh. vints?
Kõige esimeses postituses on tegelikult kirjas, et kasutusel on Land Cruiseri käigu- ja vahekast. Meh vints on siiski tagumine. Ees on ComeUp 9000.

Vahepeal sai paika radiaator - siiski originaalne 4Runneri oma. Asukoht ikka auto tagumine pool 8)
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Teatavasti on Suzuki tikutops, mis omakorda tähendab, et sinna ei mahu mitte midagi. Nüüd ei mahu mul sinna normaalsuurusega pidurivõimendi membraani kopsik (mootor jääb ette).
Kas see on väga vale mõte, et võtta kasutusele Land Cruiseri sidurivõimendi (vahetades muidugi peasilindri)? Võrdluseks, et sama auto pidurivõimendi kopsiku läbimõõt on 24 cm, sidurivõimendil 14 cm. Kas jääb pidurdusjõud nõrgaks 38" ratta puhul?
Suzuki originaalsilindril muidugi polnud üldse võimendit, aga seal polnud ka sellist massi ja nii suuri rattaid :P
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Hydroboost

http://pilt.delfi.ee/my_picture/5806625/

Aga.... pikkust on omajagu
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Postitus Postitas eero I »

Mingil Gaz-il, vist 21-l oli eraldi asetsev piduri vaakumvõimendi, saaksid paigaldada sobivasse kohta.
Aga selle tööle saamisega olid mingid probleemid. Kunded kasutasid kunagi ja neil ei tahtnud see õli tagasi lasta, pidurid jäid peale. Viga võis ka "mütsialune" olla.
Samas paigaldamine lihtne, juhtimine piduri hüdro ahelast.

Eero
Kodanik2
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 108
Liitunud: L Juul 24, 2004 11:47 pm
Asukoht: Lihula

Postitus Postitas Kodanik2 »

eero I kirjutas:Mingil Gaz-il, vist 21-l oli eraldi asetsev piduri vaakumvõimendi, saaksid paigaldada sobivasse kohta.
Aga selle tööle saamisega olid mingid probleemid. Kunded kasutasid kunagi ja neil ei tahtnud see õli tagasi lasta, pidurid jäid peale. Viga võis ka "mütsialune" olla.
Samas paigaldamine lihtne, juhtimine piduri hüdro ahelast.

Eero
m-408 ja vanemad m-412 oli eraldiseisev piduri võimendi. Sama võimendit kasutati ka RAF bussidele. Eraldi seisev on ka GAZ 52/53 võimendid. Need küll on vähe suuremad
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

tarmo kirjutas:Vahepeal sai paika radiaator - siiski originaalne 4Runneri oma. Asukoht ikka auto tagumine pool 8)
Igaks juhuks mainin, et 4Runneri originaalne radikas pole just parimate killast. Minul on nendega korduvalt probleeme olnud. Üsna õrnad ja lähevad ka kergesti umbe. Sinu oma võib olla korralik, kuid ma proovisin enda Runneril 2-3 vana radikat enne ära kui läksin ja lasin Lakis kärje ära vahetada. Peale seda ja korralikke ventikaid kuumamured kadusid, kuid mul pole ka võistlusmasin.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Ammu ei ole midagi kirjutanud.
Kere sai värvitud, hakkame asju peale laduma. Kiireks läheb krt.
Pildid hiljem.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

"Hiljem" jõudis kätte.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ülejäänud pildid:
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album120
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Päris lahe - auto moodi juba. Kapotti peab vist veits saagima, et sisselase ära mahutada? Tundub just sellise paraja kõrgusega, mis ta katuse ülemine punkt maast on?
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

rommi kirjutas:Päris lahe - auto moodi juba. Kapotti peab vist veits saagima, et sisselase ära mahutada? Tundub just sellise paraja kõrgusega, mis ta katuse ülemine punkt maast on?
Kapott on juba saetud jah, väike kõrgendus tehtud.
Maksimaalne katuse kõrgus maast on hetkel 205 cm :thumb:
Ilmselt langeb see veel mõne cm võrra, kui kõik asjad peale saavad. Siis peaks auto ka garaažist välja mahtuma :twisted:

Pilt
Pilt

Varsti oleks aeg kogu asi ära kaaluda. Kas keegi saab aidata ses osas? Veiko?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

tarmo kirjutas:...
Varsti oleks aeg kogu asi ära kaaluda. Kas keegi saab aidata ses osas? Veiko?
Selline variant on tikutakus üleval: http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=30119

Ehk abiks.
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Kui sul kannatab siis teeks seda peale SMS-i.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Veiko kirjutas:Kui sul kannatab siis teeks seda peale SMS-i.
Kannatab ikka, arvan, et enne nii kui nii pole mõtet (pole kõik asjad küljes).

Neil päevadel muutub auto välimus lausa iga päevaga:
Pilt

Vaade kütusepaagi asukohale ja "pagasiruumidele":
Pilt

Ning salongi:
Pilt
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

On kättejõudnud oluline moment - eile oli pidulik mootori käivitamine :thumb:
Tõsi küll, esialgu veel osaliselt lahtise juhtmestikuga ja veel on palju pisidetaile lõpetada, kuid laias laastus asi toimib. Sõita veel ei proovinud, sest üks jahutustorustiku liide otsustas survele mitte vastu pidada ja seda peab veidi täiustama enne.

Seoses jahutusega on väike mure ka. Kuna jahutuse torud jooksevad taha mööda küljekarpe, siis need muutuvad suhteliselt soojaks (kuumaks?). Kas see osutub probleemiks või mitte, selgub ilmselt siis, kui saab mootoriks kauemaks, kui 15 minutit käima panna.

Roolisüsteem hakkas ka toimetama, vajab ilmselt veel reguleerimist ja õhutamist, aga tundub, et on saanud enamvähem ok. See, et hüdropumba sisselase sai 10 cm kõrgemale paagi ülemisest õlitasemest, ei tundu probleem olevat, nagu algul kartsin.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Kuna viimastel nädalatel visuaalselt jälle palju ei muutu, siis mõned nädalavanused niisama-pildid detailidest.

Kütusepump ja andur. Kasutusel on Wrangleri paak, millest pilt allpool. Aga kuna Toyotal ja Wrangleril on bensiinitaseme anduri loogika vastupidine (ca 0...100 oomi vs 100...0 oomi), siis sai andur lahti võetud, puhastatud ja teisi pidi tõstetud. Meeldival kombel oli see üsna lihtne, sest jänkid olid peaaegu selle valmisoleku juba loonud 8)
Pilt

Tagaseina tulid sellised "laskeavad" :roll:
Pilt

Kapotialune on üsna kitsas juba. Aina kitsamaks seal läheb. Peaaegu nagu välismaa autu juba, et iga avaus on mingit asja täis topitud.
Pilt

Wranglerilt pärit plastpaak on siis sellise koha peal - endise tagaistme asemel.
Pilt

Radiaator osaliselt paigas (ventilaator veel puudu). Samuti peal "pagasiruumi" luuk.
Pilt

Radiaatori voolikud, nagu öeldud, jooksevad küljekarpides ning jõuavad bensiinipaagi ruumi kaudu radiaatori taha. Pildil näha ka esiti saba andnud voolikuliides, mis sai nüüd loodetavasti kindlama vaskmuhvi.
Pilt
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”