12. leht 18-st
Postitatud: K Juun 20, 2007 10:15 am
Postitas jr
Grind Number - 280HR
Duration Adv - 280/280
Duration @.50 - 224/224
Valve Lift w/1.7 rockers - .566/.566
Lobe separation angle - 110
Töötsoon 2000-5500rpm ... arvan et se eon piisav, kui praeguse 240lbft juures (madal pöörete osa on kindlasti kordi madalam) jõuab kenasti ja rahulikult väänata, siis küll ta jõuab ka selle nukaga väänata madalalt. Arvestan ka natuke sellega, et plaanides on paigaldada ka 10:1 aeglustisuhe, mis toob mootori tööpiirkonna ilusti ülesse ära.
EDIT: Vahepeal kaanemeistriga räägitud, lubati asi ette võtta küll ja seda mõistlikute summade eest. Hilisema portimise võtan enda peale...rohkem ei plaani, kui ainult eriti karmid ebatasasused välja lihvida ja sisse-välja kollektorid port-matchida 1.5" sisselihvega kaane külge. Palju häid mõtteid, eks näis mis saab. Kõigepealt pean leidma aja mootori lahti kaksata. Septembris loodan käia USA's ja sealt ehk enamuse asju "kohvriga" tagasi tuua

Postitatud: K Juun 20, 2007 11:45 am
Postitas 777
jr kirjutas:Grind Number - 280HR
Duration Adv - 280/280
Duration @.50 - 224/224
Valve Lift w/1.7 rockers - .566/.566
Lobe separation angle - 110
Töötsoon 2000-5500rpm ... arvan et se eon piisav, kui praeguse 240lbft juures (madal pöörete osa on kindlasti kordi madalam) jõuab kenasti ja rahulikult väänata, siis küll ta jõuab ka selle nukaga väänata madalalt. Arvestan ka natuke sellega, et plaanides on paigaldada ka 10:1 aeglustisuhe, mis toob mootori tööpiirkonna ilusti ülesse ära.
Ma ei tea muidugi BB kohta, kuid LSA (lobe separation angle) 110 tundub pigem võidusõidu autole omane. Kui ma kunagi LS seeria mootorile nukka otsisin, siis tavapärane LSA võidusõiduks ja kiirele tänavaautole oli 108-112; veokatele, offrodiks ja rahulikele tänavaautodele 114-117.
Väiksem LSA suurendab läbipuhke aega, mis on hea suuremale pöördele, kuid negatiivne nähtus madalale pöördele, kui gaaside kiirused väikesed.
On muidugi ka öeldud, et LSA sõltub ka suuresti mootorist endast ja komponentide valikust, seega võib-olla sinu BB-le 110 kraadi normaalne
Postitatud: K Juun 20, 2007 4:33 pm
Postitas jr
454'ja töömaht suurem, seega on gaaside liikumiseks pikemat aega vaja. LSA 108 oleks juba seal pöördepilli tunnuseks.
Postitatud: P Juun 24, 2007 8:52 pm
Postitas jr
Krt, nüüd on ruttu esirattalaagreid vaja, et saaks Suvesõidul kroomi poleerida.
Postitatud: P Juul 01, 2007 10:09 pm
Postitas jr
Peale 4 tunnist ligunemist vees hakkasid lekkimaenam vähem kõik silla tihendid + õlivahetuse käigus sai leitud loksuv esimene teo flantsi poolne ots. Esmaspäeval kohe asju tellima-otsima, et saaks suvesõiduks korda.
Postitatud: E Juul 02, 2007 3:48 pm
Postitas jr
Kui auto oli kohtunikele 4h vees vot sedasi, siis juhtus järgmist:
Ees:
Taga:
Enne seda kõike aga sai vahepeal vahetatud rattalaagrid ja laagri tihendid, mis nägi välja kõik suht õudne.
Enne...
Pärast...
Vahepeal...
Sai tehtud käepäraste vahenditega ka rattalaagrivõti.

Postitatud: T Juul 03, 2007 10:46 pm
Postitas jr
Elu on lill ... esimese difri teoflantsi mutter oli teo külge kinni keevitatud

Postitatud: E Juul 09, 2007 7:16 pm
Postitas jr
Homme vaatan näkku propaanisüsteemile, mis kasutult riiulil seisab. Tekkis idee, see diislile peale panna. Diisli põlemisele aitab propaangaas väga hästi kaasa, seega peaks läbi selle ka powerit juurde tulema.
Postitatud: E Juul 09, 2007 11:21 pm
Postitas Valge Hiir
jr kirjutas:Homme vaatan näkku propaanisüsteemile, mis kasutult riiulil seisab. Tekkis idee, see diislile peale panna.
Ja-jaa, sul on aega seda installida täpselt 18 päeva.....

Postitatud: E Juul 09, 2007 11:23 pm
Postitas Stupiduser
Miks 18?
Postitatud: T Juul 10, 2007 12:13 am
Postitas jr
Stupiduser kirjutas:Miks 18?
Sest siis on selle suve kõige vihasem ja mudasem üritus, kus mõõdetakse teineteist ainult hobujõududega ja rehvimõõduga

Postitatud: T Juul 10, 2007 8:28 am
Postitas Stupiduser
Suvesõidule ei tulegi?
Kas see USA klass mitte suuresti Sulle ei tehtud?

Postitatud: T Juul 10, 2007 9:47 am
Postitas Valge Hiir
Stupiduser kirjutas:Suvesõidule ei tulegi?
Kas see USA klass mitte suuresti Sulle ei tehtud?

On muidki tähtsaid

hetki selles suves kui Suvesõit.
Suvesõit heaks soojenduseks.....

Postitatud: K Juul 11, 2007 8:32 pm
Postitas jr
Homme selgub, kas minu üli-hüper-super-mega-giga propaanisüsteem laseb väntvõlli pooleks või jääb kõik kokku. Kasutasin reduktorit, mis vaakumi suurenedes suurendab pealeantavat kogust. Eks näis, kas saab selle timmi ajada või peab välja vahetama konstantset kogust välja andva reduktori vastu.
Postitatud: N Juul 12, 2007 10:47 am
Postitas kala
mis kell ja kus katsetamine hakkab?
