Duration Adv - 280/280
Duration @.50 - 224/224
Valve Lift w/1.7 rockers - .566/.566
Lobe separation angle - 110
Töötsoon 2000-5500rpm ... arvan et se eon piisav, kui praeguse 240lbft juures (madal pöörete osa on kindlasti kordi madalam) jõuab kenasti ja rahulikult väänata, siis küll ta jõuab ka selle nukaga väänata madalalt. Arvestan ka natuke sellega, et plaanides on paigaldada ka 10:1 aeglustisuhe, mis toob mootori tööpiirkonna ilusti ülesse ära.
EDIT: Vahepeal kaanemeistriga räägitud, lubati asi ette võtta küll ja seda mõistlikute summade eest. Hilisema portimise võtan enda peale...rohkem ei plaani, kui ainult eriti karmid ebatasasused välja lihvida ja sisse-välja kollektorid port-matchida 1.5" sisselihvega kaane külge. Palju häid mõtteid, eks näis mis saab. Kõigepealt pean leidma aja mootori lahti kaksata. Septembris loodan käia USA's ja sealt ehk enamuse asju "kohvriga" tagasi tuua
