Full Size "BA"...nati infot tehtust

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Grind Number - 280HR
Duration Adv - 280/280
Duration @.50 - 224/224
Valve Lift w/1.7 rockers - .566/.566
Lobe separation angle - 110

Töötsoon 2000-5500rpm ... arvan et se eon piisav, kui praeguse 240lbft juures (madal pöörete osa on kindlasti kordi madalam) jõuab kenasti ja rahulikult väänata, siis küll ta jõuab ka selle nukaga väänata madalalt. Arvestan ka natuke sellega, et plaanides on paigaldada ka 10:1 aeglustisuhe, mis toob mootori tööpiirkonna ilusti ülesse ära.

EDIT: Vahepeal kaanemeistriga räägitud, lubati asi ette võtta küll ja seda mõistlikute summade eest. Hilisema portimise võtan enda peale...rohkem ei plaani, kui ainult eriti karmid ebatasasused välja lihvida ja sisse-välja kollektorid port-matchida 1.5" sisselihvega kaane külge. Palju häid mõtteid, eks näis mis saab. Kõigepealt pean leidma aja mootori lahti kaksata. Septembris loodan käia USA's ja sealt ehk enamuse asju "kohvriga" tagasi tuua :lol:
+372 5028488
777
Teoreetilised teadmised Praktikas
Postitusi: 97
Liitunud: E Apr 23, 2007 4:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 777 »

jr kirjutas:Grind Number - 280HR
Duration Adv - 280/280
Duration @.50 - 224/224
Valve Lift w/1.7 rockers - .566/.566
Lobe separation angle - 110

Töötsoon 2000-5500rpm ... arvan et se eon piisav, kui praeguse 240lbft juures (madal pöörete osa on kindlasti kordi madalam) jõuab kenasti ja rahulikult väänata, siis küll ta jõuab ka selle nukaga väänata madalalt. Arvestan ka natuke sellega, et plaanides on paigaldada ka 10:1 aeglustisuhe, mis toob mootori tööpiirkonna ilusti ülesse ära.
Ma ei tea muidugi BB kohta, kuid LSA (lobe separation angle) 110 tundub pigem võidusõidu autole omane. Kui ma kunagi LS seeria mootorile nukka otsisin, siis tavapärane LSA võidusõiduks ja kiirele tänavaautole oli 108-112; veokatele, offrodiks ja rahulikele tänavaautodele 114-117.
Väiksem LSA suurendab läbipuhke aega, mis on hea suuremale pöördele, kuid negatiivne nähtus madalale pöördele, kui gaaside kiirused väikesed.

On muidugi ka öeldud, et LSA sõltub ka suuresti mootorist endast ja komponentide valikust, seega võib-olla sinu BB-le 110 kraadi normaalne
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

454'ja töömaht suurem, seega on gaaside liikumiseks pikemat aega vaja. LSA 108 oleks juba seal pöördepilli tunnuseks.
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Krt, nüüd on ruttu esirattalaagreid vaja, et saaks Suvesõidul kroomi poleerida.
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Peale 4 tunnist ligunemist vees hakkasid lekkimaenam vähem kõik silla tihendid + õlivahetuse käigus sai leitud loksuv esimene teo flantsi poolne ots. Esmaspäeval kohe asju tellima-otsima, et saaks suvesõiduks korda.
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kui auto oli kohtunikele 4h vees vot sedasi, siis juhtus järgmist:

Ees:
Pilt

Taga:
Pilt

Enne seda kõike aga sai vahepeal vahetatud rattalaagrid ja laagri tihendid, mis nägi välja kõik suht õudne.

Enne...
Pilt

Pärast...
Pilt

Vahepeal...
Pilt
Pilt
Pilt

Sai tehtud käepäraste vahenditega ka rattalaagrivõti.
Pilt
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Elu on lill ... esimese difri teoflantsi mutter oli teo külge kinni keevitatud :))
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Homme vaatan näkku propaanisüsteemile, mis kasutult riiulil seisab. Tekkis idee, see diislile peale panna. Diisli põlemisele aitab propaangaas väga hästi kaasa, seega peaks läbi selle ka powerit juurde tulema.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

jr kirjutas:Homme vaatan näkku propaanisüsteemile, mis kasutult riiulil seisab. Tekkis idee, see diislile peale panna.
Ja-jaa, sul on aega seda installida täpselt 18 päeva..... :twisted:
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Miks 18?
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Stupiduser kirjutas:Miks 18?
Sest siis on selle suve kõige vihasem ja mudasem üritus, kus mõõdetakse teineteist ainult hobujõududega ja rehvimõõduga :twisted:
+372 5028488
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Suvesõidule ei tulegi?
Kas see USA klass mitte suuresti Sulle ei tehtud? :P
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

Stupiduser kirjutas:Suvesõidule ei tulegi?
Kas see USA klass mitte suuresti Sulle ei tehtud? :P
On muidki tähtsaid :burnout hetki selles suves kui Suvesõit.
Suvesõit heaks soojenduseks..... :cheers
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Homme selgub, kas minu üli-hüper-super-mega-giga propaanisüsteem laseb väntvõlli pooleks või jääb kõik kokku. Kasutasin reduktorit, mis vaakumi suurenedes suurendab pealeantavat kogust. Eks näis, kas saab selle timmi ajada või peab välja vahetama konstantset kogust välja andva reduktori vastu.
+372 5028488
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

mis kell ja kus katsetamine hakkab? :lol:
56157755
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”