12. leht 13-st
Postitatud: N Dets 02, 2010 4:00 am
Postitas Naksitrallid
Oliver kirjutas:Naksitrallid kirjutas:Ma ei saa aru sellisest asjast kuidas ei ole võimalik teha eraldi track rajalt minemasaamise kohta ??? Tra selline debiilne jutt et ei saa ei oska ja ei ole vaja ajab sita keema !!! KRt sõitsime veerand paaki maha ,et rajalt minema saada kuna kõik teed olid kinni või läksid ei tea kuhu !
"Naksitrallid", kui tahad mind isiklikult sõimata, siis ma palun Sind, et sa ei teeks seda anonüümselt.
Ei Oliver ma ei taha kohe kindlasti sind sõimata ja lõpuks on ka väga ilusaid ja lahedaid vastuseid ning lahendusi tulema hakanud mida ma juba ammu ootasin !
Vaatan sind väga madalalt ülessepoole kui pooljumalat ,et oled nii hea võistluse korraldanud !!! (see ei ole iroonia) Täiesti mõtlen sellepeale ,et korraldustiimi tulla kuid samas tahan seda ka võistljana sõita kuna nagu ma olen mitu korda öelnud on see parim rada mis eesti pinnal !!!

Minu küsimused on kuhjaga häid vastuseid saanud ning suur tänu kõigile kaasvõitlejatele ,et olete pead tööle pannud leidmaks probleemidele häid lahendusi mida saavad kasutada kõikide võistluste korraldajad !
Vabandused Oliveri ees ja loodan ,et pikka viha ei pea !
Postitatud: N Dets 02, 2010 9:12 am
Postitas Landy
Head sõbrad!
Meil on tore vanasõna "Kus viga näed laita, seal tuleja aita!"
Igal aastal on tõsine puudus inimestest, kes tuleks ja kogu hingest pühenduks võistluse korraldajate abistamisele.
Raadiosidest rääkijaile. See koht on tõeline raadioside spetsialistide testpolügon, sest selliseid levianomaaiaid, kui seal pole mujal kohanud.
Kõigile evakutsioonist, vältimatust (med.)abist rääkijaile. Tuleb meeles pidada see 900 km2 suurune koht on Eestis ainus kant mille mõne osa kohta võiks kasutada väljendeid: "karu pe**e", "vanajumala seljataga" või "in the middle of nowhere". Seal oled sa omapäi - on vaid meeskond, tehnika ja karm loodus/tööstusmaastik.
Landy = 1 x sõitnud ASMV ja 5 x abikätt andnud sellele üritusele, 2x saanud selle metsiku territooriumiga seestpoolt tutvuda. Lisaks mitu aastat "vanal tarssil" raja kõvaral targutanud ja pärast kritiseerinud.
P.S. Kui lugejate huljas on inimesi, kes suudavad selle 36-42 tundi pika töömaratoni korraldaja/kohtunikuna kaasa teha, siis palun järgmisel aastal endast varakult märkua anda. Abikäsi on tõeliselt vaja.
Postitatud: N Dets 02, 2010 11:54 am
Postitas rato
Landy kirjutas:
Raadiosidest rääkijaile. See koht on tõeline raadioside spetsialistide testpolügon, sest selliseid levianomaaiaid, kui seal pole mujal kohanud.
.
Repiiterite võrk ainult aitab seal vist, mis eeldab raadiopargi olemasolu. Sincarsi ja Harrisega (sõjaväe omad) ka ei saanud tavaantenniga seal aastaid tagasi naljalt üle 5-10 km. Augupõhjad täitsa 0. Tavalised walki talkied võib vist seal jah nurka visata. Samas kuna kohtunikud on ühes kohas kaua,saaks ehk kaugluurajate trikki kasutada. Parema raadioside tagamiseks kasutatakse ka sellist antenni, et vibu ja raske otsaga noolega lastakse nöör üle puuvõra ja tagurpidi veetakse antenn üles ja võtab nagu mühin. Mingit sidemeeste õppust ei kannata sama asjaga ühildada? Või värske Luurepataljoni SOF? las veavad "vaenlase tagalasse" repiiterid ja tagavad "omadele" toimiva raadioside

Postitatud: N Dets 02, 2010 1:01 pm
Postitas Olle
Hea mõte. Võibolla tasuks tõesti üritada rääkida kaitseliidu või kaitseväega, et teostada samal alal mõningaid õppuseid nii side- kui autopargile. See annaks võimaluse kasutada nii meditsiinitehnikat kui tagaks ka vähemalt teoreetiliselt levi? Luba on ju nagunii vaja taotleda ja kas toimub üks või kaks paraleelset üritust ei oma ju tähtsust.
Postitatud: N Dets 02, 2010 1:27 pm
Postitas rato
lisaks veel siia juurde.. et ka meie ressurss on kaitseväele vajalik. Oleneb kellega rääkida, tahavad seda nad tunnistada või mitte, aga kaadrivoolavuse tõttu ei ole kaitseväes palju inimesi, kes oleks suutelised õpetama sõduritele maastikul sõitu tavalise 4x4 maasturi, kastika või suurema masinaga. Enamus ei oska aeglustitki kasutada või ei tea milleks see on..lukkudest, vintsist ja rehvindusest rääkimata. Kui keski jagab, siis ta kuskil ametikohal kus tal sellest oskusest tolku pole.. EHK minu silmis oleks piisav vastuteene, sirgalasse laskealade juurde mingi 1-2km treeningraja mahamärkimine, põhimasinate jaoks ( chevy, moog, G, 4x4Man, 6x6 vanad surmad ja miks ka mitte PASI) mis pole iseenesest teabmis keeruline ülesanne. Tõusudele-laskumistele-kallakutele aint vaja panna kirja mis käiguga kust minna.. See on häbiväärne hulk raha mis oskamatute sõiduvõtete tõttu kaitseväel kulub iga aasta. Ma arvan, et Oliver võiks käia otse KV Juhataja juures(KVJ on asjalik ja otsekohene mees) ideest rääkida ja kui idee meeldib, küll siis kivid jahvatama kukuvad. aastalõpus kaitseväel enamasti raha ka rämedalt üle.. ongi hea maha kanda õppusega

Kaitseliiduga on see jama et tehnika on teinekord kahjuks samkompunn või viimane sõna ( e. kui kasutama hakatakse siis ära hinga, laguneb kurat koost) ja nad on siiski vabatahtlikud, ei ole kord nii majas. KV kehtib siiski käsuliin.
Postitatud: N Dets 02, 2010 1:54 pm
Postitas Oliver
Olle kirjutas:Hea mõte. Võibolla tasuks tõesti üritada rääkida kaitseliidu või kaitseväega, et teostada samal alal mõningaid õppuseid nii side- kui autopargile. See annaks võimaluse kasutada nii meditsiinitehnikat kui tagaks ka vähemalt teoreetiliselt levi? Luba on ju nagunii vaja taotleda ja kas toimub üks või kaks paraleelset üritust ei oma ju tähtsust.
Julgen väita, et sellel aastal oli meil side tagatud. Ainult ühe kohtunike punktiga oli võistluse lõppfaasis mingi anomaalia.
Postitatud: N Dets 02, 2010 6:07 pm
Postitas Landy
Oliver kirjutas:
Julgen väita, et sellel aastal oli meil side tagatud. Ainult ühe kohtunike punktiga oli võistluse lõppfaasis mingi anomaalia.
Raudtee nr1 (minu näol) oli lihtsalt totaalses lebvi augus (500m edasi oli levi OK), raudtee nr2 sai aku tühjaks ja oli unustatud laadija anda.
Muid anaomaailiaid selle "udupeene" uudse sidega ei olenud.
Need pika ridvaga saatjad võib vist järgmine aasta kõrvale jätta, sest neist suurt tolku polnud.
Postitatud: R Dets 03, 2010 12:26 am
Postitas Landy
Lõpuks ometi ka mõned pildid, mida õnnestus kohtuniku töö kõrvalt teha.
http://www.landrover.pri.ee/offroad/gal ... ii2010.htm
Videoklippidega läheb veel aega.
Postitatud: R Dets 03, 2010 8:54 am
Postitas kala
ma võin tulla järgmine aasta ramiga kiirabiks,kui saab meditsiini koolist kastitäie med õdesi kaasa.

Postitatud: R Dets 03, 2010 11:29 am
Postitas Oliver
Landy kirjutas:Oliver kirjutas:
Julgen väita, et sellel aastal oli meil side tagatud. Ainult ühe kohtunike punktiga oli võistluse lõppfaasis mingi anomaalia.
Raudtee nr1 (minu näol) oli lihtsalt totaalses lebvi augus (500m edasi oli levi OK), raudtee nr2 sai aku tühjaks ja oli unustatud laadija anda.
Muid anaomaailiaid selle "udupeene" uudse sidega ei olenud.
Need pika ridvaga saatjad võib vist järgmine aasta kõrvale jätta, sest neist suurt tolku polnud.
Ära targuta!
Postitatud: R Dets 03, 2010 12:08 pm
Postitas hmm
R.Laansalu kirjutas:Oliver kirjutas:totu kirjutas:Aga kui sul endal oleks kuuevarbaline üle viienda varba veerenud? On valus küll aga 5K välja käia, lootuses et protest rahuldatakse ja raha tagasi saad.
totu, kogu lugupidamise juures... Kas sa tõsti usud, et selline protest oleks rahuldamata jäänud?
Mina arvan. Jõudsime rajalt ja läksime sellest rääkima. Kuna sina magasid, siis mu kaasvõistleja rääkis Arto ja Maiduga. Maidu suust tuli suhteliselt kiiresti jutt, et küll tegu oli võistlusolukorraga. Ei tekita just erilist kindlustunnet panna 5K lauale, kui juba enne protesti esitamist otsus selgeks tehakse.
Hiljem rääkisin Jaaguga, et tuleme sinu jutule, kui ärkad, aga ma jõudsin ise enne magama minna ja hommikul oli juba autasustamine jne.
Rasmus
Olen veidi pikatoimeline.
Mõtlesin nende kuuvarbaliste peale. Äkki on siiski hoopis Maidul õigus. Kajuks ei tea ma tegelikku olukorda ja seda mis täpselt juhtus. Kui rajal sõitev Kuuevarbaline teid tungilt maha sõitis siis pidite te seda remonti tegema ju võistlusrajal.
Äkki peaks hoopis ära reglementeerima, et remondiks tuleb auto eemaldada võistlustrassilt xxx meetri kaugusele, kui see ei ole võimalik siis kuleb tuleb remondikoht tähistada....... xxx jne.
See on siiski võistlus ja ma ei kujuta ette mida tehakse kui keegi näiteks F1 rajal hakkaks autot remontima.
Võistlejatel kes koha peale (mitte lihtsalt trassi läbimise peale) sõidavad on pilk kantis ja esimeste masinate kiirused on vägagi ühte auku. Erinevused tulevad praktiliselt sellest kui vähe või palju kulub trassil remondiks. Seega on iga sekund arvel ja uurima hakata kas seisev masin on remondis ja miks ja milleks, lihtsal ei ole aega.
Kindlasti aga peaks olema märguanne kui võistleja vajab abi ja siis tuleb hoog maha võtta ja uurida millega tegemist.
Nii, et võipolla tuleks ültse nahutada seltsimehi kes võistlustrassil oma autot remontima kukkusid.
Ärge kõvasti lööge, see oli lihtsalt üks mõte mis seda arutelu lugedes tuli.
Postitatud: R Dets 03, 2010 12:59 pm
Postitas jr
Kohtunikud, kellega on asju veel arveldada. Siis võtke palun ühendust. Ma tean, et ühe kohtunikuga on kütusetsekk arveldamata veel. Aitäh.
Postitatud: R Dets 03, 2010 1:05 pm
Postitas weix2
hmm kirjutas:R.Laansalu kirjutas:Oliver kirjutas:
totu, kogu lugupidamise juures... Kas sa tõsti usud, et selline protest oleks rahuldamata jäänud?
Mina arvan. Jõudsime rajalt ja läksime sellest rääkima. Kuna sina magasid, siis mu kaasvõistleja rääkis Arto ja Maiduga. Maidu suust tuli suhteliselt kiiresti jutt, et küll tegu oli võistlusolukorraga. Ei tekita just erilist kindlustunnet panna 5K lauale, kui juba enne protesti esitamist otsus selgeks tehakse.
Hiljem rääkisin Jaaguga, et tuleme sinu jutule, kui ärkad, aga ma jõudsin ise enne magama minna ja hommikul oli juba autasustamine jne.
Rasmus
Olen veidi pikatoimeline.
Mõtlesin nende kuuvarbaliste peale. Äkki on siiski hoopis Maidul õigus. Kajuks ei tea ma tegelikku olukorda ja seda mis täpselt juhtus. Kui rajal sõitev Kuuevarbaline teid tungilt maha sõitis siis pidite te seda remonti tegema ju võistlusrajal.
Äkki peaks hoopis ära reglementeerima, et remondiks tuleb auto eemaldada võistlustrassilt xxx meetri kaugusele, kui see ei ole võimalik siis kuleb tuleb remondikoht tähistada....... xxx jne.
See on siiski võistlus ja ma ei kujuta ette mida tehakse kui keegi näiteks F1 rajal hakkaks autot remontima.
Võistlejatel kes koha peale (mitte lihtsalt trassi läbimise peale) sõidavad on pilk kantis ja esimeste masinate kiirused on vägagi ühte auku. Erinevused tulevad praktiliselt sellest kui vähe või palju kulub trassil remondiks. Seega on iga sekund arvel ja uurima hakata kas seisev masin on remondis ja miks ja milleks, lihtsal ei ole aega.
Kindlasti aga peaks olema märguanne kui võistleja vajab abi ja siis tuleb hoog maha võtta ja uurida millega tegemist.
Ega se reglementeerimine paha ei tee et kuidas tähistada remonditav sõiduk? Paneme ohukolmnurga? Tavatingimustes ma räägin omadest kogemustest ja nägemustest, kui autoga midagi juhtub vaadatakse 1 kas kaasvõistlejad mahuvad mööda 2 remondikoht oleks võimalikult tasane ja turvaline.
Ja mina arvan et asi on rohkem offroad kultuuris. Mida meie naabritel lihtsalt napib. 303 oli se number mis siit läbi käis mitu korda? Rajal olles ei teadnud me nende tegudest ja paha aimamatult aitasime neid yhest turbakravist välja vintsida. Pold viga sest savimäel olime ise pisut kimppus vintsimis koha leidmisega ja nad olid lahkelt meil ankruks.
Ja kui on seisev auto siis ei kimata ikka mööda nagu tänavapostist, hoog maha ja topelt tähelepanu. Sama kui näed koolibussi seismas, kunagi ei tea mis situatsioon on.
Antud juhul on eestlane selline tasane, kes ametlikult ei taha protsessida. Oleme ka meie jätnud paar protesti sisse andmata. Eks need võistkonnad tea ise kes pinges vintsitrossi otsa on roninud. Sel hetkel meil kannatust jagus ja järgmine kord oleks juba kindel protest tulnud.
Tagantjärgi tarkus, mitte näidispoomine. Aga kui tulevikus tehakse apsakas, kas siis pool tahtlikult või kogemata ja vabandust ei järgne. siis sry

kui mõistus kodus peaks saama võistelda teiste elusid ohtu seadmata.
MEELDETULETUS !!!
Postitatud: R Dets 03, 2010 3:19 pm
Postitas vintsigunn
Hei veelkord.
Tänud neile 32 vastajale kes on tagasiside juba edastanud.
Arvestades suurt osalejate hulka on seekord tulemus kuidagi nigel.
Palun neil kes pole veel oma tagasisidet saatnud seda nüüd teha.
Uuring sulgub 5.12.10 kell 23:59
Uuringu eesmärgiks on saada (registreerunud) võistlejatelt vahetut tagasisidet EAL Eesti 4x4 karikavõistluse - Avo ultsi Mälestusvõistlus 2010 osavõistluse läbiviimise kohta.
Peale iga võistlust saadud hinnangute kokkuvõte on suureks abiks korraldajatele ja selle baasil selgub ka 2010a. hooaja parim võistlus!
Uuringu Eesti 4x4 Karikavõistlus 2010 osavõistlus: Avo ultsi Mälestusvõistlus 2010 otselink on:
www.connect.ee/uuring/222434445/
Peatse kohtumiseni 9.12.10
Tervituste ja ettetänuga, Gunnar
Postitatud: R Dets 03, 2010 5:58 pm
Postitas Myrgel
Oliver kirjutas:2008 ASMV võistluse ajaks tõime Koostöös Vaiko Püttseppaga Lõuna-Eestist spetsiaalselt evakueerimiseks kohale kuulsa Bandwaaaaageni. Too sama mis Klaperjahil ringi tuuseldab. Raibe tootis kulu ja lagunes poole raja peal ära. Tegin sellest omad järeldused.
Läheb küll OT, aga antud masin peksab isegi tervel inimesel neerud segi sihukesel maastikul, mis seisus luumurdude või muude vigastustega inimene on peale auklikumat kohta jääb vaid arvata.
Less is more, 60/80 cruiser, pikk patrol, defekas- miks mitte ka moog vm. Kohad kanderaami ja meditsiinitehnika kinnituseks, istmed personalile ja siis juba maastikokola - vints, suured rehvid jm pudipadi. Ahjaa, punane värv ka muidugi ja valged kirjad kah
Oliver kirjutas:See valvur on tänase seisuga vallandatud, kuna lasi sisse ja välja inimesi, kellel selleks polnud luba. Väravas on kaamera ning nende kahe öö salvestisi vaadati terase pilguga läbi. Reegel on selline, et luba peab olema tuuleklaasile kinnitatud ning salvestiste pealt selgus kurb tõde.
Äärmiselt kahetsusväärne, aga minu silmis ka veidi ülereageeritud. Ma saan, aru et sealsel tehnikal ja kütusel peab silma peal hoidma, aga EE ju oli teadlik võistlusest. Ilmselgelt olid, vähemalt väljuvate sõidukite näol, tegemist hättasattunud osalistega ja nende väljalaskmisega aitas valvur võistlejad lihtsalt hädast välja mitte ei olnud kaasosaline mingis hirmsas riiki laastavas kuriteos.
Urmas
P.S. Äitähh ländy, kauaoodatud
PILDID teisest võisluspäevast on kohal! Daciafännid on igaljuhul rahul
