12. leht 14-st

sahk

Postitatud: T Dets 21, 2010 12:36 pm
Postitas NivaRunner
Tegin Frontera Spordile saha, mille laius on 2200 ja kõrgus 800. Sahka liigutab hüdro ja siiani pole kaalu küll juurde vaja autole(hetkle koos sahaga 1970 kg). Pigem tekib probleem lume mahutamisega, kuna vallid liiga kõrged ja lumi ei taha küljele ära minna, vaid koguneb saha ette. Varsti lisan ka pildid.
Alla 2200 vist ei olegi mõtet sahka teha, kuna liiga palju lund hakkab rataste alla vajuma( silla laius koos ratastega on 1760) ja pärast peab mitu korda tee ääred üle käima. Sahk ise kaalub kusagil 60kg ja sellest raskusest on ujuva asendiga lükkamisel küllalt. Koos raamide ja hüdroga tuleb kusagil 150kg kokku.

Tanel

Re: sahk

Postitatud: N Dets 23, 2010 7:54 pm
Postitas mart77
NivaRunner kirjutas:Tegin Frontera Spordile saha, mille laius on 2200 ja kõrgus 800. Sahka liigutab hüdro ja siiani pole kaalu küll juurde vaja autole(hetkle koos sahaga 1970 kg). Pigem tekib probleem lume mahutamisega, kuna vallid liiga kõrged ja lumi ei taha küljele ära minna, vaid koguneb saha ette. Varsti lisan ka pildid.
Alla 2200 vist ei olegi mõtet sahka teha, kuna liiga palju lund hakkab rataste alla vajuma( silla laius koos ratastega on 1760) ja pärast peab mitu korda tee ääred üle käima. Sahk ise kaalub kusagil 60kg ja sellest raskusest on ujuva asendiga lükkamisel küllalt. Koos raamide ja hüdroga tuleb kusagil 150kg kokku.

Tanel
Kuidas hüdroliigutamise lahendasid? e. mis ajab pumpa ringi? äkki on aega mõni piltki ehk üles riputada?
Mart@teeb sõidukõlbulikuks Frontera sporti ning sahamaterjali kah lademes...

Re: sahk

Postitatud: N Dets 23, 2010 10:40 pm
Postitas NivaRunner
mart77 kirjutas:
NivaRunner kirjutas:Tegin Frontera Spordile saha, mille laius on 2200 ja kõrgus 800. Sahka liigutab hüdro ja siiani pole kaalu küll juurde vaja autole(hetkle koos sahaga 1970 kg). Pigem tekib probleem lume mahutamisega, kuna vallid liiga kõrged ja lumi ei taha küljele ära minna, vaid koguneb saha ette. Varsti lisan ka pildid.
Alla 2200 vist ei olegi mõtet sahka teha, kuna liiga palju lund hakkab rataste alla vajuma( silla laius koos ratastega on 1760) ja pärast peab mitu korda tee ääred üle käima. Sahk ise kaalub kusagil 60kg ja sellest raskusest on ujuva asendiga lükkamisel küllalt. Koos raamide ja hüdroga tuleb kusagil 150kg kokku.

Tanel
Kuidas hüdroliigutamise lahendasid? e. mis ajab pumpa ringi? äkki on aega mõni piltki ehk üles riputada?
Mart@teeb sõidukõlbulikuks Frontera sporti ning sahamaterjali kah lademes...

Pildid tehtud....... homme katsun üles riputada. Kasutusel elektriajamiga hüdropump

Postitatud: N Dets 23, 2010 11:07 pm
Postitas rmann
"Tai"factory poolt järjekordne sahk valmis saanud.
Siis seekord Patrol Gr Y60-nele.
Pildid siis peaks tegema peale jõule.

Siis panen üles.

Postitatud: L Dets 25, 2010 8:50 pm
Postitas villem
Ei ole küll päris teemasse,vabandan,aga selline küsimus tekkis,on Teil sahaga sõites linnas või maanteel kokkupuudet olnud pollaritega?Mind on kaks korda põrnitsetud päris kurja näoga ja korra järgigi sõideti,aga ei peatanud õnneks,ju siis olid mõistlikud ja arusaajad mehed.Huvitav oleks teada kuidas teistel läinud on.

Postitatud: L Dets 25, 2010 10:22 pm
Postitas villem
Ei kindlasti ei või tänava liikluses olla ise aretatud sahka ees,kui just passis sees ei ole(keegi teadja nii rääkis).Seal igasugu jamad et tuled jäävad peitu jne.Ise panin lisa pargid ja töötuled katusele,nii et näen ise ja olen teistele nähtav,ainult suunakaid ei ole veel ringi viitsinud nikkuda.

Postitatud: L Dets 25, 2010 11:11 pm
Postitas NivaRunner
Lisan enda sahast siis mõned pildid.....Kui oskate midagi parendamise kohta öelda, siis selline kommentaar oodatud!!! Seaduse silmas tohib vist autost eespool kuni 1m märgistamata veost vedada. Sahk ei tohi olla laiem kui 2,5m, ehk saab sellisele veose seletusele tugineda? ARK- st saab küsida ümberehitusloa, millega peab minema ekspertiisi, siis ei ole saha ametlikult vormistamisega probleeme. Ekspertiis maksab min. 3500.- ja seal ka omad nõuded, kuidas ja mismoodi tulede paigutus jne.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: P Dets 26, 2010 11:59 am
Postitas v6sa
On öeldud, et veos ei tohi muu hulgas varjata tulesid. Ehk sealtmaalt see piir kätte tulebki - kui sahk katab tuled (ja enamasti see nii ka on), siis on vaja ka märget passi ning täiendavat tulevarustust. Isetehtud asja korral on vaja ekspertiisi, tehasekauba puhul peaks piisama sertidest ja ettenäitamisest ARK hallis. Kuid ümberehitusena läheb vist siiski kirja.
:roll:

Ning ei, pelgad lisatöötuled katusel ei ole täiendav tulevarustus teel liikudes. Mõelge natuke oma ninaotsast kaugemale, kui tulete liiklusesse. :wink: Miinimumiks võiks pidada tõstetud lähitulesid (sealjuures tuleb originaalid välja lülida), gabariite ja suunatulesid. Ei ole vaja, et mõni silmaklappidega, kuid juriidiliselt pädev oinas end isetehtud saha vastu vigaseks sõidaks ja seejärel Maanteeamet edaspidise jama vältimiseks maasturitele sahkade kinnitamise ära keelaks. Neile oleks see ju kõige lihtsam tegu. Katsume siis vähemalt selle foorumi nõuannetes püsida nendes raamides, et Maanteeametil ei tekiks vajadust hakata seda teemat "reguleerima".

Mul pole midagi selle vastu, et maasturile see sahk kinnitatakse. Ning mul pole samuti mitte midagi selle vastu, et igaüks oma koduhoovi lükkab sellega, mis kätte satub. Aga ma olen üsna kuri, kui mingi "isakene" (mitte kasutaja!!!!) arvab, et ta võib oma isetehtud sahaga kruiisida mööda üldkasutatavat teed, pimestades mind katusele traadi ja teibiga kinnitet "töötuledega", sest muud lühtrid tuled sahakujulise monstrumi tagant välja ei paista

Postitatud: P Dets 26, 2010 12:25 pm
Postitas NivaRunner
Kui sahk jääb varjama estitulesid, tuleb tubleerida KÕIK tuled. S.t parktuli, lähi-, kaug-, suuna-. Tuledel peavad peal olema ka vastavad tähised. Enda autol sai sellega just kõvasti vaeva nähtud, et kusagilt normaalse hinnaga õiged tuled saada.

Postitatud: P Dets 26, 2010 2:41 pm
Postitas v6sa
Mis hinnaga ja kustkohast sobivad tuled said? Ning kuhu need kinnitasid?

Postitatud: P Dets 26, 2010 2:43 pm
Postitas Landy
v6sa kirjutas:Mis hinnaga ja kustkohast sobivad tuled said? Ning kuhu need kinnitasid?
Näign neid mingi aeg tagasi tööriistamarketis ja vist mingis autoosadepoes veel. Oli spetsiaalne komplekt kus kõik vajalikud tuled koos.

Postitatud: P Dets 26, 2010 3:41 pm
Postitas MM
Sobivad tuled on olemas näiteks Hella tootevalikus : Põhituli H4, park ja suund. Kindlasti on ka odavamaid tootjaid ...

Postitatud: P Dets 26, 2010 4:00 pm
Postitas NivaRunner
Need Frontera pildid on minu autost. Sealt tulede kinnitus ja muu näha. Ühendatud nii, et põlevad originaal pargid koos lisa parkidega ja ka suunad vilguvad topelt. Kaug- ja pooltuli põleb ainult lisatuledes.
Komplekti hinnad algavad 1600.- tk. Mina sain tuled IKH-st (tööriistamarket), kandilised lisatuled on ainukesed, mis õigete tähistega. Ümaratel on ainult täistule tähis aga sees H4. Suunad ostsin eraldi vana VW Polo omad tuuning variant(smoke klaasiga). Paigaldamisel ka normid, et ei tohi olla auto väliskabariitidest seespool kui 40cm ja mõned olid veel, täpselt ei mäleta.

Postitatud: P Dets 26, 2010 5:16 pm
Postitas isakene
Vajaliku E-tähisega laternad saab vene juppidega kauplevast põllumajandustehnika poest. Rakveres oli ümara korpusega H4 traktorilatern vist 150 eeku tükk ja gabariit/suund ühes korpuses maksis alla sajalise.

Postitatud: E Dets 27, 2010 12:02 am
Postitas pilgrems
No mina aru ei saa kus sellistega saab lükata, pole mul ühtegi kohta kus oleks lumepaksus alla meetri. 130 hj traktor köhib ja minna ei jõua sahaga, 160 hj puhuriga toimetab aga see sööb kardaane igal söögi korral.


http://www.youtube.com/watch?v=8xn3kitx0MU