Ercos kirjutas: Need "endised Harjumaa töötud" (heliitusnimi pärispolitsei poolt) kes hommikul munnmobiili ei mahtunud, saadeti joonlauaga eramajade ette lumerookimist mõõtma.Urmas
ok, ikkagi ahvid.
ahvideks nimetan ma erinevaid seltskondi sellepärast, et euroopalikes tingimustes peaks nad üldjuhul puuris olema, mitte ringi tolgendama.
Tõmmati mindki, just tunnike tagasi, uuesti ratastele. Oopel istus ikka nii ilusti põhjapeal kinni, et lausa lust kohe.
Eks tegelt kõige suurem viga jälle simmeris, ei viitsind end kergitada ja ülemineku kohta varbaga järgi katsuda.
Kohal kust kunagi üks kena põllutee välja tuli, oli tekkinud karjäär. Nõlvad natuke liiga järsud et üritama hakata, nii et siis kõrvalt. Leidsin sobiva koha kus tundus ilus pealesõidu koht olema (jäljed ka ees) ja vaikselt siis kivide vahelt ma teist meelitama hakkasingi.
Krt, jala oli käidud ja valli taga kohe kraav, nii ma siis põhjakaitsmel kiikuma jäingi kõik neli ratast õrnalt lund puudutamas, paarkümmend sentimeetrit teest.
Tänud kohalikule taluperemehele kes tuli tõmbas põllale tagasi.
Kes juhtumisi tahab pilte kasutada, palun, ei keela, viisakas (mitte kohustuslik) oleks sellest ka privas teada anda.
Aitasin täna ühe Transporteri uuesti rajale. Veidi fotosid siit alates: http://pilt.delfi.ee/picture/5637847/
Selles kraavis tundub olevat magnet, eelmine sikutamine samas kohas veidi rohkem kui kuu tagasi: http://pilt.delfi.ee/picture/5409471/
Kui taktikast rääkida, siis viimasel ajal olen vaid vintsi abi kasutanud.