Ja mis sa selle "säärase kokkupanekuga" mõtled, pole mõtet ümmargust juttu ajada.v6sa kirjutas:Ma ei julgeks nii öelda - videol on üsna väikesed kiirused ja leebe hüpe. Mo arust toimetab nii, nagu sääraselt kokkupanekult oodata võibki.erik kirjutas:Nagu kits kargab. Väljast paistab asi päris kole, toas ei saanud arugi, et vedrustusest u. kolmandik ei tööta... Oma osa selles muidugi puuduval vintsmanil, aga see on juba "komakohad"
Silverbeast 2.5
Moderaator: Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Seis garaazis selline, nagu oleks kõik jälle laiali lammutanud.

Eks horvaatia jaoks on vaja üht teist ringi teha.
Eks horvaatia jaoks on vaja üht teist ringi teha.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Kuna hoogsa katsetamise ja filmi tegemise käigus läks coiloveri varras kõverkas, oli vajadus uue amordi varda järgi. Foxi kodumaalt tellides oleks oodanud pikalt, maksnud tolli ja traspordi eest, lisaks muud maksud, sellepärast tellisin sobiliku vardatooriku otse Eestisse, kahjuks oli miinimum koguseks 6 meetrit. Tollmõõdus kroomitud eriterasest varda eest küsiti ka ikka ulme hinda, aga loodan nüüd, et teistel, colidega sõitjatel on ka aegajalt selline probleem, et oleks vaja uut varrast, siis nüüd minu käest saab, 22,22 mm varda, vajadusel koos vajalike keermete ja viguritega.
Aga kuna raha pole raisata ja kõik uued teadmised on teretulnud, otsustasin amordid ise osastada ja kogu selle elu endale selgeks teha.

Natuke eritööriistu ja kannatust, saab näha, mis on karul kõhus...


Nüüd uus varras ja õli sisse, õhutamine ning siis lämmastik, õige rõhu all, lihtne nagu värvitelekas...
Aga kuna raha pole raisata ja kõik uued teadmised on teretulnud, otsustasin amordid ise osastada ja kogu selle elu endale selgeks teha.
Natuke eritööriistu ja kannatust, saab näha, mis on karul kõhus...
Nüüd uus varras ja õli sisse, õhutamine ning siis lämmastik, õige rõhu all, lihtne nagu värvitelekas...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Silverbeast 2.5
Coiloveri varda vahetus on tagajärgede likvideerimine, mis olid põhjused, mis neist sai või saab. Usun, et sinusugune mees ei eelda, et varda kõveraks minemise otsene põhjus oli hoogne katsetamine ja filmimine. Või on plaanis omal see 6m vardatoorikut ära tarbida?
Tundub, et amort ei taha kere ja silla vahele vabalt ära mahtuda või leidsid mõne palgi hoogse katsetamise käigus?

Tundub, et amort ei taha kere ja silla vahele vabalt ära mahtuda või leidsid mõne palgi hoogse katsetamise käigus?
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Eero, sul on õigus, asi polnud amordi vardas, vaid alumise õõtshoova amordi kinnituses, mis liigse augustamise ja kehvast materjalist tingitult, väga suure koormuse all ikkagi kõveraks läks. Nüüd tootsin tagumised lingi vardad uued, silma järg vähemalt 4 korda tugevamad
Kuna tarkus tuleb tasapisi, siis uued vardad said ka nii mõnegi kilo võrra kergemad.

Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Panen mõne pildi ka tagumisest lingi vardast, loodame et nüüd on see kivi ja kännu kindel:

Järmine teema on bumpstop`de lühemaks tegemine, kun kõik ju ostsid 4" käiguga bumstop`e siis süvenemata said endale ka sellised tellitud. Tegelt on see jama. Reaalselt piiravad 4"`sed vedrustuse käiku ja ei lase auto vedrustust seadistada, nii nagu see peaks olema..
Egas muud kui junnid lahti ja treipinkki, ilmselt saab sealt ka mõne kilo kaaluvõitu:) :


Järmine teema on bumpstop`de lühemaks tegemine, kun kõik ju ostsid 4" käiguga bumstop`e siis süvenemata said endale ka sellised tellitud. Tegelt on see jama. Reaalselt piiravad 4"`sed vedrustuse käiku ja ei lase auto vedrustust seadistada, nii nagu see peaks olema..
Egas muud kui junnid lahti ja treipinkki, ilmselt saab sealt ka mõne kilo kaaluvõitu:) :

Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Lõppude lõpuks, on valmis BMW käiguksti ja Volvo vahekasti ühendav võll:

Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Silverbeast 2.5
Küsiks vahele,nonii võrdluseks, kui suur on kollil sildade vahekaugus ja kui kõrgel on kõhualune maast? 

- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Sildade vahekaugus, e. teljevahe? 2630 mm
Kõrgus kõhualla on eriti suhteline, kuna see on reguleeritav ja sõltub rehvirõhustj ja rehvidest aga u. 600 mm vast on.
Kõrgus kõhualla on eriti suhteline, kuna see on reguleeritav ja sõltub rehvirõhustj ja rehvidest aga u. 600 mm vast on.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Aeg hakata proge usku.

Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Head inimesed, andke nõu. Olen selle Volvo vahekastiga hulluks minemas. Vahekast on all, aga hääl vaata, et hullem kui roburi kastiga. Väikestel kiirustel pole midagi, kiiruse kasvades hakkab kast häälitsema, kui lased gaasi maha tekkib hammasrataste ruigamine. Sõites maantee kiirustel hakkab mingi hetk hirmus resonantne ruigamine ja korin. Sõites väga kiiresti (liiga) jääb kõik vaikseks. Olem kasti juba kolm korda juba laht võtnud, kuskilt ei poo, lõtke pole. Näpu vahel keerutades tip -top. Aga alati, kui olen õli välja lasknud tuleb metalli puru ja õli ei ole puhas. Seest paistab ilus ja puhas. Krt kas on kuskil käigukasti guru, kes vaataks ja nõu annaks?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Silverbeast 2.5
Viiene on lühem ja nuut on ka teises mõõdus.
Lihtne ei ole see proovimine.
Lihtne ei ole see proovimine.
HM Racing Team
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 2.5
Tänan pakkumast, aga ilma vahekasti korpuselt kõrvu ära lõikamata see mulle alla ei mahu. Ilmselt ei tule laenamine kõne alla, ostmine jah.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.