11. leht 12-st

Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.

Postitatud: K Veebr 05, 2014 10:24 am
Postitas MeelisV
metsik kirjutas:
kaidor1111 kirjutas:Selline mõte nende ustest läbi puhuva tuulega ,et hästi peaks funkama mineraalvill , saate korralikult täis toppida ja samas laseb asjadel mis peavad liikuma , liikuda.
Nüüd on nii tehtud. Eks saame tunda kuidas toimib.
Ise ei kujuta ette kuidas akna klaas liigub seal villa sees. Ja arvan, et see kate jääb suveks ka.
Aga suvel on vaja vahest ujumas käija, vist :D
tegelikult ei hoia vill tuult kinni !
hea saaks kui välispleki saaks tuulepüsivaks ehk kinni tuleks panna igasugu "augud"
siis keskel on soojustus (vill pole kõigeparem võib koguda/hoida niiskust) mis sooja hoiab ja seespool on nt. kile mis ei lase salongi niiskusel soojustuse sisse minna

nagu maja ehituses on sees aurutõke keskel soojustus ja väljas tuuletõke

Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.

Postitatud: K Veebr 05, 2014 4:43 pm
Postitas helar
Probleem, nagu Rait eelpool mainis, ongi just see ,et peale sulistamist see soojustus seal hapuks ei lähe.
Tahaks isegi seestpoolt ära soojustada aga millega- ei tea.

Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.

Postitatud: K Veebr 05, 2014 5:21 pm
Postitas blizzard
Enne suvereisi ustesoojustus maha ja probleem lahendatud...

Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.

Postitatud: K Veebr 05, 2014 6:01 pm
Postitas metsik
Tagavara vedrud sai ilusti raami vahele
Pilt

Lisapaagile sai plastik ette. Muidu läheb hullult jäässe
Pilt

Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.

Postitatud: K Veebr 05, 2014 7:45 pm
Postitas tanel
Vedrud raami vahel - olete veendunud, et "ülesõidul" sinna rihma läbi ei näri rappumise ja vibratsiooniga? Või on peoga varuks kaasas ja igaõhtune üldine inspektsioon plaanis?
See ei ole otseselt nagu porno, aga kultuurseks pidada esimese hooga ka ei oska ... :lol:

Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.

Postitatud: K Veebr 05, 2014 8:52 pm
Postitas Roostekoll
helar kirjutas:Probleem, nagu Rait eelpool mainis, ongi just see ,et peale sulistamist see soojustus seal hapuks ei lähe.
Tahaks isegi seestpoolt ära soojustada aga millega- ei tea.
Üks pooleldi loll ning pooleldi pedereeritav variant oleks mingit sorti penoga soojustada. Iseasi, et kui palju ja millises olekus seda peno panna annab ja kas piisavas koguses, et tulemust saavutada. Mõningad soojalekked võivad naakuinii säilida. Lihtsalt terakesi vast kere & ukse sisse ei puista. On olemas ka õhemaid peno lehti ja ka korralikku tugevamat kraami, millest annab mõndagi välja vormida.
Testimise küsimus seega

Ujuvusele ta ka paha ei tee :mrgreen:

Lihtsalt niiskuse vastu võib südamerahuks visata ka sellistesse kohtadesse seda niiskusttõrjuvat pudi, mida mõningatest pakenditest-aspiriinitopside korkidest leiduda võib. Seda siis ainult kohtades, kus otseselt ei uputa. Mine tea, idee seegi.
Häda õnnetule, kes seda pudi muidugi koguda üritab.

Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.

Postitatud: K Veebr 05, 2014 11:17 pm
Postitas metsik
Vedru on praegu seal ni, et püsti seistes kahe käega liigutada ei jõua. eks hoian silma peal ja kui vaja siis tuleb Boksi või salongi paigutada.

Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.

Postitatud: N Veebr 06, 2014 8:33 am
Postitas metsik

Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.

Postitatud: N Veebr 06, 2014 3:46 pm
Postitas Tõnn29
Käru jah. Polte, mutreid,seibe võtke ikka hulgim et kokkupanekuaeg lumest sobrama ei peaks. Huvitav oleks teada kuidas see naylock seal külmas ka stoperdab? või oleks hea ka väike kontra otsa.

Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.

Postitatud: N Veebr 06, 2014 4:40 pm
Postitas v6sa
Superidee. 8)

Palun kaaluge tiisli viimist 10-15 cm ulatuses pikitalade alla (või peale). Praegu on teil kõige õrnem koht tiisli ja käruraami ühendus, kus puudub igasugune pingehajutus. Praegusel lahendusel on väga suur murdumise oht.

Kas raami tünni pikkuse peale lühendada ei julge?

See torsiooniga asi hakkab mõnusalt hüppama sobivatel lainetel... Vedrusilla peale te vist enam mõelda ei jõua. Teie lahenduses võib ju sillatala olla poolitatav;) Lihttala saab poolitada, torsiooni ma ei lõiguks.

Palju laaditud haagise puhul konksule massi jääb? Kuulpeaühendus ei kannata negatiivset murdmist kuigi kaua.

EDIT: Ähh, teil juba haagis autodel. Eks jälgige siis hoolega tugevdusplaadi seisukorda. Sealt see murdub, kui murdub.

Alumised tünnid siduge kindlasti ükshaaval kinni nii, et rihmad raamil pikisuunas libiseda ei saaks. Külm metall ja koormarihm ei haaku just kuigi hästi, aga seda teate isegi. Ülemise tünni võite siduda nii kõvasti, kui tahate, minema jalutada üritab see maastikul teil ikka. Sestap võiks haagis olla kolonni keskel - siis ei kaota hinnalist koormat ööpimeduses ära;)

Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.

Postitatud: N Veebr 06, 2014 6:26 pm
Postitas metsik
Haagisel on raskuskese viidud sillast natukene tahapoole. Just selleks, et vältida diisli purunemist ja auto koormamist.
Veopea on mõeldud 2T haagise jaoks.
Nüüd on asi valmis ja ka autodele pakitud.Enam ei muuda midagi. Või siis ainult seal kus hakkab katki minema.

Täna veel nats tehnika soojendamist ja võiks nagu ok olla... aga neid pagana agasi on terve virn.

Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.

Postitatud: N Veebr 06, 2014 7:29 pm
Postitas Andrus Michelis
Ma pakun, et pange tünnide vahele mingi pehmem materjal( lauajupp kas või), muidu freesib ühe tünni rant teisest augu läbi selle 500 kmiga.

Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.

Postitatud: N Veebr 06, 2014 10:02 pm
Postitas metsik
Selle ajapeale on 1 tünn juba tühi.
Ise arvan, et lumes kulgedes on kiirus väga väike ja kui on tünnid rihmadega kinni siis ei teki ka hõõrdumist.
Aga tegeleme probleemidega nende tekkimise järjekorras.

Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.

Postitatud: R Veebr 07, 2014 1:50 pm
Postitas metsik
Täna toidud ja muu varustus autodesse.
Homme kl 10 Mustakivi Toyota eest start!

Blogi hakkab olema siin
http://4x4reisid.blogspot.com/
Teekonda jälgida saab siit
g4s.ee/4x4reisid

Lilleke tõstab vast blogist juttu foorumisse ka.

Loeme sellega ettevalmistuse lõppenuks.
Täname kõiki kaasamõtlejaid ja heade ideede autoreid :)

Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.

Postitatud: R Veebr 07, 2014 9:32 pm
Postitas 007
... Nepuhha zemljaki!