11. leht 18-st
Postitatud: P Apr 29, 2007 11:45 pm
Postitas jr
Save target as...
Lõbusõit
Postitatud: K Mai 16, 2007 7:33 pm
Postitas jr
Järgmine nädal ehk saab 454 mootori kätte. Hoiame pöialt!
Postitatud: K Mai 16, 2007 9:01 pm
Postitas rommi
kus sa seda swapi tegema hakkad ka?
Postitatud: K Mai 16, 2007 9:50 pm
Postitas jr
rommi kirjutas:kus sa seda swapi tegema hakkad ka?
Hästi ei usu, et see aasta swapini jõuan. Tagasihoidliku mootorivärskenduse eelarve on juba ainuüksi 7000USD. Kui vänta ja kepse kasutada saan, siis ehk vähem. Kui selle aasta lõpuks saaks enam vähem tükid tellitud ja alapõhja üle käidud, siis oleks ka hea. Sinna juurde tuleb kohe mõtlema hakata vahekasti vahetuse peale, kuna NP208 ei ole kohe kindlasti see, millega floorida kannatab. NP203/NP205 doubler tuleb ilmselt ära teha. Natuke pean ORD'ga konsulteerima, kuna enamus success storysid on 350cid mootoriga sellel vahekasti doubleril. Endal on väike kahtlus, kas see kompott ka BigBlocki väänet vasta peab, kuigi uus ORD doubleri komplekt on küll tunduvalt mehisem eelmise põlvkonna omast. Elame näeme.
Postitatud: R Mai 18, 2007 10:54 am
Postitas Daniel
Kas selle eelarve juures poleks mõistlikum Crate mootor võtta
ja vahekastiks valida Atlas II ?
http://www.advanceadapters.com/
pane 454 peale ja siis alles hakka modima

Postitatud: R Mai 18, 2007 10:58 am
Postitas jr
Daniel kirjutas:Kas selle eelarve juures poleks mõistlikum Crate mootor võtta
ja vahekastiks valida Atlas II ?
http://www.advanceadapters.com/
pane 454 peale ja siis alles hakka modima

Crate kone hind on ilma kaanteta samas augus + transport. Seega tuleb kallim kui kasutada ära blokk, vänt ja kepsud. Lisaks sellele, saan ma rahavoogusid ajatada, ehk teen siis kui raha on.
Postitatud: R Mai 18, 2007 11:04 am
Postitas jr
Postitatud: R Mai 18, 2007 11:47 am
Postitas jr
Loomulikult on ka variant ökoreziimis lihtsalt mootor üle värskendada ja jääda enam vähem stock specside juurde.
http://www.chevyhiperformance.com/tech/ ... price.html
Postitatud: R Mai 18, 2007 12:04 pm
Postitas jr
Krt, see Atlas 4 tundub päris huvitav olema:
ATLAS 4speed 10.3:1
Postitatud: L Mai 26, 2007 11:19 pm
Postitas jr
Neelud on hakanud OX-Lockeri järele käima esisilda:

Postitatud: P Juun 10, 2007 10:37 pm
Postitas jr
Tänasest siis meie garaazis 454BB ja TH400 tranny:
Block Casting No - 361959 (4bolt raamsaale või 2bolt raamsaale, 1978-1987)
Head Casting No - 336781 (118cc chamber, 256/114cc ports, 1973-1985)
Intake Casting No - 340218
EDIT: Pean natuke parandama kirjutatut. 336781 koodiga kaaned on siiski ovaalse-lahtise kambriga kaantest ühed parimad, kuna omavad suuri kanaleid ja suuremate klappide paigaldusega + portimisega peaks täiesti aksepteeritavaid jõunumbreid mootorist kätte saama.

Postitatud: E Juun 11, 2007 8:20 am
Postitas Daniel
ilus mootoripukk
samas selle 2wd th400 -ga pole sul midagi teha ju
võid ta kohe minu aiataha visata
damn vägisi sunnib mees mind kah garaazi ronima

Postitatud: T Juun 12, 2007 9:48 pm
Postitas jr
Tellitud tarkuse ammutamiseks ja mõttetöö vallapäästmiseks paar raamatut:
9781557884848
Big-Block Chevy Engine Buildups
9780760327838
Hot Rod Horsepower Handbook: Big-block Chevy
Postitatud: K Juun 20, 2007 8:02 am
Postitas jr
Olles nüüd mõnda aega mänginud erinevate variantidega, mida teha mootoriga, siis enam vähem hakkab mingeid ideid välja kooruma. Huvi pärast sai ostetud Virtual Düno nimeline softijubin, mis sisaldab endas juba suht suurt andmebaasi erinevatest detailidest ja võimalust ise uusi detaile koos kõikide nüansidega sisestada ja hiljem nendest nii öelda oma mootor kokku laduda.
Konf sisaldab siis surveaste tõstmist 8.0 pealt 10.0 peale kolbidega, stock väntvõlli ja kepse, praeguste väga heade 781 valunumbriga kaantele suuremaid klappe, keskmise agressivsusega Comp Cams nukkvõlli, mis siiski töötab ka madalatel pööretel, rullikutega hüdrotõukureid, 1.7 koefitsendiga rull-nookureid, kahe kanaliga sisselaskekollektorit Merlin, Hooker Truck seeria väljalaskekollektoreid, 850cfm Demon Trucker karburaatorit, elektrilist kütusepumpa, suurema tootlikusega õlipumpa, väljalaskesüsteemis X ristumist.
Ja tolle virtual düno andmeil oleks tulemus siis järgmine:

Postitatud: K Juun 20, 2007 10:01 am
Postitas 777
jr kirjutas: keskmise agressivsusega Comp Cams nukkvõlli, ...
- Mis parameetritega "keskmise agressiivsusega" nukkvõll on? Kas päris madala pöörde peale oled ka mõelnud, et jääks ka kivide otsas vaikselt meelitamise võimalus?