11. leht 12-st

Postitatud: T Veebr 17, 2009 7:34 pm
Postitas TiitR
djkiller kirjutas:
TiitR kirjutas:
djkiller kirjutas:hetkel silm kah ühe sama aasta auto peal.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=587135

sinu pakutud jääb veidi hind kõrgeks.Ning kuskil roostet võib olla.kuid mõlgid ja vb suuremad kriimud.neid ei soovi :)
Viimane kindlalt parem valik kui see Dalingeri oma, kuna SuperSelect 4WD (mis paistab viimasel olevat) kaalub üle igasugu mõlgid-kriimud ja vähese rooste.
nujah ei taha võtta autot mille kallal pean kohe hakkama suuri remonte tegema v.a hooldused. Ja sain siin arutatud ja mõeldud ,et võtab ikka selle lühikese kerega. Ei pea teisi vedama :P
Lühike või mitte, kuid kahe nende lühikese tõsisem/asisem vahe on neliveosüsteem!
Tasub lugemist: http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Select

Postitatud: T Veebr 17, 2009 7:48 pm
Postitas djkiller
kiiresti vaadates ei jäänud silma ,et mis aasta käik või mingi mudeli tähis näitab mis süsteem peal on?

Postitatud: T Veebr 17, 2009 8:27 pm
Postitas TiitR
djkiller kirjutas:kiiresti vaadates ei jäänud silma ,et mis aasta käik või mingi mudeli tähis näitab mis süsteem peal on?
Esimese hooga võib silma järgi eristada SS4WD-ga Pajerot tavalisest küljelaiendite olemasoluga, seejärel salongi piiludes, näeb armatuuris Super-Select kirja seal kus on vastava veo rakendumist näitava indikaator ja armatuuri keskel on tavaliselt kolm "kella" (temp. näidikud+auto kaldenurka näitav lelu+altmeeter) ja viimaseks istu sisse ja proovi hoo pealt mitte Super-select veo korral nelivedu sissesuruda...ei õnnestu! :twisted:
Siin kirjas ka natuke rohkem Pajerost ja SS-neliveost üldisemalt: http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Pajero

Postitatud: T Veebr 17, 2009 9:04 pm
Postitas awd
djkiller kirjutas: nujah ei taha võtta autot mille kallal pean kohe hakkama suuri remonte tegema v.a hooldused.
ostad 16-aastase autot ja tahad ainult õlid vahetada? :)

selle SS4WD puhul pidev nelivedu on pigem mugavuse ja turvalisuse asi, palju tähtsam on see et reeglina seal on tagadiffrilukk olemas. ei tea kas sulle see üldse vajalik on - küll saab metsateedel ka ilma nende vidinadeta liikuda.

Postitatud: T Veebr 17, 2009 9:33 pm
Postitas djkiller
awd kirjutas:
djkiller kirjutas: nujah ei taha võtta autot mille kallal pean kohe hakkama suuri remonte tegema v.a hooldused.
ostad 16-aastase autot ja tahad ainult õlid vahetada? :)

selle SS4WD puhul pidev nelivedu on pigem mugavuse ja turvalisuse asi, palju tähtsam on see et reeglina seal on tagadiffrilukk olemas. ei tea kas sulle see üldse vajalik on - küll saab metsateedel ka ilma nende vidinadeta liikuda.
vahe on kas mõni jupp lisaks vahetada.või hakata kohe keretöid tegema.
võta auto mille kere enamvähem.lisaks vahetad õlid ja puksid + mida iganes veel.
või hakkad kohe keretöid tegema +.lisaks vahetad õlid ja puksid + mida iganes veel.

kulude vahe vist märagatav.
mõlema skeemi puhul ostan nii või naa uued rehvid.

Postitatud: K Veebr 18, 2009 3:42 pm
Postitas djkiller
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

ei jõudnud vaatamagi minna kui auto ära müügi.
aga õnneks üks selline vist veel tulemas:D

Postitatud: T Mär 10, 2009 10:13 pm
Postitas djkiller
see teema siis veidi unarusse jäänud ,kuna vahepeal olid muu investeeringud + mersu avarii.

sel nädalal siis plaan minna vaatama seda pilli
sõidukas+komp http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

sama kerega auto kuid vanem ja ei ole Eestis registris+ ilusam kah http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

sai siin igast varaint ümbermõeldud ja valitud,kuid ikkagi läheb lühikese kerega Mitsu ning vaadatud seda variant,et saaks siis auto+komp asja tehtud.

ek kui see nädal satun Tln ja ostan ära siis saab ka rahvast teavitatud :D ning 4x4 klubisse astuda 8)

Postitatud: T Mär 10, 2009 11:02 pm
Postitas hans
ja saaga saab õnneliku lõpu ometi

Postitatud: K Mär 11, 2009 8:41 am
Postitas djkiller
hans kirjutas:ja saaga saab õnneliku lõpu ometi
loodan jah.kuna muid jamasi vahepeal olnud,et vb õnnestubki siis kohe mesa remonti ja uue autoga tagasi;):D

Postitatud: N Mär 12, 2009 5:29 pm
Postitas Allar
TiitR kirjutas:
antik kirjutas:
djkiller kirjutas:foorum kasutajaid täis,kuid ei ole ikka häid soovitusi saanud ??
Viimane asi mida ma talveks ostaks on diisel ja head nõu saab ainult remonditöökodadest kus nad on juba piisavalt kaua n*****d igasuguste masinatega.
Väga haige jutt iseensest! Minu oma seisis nende külmadega 2 nädalat käivitamata õues ja olles eelnevalt vahetanud eelsüüte küünlad, siis peale pikka seismist ootasin spiraali ära ja käivitus poolest pöördest! Ei maksaks üldistada. Väga ära tapetud mootori tunned ära niikui nii ja korras dislaga, millel vääne hakkab ikka palju madalamalt kui bensukal, lased lausa ludinal ringi :twisted:
sama jutt, minul kaa pajero ja käib käima kõva pakasega ja 3 küünlaga, kaa poolest pöördest, nagu keeran nii käib. ega jaapanlased vist kõik sellised, maastur olgu ikka disla ja muud masinad VÕIVAD olla bensukad :idea:

Postitatud: E Mär 16, 2009 9:54 am
Postitas djkiller
nonii olen leidnud siin vahetusvariante jne .
kuid ühed räägivad,et Mitsu jupid odavamad teised aga et Nissani omad.

mis sisi tegelikult praktika näitab?

Postitatud: E Mär 16, 2009 10:28 am
Postitas nohik
Ühed räägivad, et ema on hea, teised eelistavad tütart. Igal autol on odavamaid ja kallimaid varuosi. Pajero ja Patrol on suht erinevad masinad. Ühel eest talasild, teisel lääbad. Patrolit vaatad sa vast 2,8 disla mootoriga, mis mõnede arvates pidi natuke jõuetu olema. Sellist ühest vastust kumb auto parem on ei ole. Tee mõlemaga proovisõitu ja otsusta kumb sulle rohkem meeldib. Edasi pead sa kunagi niikuinii neid remontima ja kõpitsema hakkama. Kui ainult metsaautot otsid, siis võta Patrol, peab piinamisele paremini vastu. Ma ei väida, et ka Pajeroga metsas sõita ei saaks, aga lihtsalt Patrol peaks paremini kestma. Samas kuna tegemist on kasutatud masinaga, siis äärmiselt palju sõltub eelmise omaniku hoolikusest.

Edu otsuse tegemisel,

madis

Postitatud: E Mär 16, 2009 3:54 pm
Postitas djkiller
nohik kirjutas:Ühed räägivad, et ema on hea, teised eelistavad tütart. Igal autol on odavamaid ja kallimaid varuosi. Pajero ja Patrol on suht erinevad masinad. Ühel eest talasild, teisel lääbad. Patrolit vaatad sa vast 2,8 disla mootoriga, mis mõnede arvates pidi natuke jõuetu olema. Sellist ühest vastust kumb auto parem on ei ole. Tee mõlemaga proovisõitu ja otsusta kumb sulle rohkem meeldib. Edasi pead sa kunagi niikuinii neid remontima ja kõpitsema hakkama. Kui ainult metsaautot otsid, siis võta Patrol, peab piinamisele paremini vastu. Ma ei väida, et ka Pajeroga metsas sõita ei saaks, aga lihtsalt Patrol peaks paremini kestma. Samas kuna tegemist on kasutatud masinaga, siis äärmiselt palju sõltub eelmise omaniku hoolikusest.

Edu otsuse tegemisel,

madis
pigem siis pajero vs terrano .patrol hakkab oelma liiga lai ja kohmakas tundub.pigem sellise pajero ja terrano kanti.
hetkel mis nagu pajero parem tundub,et ei pea tagurpidi sõitma ,kuid nelivedu tagant tahad ära võtta.varuosade poolel ühte koma teist kuulnud. terrano viga pluus/miinus et sellien kitsas ja kõrge torn tundub:D

Postitatud: T Mär 17, 2009 10:38 am
Postitas smurhv
OT: Tegu nagu naisterahvaga kes ei suuda otsustada kas minna juuksurisse või panna geelküüned!

Postitatud: T Mär 17, 2009 12:29 pm
Postitas djkiller
smurhv kirjutas:OT: Tegu nagu naisterahvaga kes ei suuda otsustada kas minna juuksurisse või panna geelküüned!
pigem enne sada korda mõõta ning siis niita.
Kui autoel on nt erinev vastupidavus ja juppde hinnavahe siis tasuks mõelda mida võtta ning mida jätta.
kas sellest raske aru saada?