Muljetan siis ka oma kahest proovisõidust teise generatsiooni Leafiga.
Palju tegelikult rääkida ei ole, aga üks suur miinus on küll: esirehvide kiire kulumine

Pm iga parempoolse pedaali mittehooliv vajutus võtab ratta ringi käima. Vb kui auto oleks tagaveoline, või mis veel parem- neliveoline ei oleks seda probleemi. Haarduvuse puudumise tõttu sain ka ülemuse jeebilt kaotuse fooritagant kiirendamises. :whistle:
Tippkiiruseks sain 159kmh kella järgi, mis on igati piisav, et lubadest ilma jääda. Sellele aitab ka kaasa müra ja vibratsiooni puudumine, sest linnas ei saa midagi aru kui kui kellal 80kmh on ja see tuleb sinna oi kui ruttu. Kindlasti on see ka selle süü, et ei ole autoga veel harjunud, kui igapäevaselt sõidaks siis harjuvad meeled ümber. Salong on vaikne ja mugav, vedrustus Ufo civikust mugavam kindlasti. Tagaistme ruum on ka täitsa normaalne, juht 180cm ja tagaistuja 180cm polnud mingi probleem.
Sõidu ulatusest pole mul praegu mõtet rääkida, sest kes ikka proovisõidul ökosõitu teeb, Kõik proovivad ikka edasiminekut. Auto oli Servemeti kasutuses kella 9-12 päeval. Sõidu alguses oli 137km jääki, tagasi andes oli 36 järel. Sinna sisse kuulusid siis kaks tippkiiruse katset maanteel

ja lisaks linnavahel kiirendamisi. kilometraazi kahjuks ei olnud meeles vaadata.
Igaljuhul soovitan.... vähemalt proovida, siis on millele mõelda ja millest sõpradega rääkida.
Kui oleks vahendeid, siis ostaks endale kindlasti. Minu päeva kilometraas 30-40km linna lähialev ja linnaliiklust. Teine auto oleks siis pikemate reiside/matkade jaoks.
Kas oli äkki Sky plusis kui paluti omanikel muljetada omanikel. Üks naiskuulaja rääkis, et muidu kulus toimetamiseks u 200-250€ diislit kuus, aga elektriautoga tõusis maja üldelektrikulu u 30€.
Ka on rahuloluuuringutes kirjas, et 90% rahulolevad on just eraisikutest omanikud(Leaf), kes tegid oma valiku oma vajadustest. Rahulolematud olid just riigiametnikudoma mitsudega.
Sama rahulolu jagasid ka Usas EV1 omanikud, kes nutsid taga oma autosid. Huvitav asi tuli filmist välja(who killed the electric car), et teised osariigid polnud kuulnudki sellisest sõidukist, mis kataks nende päevale liikumise vajadused ja saad laadida oma maja elektrivõrgust.