Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Kondimurdja kirjutas:Totu kirjutas: Sõltub materjalidest ja poldi jääkide kinniolemise astmest....
Mul on kahjuks väga raske aste Poldid nii kinni roostetanud
Mingi varjandiga ikka pean nad sealt välja saama
Ära Sa mingil juhul reeda poldi läbimõõtu ega pikkust, materjali millest ta lahkuda ei taha, ega ka seda, kas ava on läbiv või mitte . Nemad tahavad kõike teada, pärast pole Sul maailma ees enam ühtegi saladust .
Damn right
Poltidest niipalju ,et hea oleks kui detaili saad auto küljest kätte , laua peale.Kui võimalik/vajalik silu relakaga poldi otsa , löö kärniga täpp nii poldi keskele kui suudad ja hakka puurima.Alul peenema ja edasi jämedama puuriga, niikaua kuni detaili keermesse jääb poldist ainult keermeniit järgi.Selle saad sealt keermepulga või mõne konksuga kätte.Nissani plokikaanest sai niimoodi kollektoripoldi välja.Puurpink on muidugi ka hea abimees siin.
Mina soovitaks siiski võimalusel kasutada keevituse abi või siis vasakpoolse lõikega puuri. Üks asi veel - kui polt piisavalt jäme siis saab augu ette puurida ja kasutada vasakpoolse keermega keermelõikajat - aitab isegi paremini kui vasaklõikega puur. Need on siiamaani kõige rohkem aidanud.
Selle spetsasjaga selline jama et kui polt on tasa murdunud ja väga kõvasti kinni siis seda spetsvõtit sisse keerates keerad ka polti jämedamaks mis surub seda ka kinni sinna sisse.
Aga nagu paljud juba öelnud on siis abiks oleks selline asi et MIDA JA KUST SA KÄTTE SAADA KAVATSED?
korpuse pihta gaasiga tuld ja kuuma enne kui keerama hakkad ja murdunud poldi peale kylmasprayd ,oluliselt kergemini saad kätte kui keeramiseks läheb siis ükspuha mis eelneva meetodiga