Kolina moodi heli tagant ning plõgin eest
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Teo laager äkki otsas. Loksuta tagumist kardaani tagasilda sissemineku juurest. Seal ei tohi loksu olla.
Kiirelt progresseeruv viga, mis lõpeb teo ja taldriku vahetusega tagasillas.
Kiirelt progresseeruv viga, mis lõpeb teo ja taldriku vahetusega tagasillas.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Egas Vahur ennustaja ole. Mitu tuhat ju juurde sõidetud.
Undamine mingile laagrile, difrile viitab.
Vbl ka rattalager (see küll teeb iseloomulikku vurinat) ja trummlil(s) käib miski kuhugi vastu.
Tõsta üles ratas ja loksuta sõidusuunas (0) ning keeruta (vaikne)
Undamine mingile laagrile, difrile viitab.
Vbl ka rattalager (see küll teeb iseloomulikku vurinat) ja trummlil(s) käib miski kuhugi vastu.
Tõsta üles ratas ja loksuta sõidusuunas (0) ning keeruta (vaikne)
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Minu Grandi tagarattalaager ei urise ega unda nii naljakas kui see ka pole...urmas kirjutas:Egas Vahur ennustaja ole. Mitu tuhat ju juurde sõidetud.
Undamine mingile laagrile, difrile viitab.
Vbl ka rattalager (see küll teeb iseloomulikku vurinat) ja trummlil(s) käib miski kuhugi vastu.
Tõsta üles ratas ja loksuta sõidusuunas (0) ning keeruta (vaikne)
Aga pisike loks on sees ja kolksub ta kah omajagu, loksuta rattad üle algatuseka.
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
- speedbird1229
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 103
- Liitunud: P Dets 09, 2007 11:22 am
- Asukoht: Tallinn
Tänan info eest.
Ratta ülestõstmist pole veel proovinud, katsetan ära. Üldiselt tavainimese kõrvale praegu midagi valesti ei ole, seega mingit võimast kolinat ei kostugi. Siiski, juhuslikult täna järsemal pidurdamisel märkasin, et siis nagu võimendus see heli. Äkki midagi pidurites, kuid võib ju olla ka põhjuseks see, et pidurdusel mõjub ettepoole suurem jõud ning siis too heli tegev asi ennast rohkem välja näitama hakkab... Pean parempoolset ketast katsuma vist igaks juhuks, et ega ta liiga kuumaks ei lähe võrreldes teise poolega.
Ratta ülestõstmist pole veel proovinud, katsetan ära. Üldiselt tavainimese kõrvale praegu midagi valesti ei ole, seega mingit võimast kolinat ei kostugi. Siiski, juhuslikult täna järsemal pidurdamisel märkasin, et siis nagu võimendus see heli. Äkki midagi pidurites, kuid võib ju olla ka põhjuseks see, et pidurdusel mõjub ettepoole suurem jõud ning siis too heli tegev asi ennast rohkem välja näitama hakkab... Pean parempoolset ketast katsuma vist igaks juhuks, et ega ta liiga kuumaks ei lähe võrreldes teise poolega.
Georg
'96 Grand Cherokee Limited 5.2 V8
'96 Grand Cherokee Limited 5.2 V8
Ei hakanud uut teemat tegem, küsin siin ära, ehk keegi targem oskab vastata. Kuna enda Grandil aukudest läbi sõites kostub tagant kolinat, siis käisin kangutasin ka igasugused erinevad sõlmed üle. Avastasin et kui tagumist ratast külgepidi kangutada, on väike loks sees ja kerge kolks ka, ühelpool vähem, teisel rohkem. Sõidusuunas ei ole lõtku. Kas on selline külgepidi loks lubatud ja kui, siis kui palju? Tellisin küll kõik uued puksid ära (vanad paistavad kõik pragunenud olevat), kui nende vahetusega kolin ära ei kao, kas siis peab rattalaagrite kallale minema? Samas olen tähele pannud et külmalt tagurdades käib kusagil tagasillas regulaarselt metallne plõks läbi, edaspidi ei ole.
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
See võiks olla piduriklotsite pealekeeramise süsteem, kui taga trumlid (pead ei julge anda, minu omal lagunes see üsna alguses ära ja pole uut ostnud, keeran klotse aeg-ajalt käsitsi peale).Plekksepp kirjutas:Samas olen tähele pannud et külmalt tagurdades käib kusagil tagasillas regulaarselt metallne plõks läbi, edaspidi ei ole.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Endal oli sama jama,sain korda,vaja veel pingutustrossi,mis Urmasel ilmselt olemas.reimo kirjutas:See võiks olla piduriklotsite pealekeeramise süsteem, kui taga trumlid (pead ei julge anda, minu omal lagunes see üsna alguses ära ja pole uut ostnud, keeran klotse aeg-ajalt käsitsi peale).Plekksepp kirjutas:Samas olen tähele pannud et külmalt tagurdades käib kusagil tagasillas regulaarselt metallne plõks läbi, edaspidi ei ole.
- speedbird1229
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 103
- Liitunud: P Dets 09, 2007 11:22 am
- Asukoht: Tallinn
Enda murest vahepeale, et tõstsin täna auto tagaosa mõlemalt poolt üles ning loksutasin ratast igatepidi. Täiesti loksuvaba oli. Kardaani unustasin loksutamata, seda teen homme.
Küsimus veel... kunagi siin rääkisin ka, et mul justkui automaatkast tahaks hooldust vms... vahel tundub nagu libistaks liiga palju ja esimeselt teisele vahetades suurema gaasiga teeb vahel nagu mingit hõõrdumishäält. Lisaks on mõnikord esimeselt teisele vahetus väga sujuv, teinekord jälle suht järsk. Kusagilt välismaisest foorumist mingi hetk lugesin, et kui käigukast N peale panna mingiks ajaks, siis toimub õli pumpamine vms - ühesõnaga miski protsess. Täna katsetasin seda nii, et valgusfoori taga seisma jäädes hoidsin veidike N peal ja kui Dga sõitma hakkasin, oli käiguvahetuse nõks ja ka muud väikesed anomaaliad kadunud. Lisaks panin üle tüki aja aeglusti sisse ja sõitsin mõnikümmend meetrit ning pärast seda oli ALL TIME peal normaalselt sõites olukord justkui veel parem. Millest niisugune iseseisev paranemine võib tulla??
Küsimus veel... kunagi siin rääkisin ka, et mul justkui automaatkast tahaks hooldust vms... vahel tundub nagu libistaks liiga palju ja esimeselt teisele vahetades suurema gaasiga teeb vahel nagu mingit hõõrdumishäält. Lisaks on mõnikord esimeselt teisele vahetus väga sujuv, teinekord jälle suht järsk. Kusagilt välismaisest foorumist mingi hetk lugesin, et kui käigukast N peale panna mingiks ajaks, siis toimub õli pumpamine vms - ühesõnaga miski protsess. Täna katsetasin seda nii, et valgusfoori taga seisma jäädes hoidsin veidike N peal ja kui Dga sõitma hakkasin, oli käiguvahetuse nõks ja ka muud väikesed anomaaliad kadunud. Lisaks panin üle tüki aja aeglusti sisse ja sõitsin mõnikümmend meetrit ning pärast seda oli ALL TIME peal normaalselt sõites olukord justkui veel parem. Millest niisugune iseseisev paranemine võib tulla??

Georg
'96 Grand Cherokee Limited 5.2 V8
'96 Grand Cherokee Limited 5.2 V8
Seda "N" varianti olen ka ise lugenud ja testinud. Eriti soovitav on peale pikemat seismist st. hommikul. Pidi hästi mõjutama tagurpidikäigu elueale.
Öö jooksul kui auto seisab valguvad õlikanalid tühjaks ja nüüd kui peale käivitust sõitma hakata tekib ennem selline veidi pikem viivitus kus õli õlikanalites survestub ja alles siis haarab käigu taha. Aga seni kuni õlisurve veel puudub toimub ju kuiv hõõrdumine.
"N" käiguga aga saab kasti uuesti survestada enne liikuma hakkamist.
Jutt sai segane kuid selliseid lugusid olen ise mitmest kohast lugenud. Eks mingi iva siin sees ole.
Üks elutarkus samuti: Käigukasti õli tuleb kontrollida töötava mootoriga ja käigukasti asend NEUTRAAL asendis.
Öö jooksul kui auto seisab valguvad õlikanalid tühjaks ja nüüd kui peale käivitust sõitma hakata tekib ennem selline veidi pikem viivitus kus õli õlikanalites survestub ja alles siis haarab käigu taha. Aga seni kuni õlisurve veel puudub toimub ju kuiv hõõrdumine.
"N" käiguga aga saab kasti uuesti survestada enne liikuma hakkamist.
Jutt sai segane kuid selliseid lugusid olen ise mitmest kohast lugenud. Eks mingi iva siin sees ole.
Üks elutarkus samuti: Käigukasti õli tuleb kontrollida töötava mootoriga ja käigukasti asend NEUTRAAL asendis.
Jeep GC 5,2 -95a.
Hmm, Jeebi automaadi sisse pole vaadanud, aga mõnda teist on saanud uurida küll. Park ja Neutral erinevad ainult selle poolest, et Park asendis lukustatakse kardaan. Õli on vedel ja ei vaja surve ülese saamiseks pikka survestamist ja kohe kindlasti ei toimu kastis kuiva hõõrdumist ketastel. Kerge rapsimine käiguvahetusel on rohkem külma ja paksu õli ning raske gaasijala tunnus. Kui õli on töösoe või külmalt mitte kõvasti piitsa anda, siis on käiguvahetused küll aeglasemad, aga siiski sujuvad.heiki003 kirjutas:Seda "N" varianti olen ka ise lugenud ja testinud. Eriti soovitav on peale pikemat seismist st. hommikul. Pidi hästi mõjutama tagurpidikäigu elueale.
Öö jooksul kui auto seisab valguvad õlikanalid tühjaks ja nüüd kui peale käivitust sõitma hakata tekib ennem selline veidi pikem viivitus kus õli õlikanalites survestub ja alles siis haarab käigu taha. Aga seni kuni õlisurve veel puudub toimub ju kuiv hõõrdumine.
"N" käiguga aga saab kasti uuesti survestada enne liikuma hakkamist.
Jutt sai segane kuid selliseid lugusid olen ise mitmest kohast lugenud. Eks mingi iva siin sees ole.
Üks elutarkus samuti: Käigukasti õli tuleb kontrollida töötava mootoriga ja käigukasti asend NEUTRAAL asendis.
Ja automaadi õli kontrollitakse vastavalt tootja juhendile, mina olen siiani kokku puutunud selliste masinatega, kus peab mootor töötama ja käik sees olema...
Nagu ütlesin, Jeebi kasti pole sisse vaadanud, aga ei usu, et see nii erinev oleks. Targemad annavad edasi tuld...
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- speedbird1229
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 103
- Liitunud: P Dets 09, 2007 11:22 am
- Asukoht: Tallinn
Sul võib ka Jeepi osas täiesti õigus olla, kuid keegi võiks veel kinnitada või ümber lükata seda asja.
Veel oma sellest helist tagant... kardaan ei loksu üldse ning pärast mõningat sadat kilomeetrit pole heli siiski muutunud valjemaks.
Automaatkastist veel rääkides on mul sellega põhimõtteliselt ainuke probleem see, et kui näiteks mäest üles minna, gaas nt. poole peal ja siis vahetab käigu esimeselt teisele, on kosta justkui endast eestpoolt (tõenäoliselt ta käigukastist ikka tulebki) siukest kriiksu ja kui gaasi hoida sellises asendis, võib too heli kesta mitu sekundit kuni auto veidike rohkem kiirust üles on saanud. Ma muidugi ei lase tal sedasi kriiksuda ja lasen gaasi lahti korra näiteks. Kummaline on see, et enne tegi ta seda kriiksu peaaegu alati isegi siis kui laugel teel linnas valgusfoori juurest ära läksin veidikenegi normaalsema minekuga. Samas nüüd on järjest paremaks läinud.
Keegi ütles mulle, et see variant langeb vist automaatkasti puhul üldse välja, et hambad üle käiks vms (siis oleks vist juba ammu õhtal see käik). Ta ei ole ka nagu eriti sedamoodi heli. On äkki võimalik, et just selle käigu friktsioonid vms tekitavad taolist heli kui neile rohkem koormust tuleb?
Veel oma sellest helist tagant... kardaan ei loksu üldse ning pärast mõningat sadat kilomeetrit pole heli siiski muutunud valjemaks.
Automaatkastist veel rääkides on mul sellega põhimõtteliselt ainuke probleem see, et kui näiteks mäest üles minna, gaas nt. poole peal ja siis vahetab käigu esimeselt teisele, on kosta justkui endast eestpoolt (tõenäoliselt ta käigukastist ikka tulebki) siukest kriiksu ja kui gaasi hoida sellises asendis, võib too heli kesta mitu sekundit kuni auto veidike rohkem kiirust üles on saanud. Ma muidugi ei lase tal sedasi kriiksuda ja lasen gaasi lahti korra näiteks. Kummaline on see, et enne tegi ta seda kriiksu peaaegu alati isegi siis kui laugel teel linnas valgusfoori juurest ära läksin veidikenegi normaalsema minekuga. Samas nüüd on järjest paremaks läinud.
Keegi ütles mulle, et see variant langeb vist automaatkasti puhul üldse välja, et hambad üle käiks vms (siis oleks vist juba ammu õhtal see käik). Ta ei ole ka nagu eriti sedamoodi heli. On äkki võimalik, et just selle käigu friktsioonid vms tekitavad taolist heli kui neile rohkem koormust tuleb?
Georg
'96 Grand Cherokee Limited 5.2 V8
'96 Grand Cherokee Limited 5.2 V8
boob kirjutas:Hmm, Jeebi automaadi sisse pole vaadanud, aga mõnda teist on saanud uurida küll. Park ja Neutral erinevad ainult selle poolest, et Park asendis lukustatakse kardaan. Õli on vedel ja ei vaja surve ülese saamiseks pikka survestamist ja kohe kindlasti ei toimu kastis kuiva hõõrdumist ketastel. Kerge rapsimine käiguvahetusel on rohkem külma ja paksu õli ning raske gaasijala tunnus. Kui õli on töösoe või külmalt mitte kõvasti piitsa anda, siis on käiguvahetused küll aeglasemad, aga siiski sujuvad.heiki003 kirjutas:Seda "N" varianti olen ka ise lugenud ja testinud. Eriti soovitav on peale pikemat seismist st. hommikul. Pidi hästi mõjutama tagurpidikäigu elueale.
Öö jooksul kui auto seisab valguvad õlikanalid tühjaks ja nüüd kui peale käivitust sõitma hakata tekib ennem selline veidi pikem viivitus kus õli õlikanalites survestub ja alles siis haarab käigu taha. Aga seni kuni õlisurve veel puudub toimub ju kuiv hõõrdumine.
"N" käiguga aga saab kasti uuesti survestada enne liikuma hakkamist.
Jutt sai segane kuid selliseid lugusid olen ise mitmest kohast lugenud. Eks mingi iva siin sees ole.
Üks elutarkus samuti: Käigukasti õli tuleb kontrollida töötava mootoriga ja käigukasti asend NEUTRAAL asendis.
Ja automaadi õli kontrollitakse vastavalt tootja juhendile, mina olen siiani kokku puutunud selliste masinatega, kus peab mootor töötama ja käik sees olema...
Nagu ütlesin, Jeebi kasti pole sisse vaadanud, aga ei usu, et see nii erinev oleks. Targemad annavad edasi tuld...
Õli kontrollimine Neutraal asendis on kirjas tehase kasutus juhendis. Väga lihtne on seda kontrollida. Pane "P" peale ja mõõda õli taset ning seejärel pane "N" peale ja mõõda uuesti. Silmaga selgelt näha erinevus. "P" peal on õlitase kõrgem -seega enamus õli karteris.
Jeep GC 5,2 -95a.