2. leht 2-st

Postitatud: N Jaan 17, 2008 4:37 pm
Postitas trc
tarmo kirjutas:
trc kirjutas:Manuaali mõttest loobu - sa ei jaksa/viitsi/taha taielda kangiga kui sa ntx seda va Wranglerit kuskile I-Virumaale vead.
Ise valiksin samuti automaadi, kuid see viimane jutt on jama - kui on manuaalkast ja mootoril piisavalt võimsust, siis sa ei pea seal midagi haagisega sõites rohkem taidlema kui ilma haagiseta.
jah just. tsiteerides klassikuid: käigukast on kiiruse surm. Sa kas linnast tulles a) lykkad sisse "D" ja sõidad või b) iga foori tagant hakkad jälle lappama. Tarmo, ka mina olin kunagi väga kindel, et ma kunagi ei hakka sõitma automaadiga sest "oikea mies kahta ei vaihda: ykkösta jä kakkosta". Nyyd ei taha enam manuaali näha kah. As well et olen kunagi omale rindu tagund rusikaga, et mul ei ole kunagi vaja mobiiltelefoni - aitab piiparist kyll oma rahu huvides.

Postitatud: N Jaan 17, 2008 5:03 pm
Postitas tarmo
trc kirjutas:Tarmo, ka mina olin kunagi väga kindel, et ma kunagi ei hakka sõitma automaadiga sest "oikea mies kahta ei vaihda: ykkösta jä kakkosta". Nyyd ei taha enam manuaali näha kah. As well et olen kunagi omale rindu tagund rusikaga, et mul ei ole kunagi vaja mobiiltelefoni - aitab piiparist kyll oma rahu huvides.
Ma olen selles mõttes Sinuga igati nõus ja kummardan samuti automaati (mis sest, et igapäevaselt kulgen manuaaliga). Aga mu point oli rohkem selles, et kui autol särtsu on, siis sellisel juhul pole manuaaliga sõites nendel kahel olukorral (haagis taga / haagis tagant ära) eriti vahet käiguvahetuse osas. Kisub kangesti OT-ks jälle 8)

Postitatud: K Jaan 23, 2008 2:40 am
Postitas Thir13en
Defeka kohta sain hea info.

Äkki keegi räägib nüüd G400 kah midagi, et mis aastat jamispärast eelistada!