2. leht 4-st
Postitatud: E Jaan 14, 2008 3:05 pm
Postitas seff
TR Pjätt kirjutas:Mis vahe on keevislukul ja LockRightil. Keevislukuga metsavahel keerutades saad sa sellest ruttu aru.
Pöörderaadius kasvab meeletult, eriti kui esimene sild on ka veel kinni keevitatud.
Unustage oma keevislukud ära, sellega võid äärmisel juhul offroad kiirteel kihutada.
Priit
kui ikka rahakotis ei ole 25k et arb d osta siis ikka ei unusta keevist ära, v6idu ju tahame s6ita, lahtise sillaga v6ib tänapäeva radade juures tehnitskat s6ita...
Postitatud: E Jaan 14, 2008 3:28 pm
Postitas TR Pjätt
Ütle, siis mulle milline auto keevislukudega sul siin võistleb, kus mõelmas sillas on keevislukk.
Eriti veel edukalt!
Postitatud: E Jaan 14, 2008 3:31 pm
Postitas TR Pjätt
Esimese näitena võib tuua Jeebu, Väike Q, kel mõlemal lukud puuduvad, kas nemad on siis tehnitskad. Võistlevad küll ju edukalt.
Priit
Postitatud: E Jaan 14, 2008 4:12 pm
Postitas fagott
LockRighti kasutajatest tulevad meelde näiteks Maasturid ja Kullamäe,äkki need nimed ütlevad Ermole midagi...
Postitatud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm
Postitas seff
TR Pjätt kirjutas:Esimese näitena võib tuua Jeebu, Väike Q, kel mõlemal lukud puuduvad, kas nemad on siis tehnitskad. Võistlevad küll ju edukalt.
Priit
jeebu ja väike q ?priit... teema oli patrol
chero puhul kompenseerib mootoriv6imsus suuresti lukkude puudumist
ca130 140kw ON Palju rohkem kui 88kw
päikest :d
Postitatud: E Jaan 14, 2008 9:18 pm
Postitas Stupiduser
fagott kirjutas:LockRighti kasutajatest tulevad meelde näiteks Maasturid ja Kullamäe,äkki need nimed ütlevad Ermole midagi...
Ootan pikkade silmadega Tomi ja Kullamäe kommentaare LockRighti eelistest.
Nende tasemel meeste puhul ARBga võrrelduna

Postitatud: T Jaan 15, 2008 12:45 am
Postitas Madis
Minu arusaam LockRightist siis järgmine:
1. Tsiviliseeritud vidin ja teostus
2. Üllatus, üllatus - teatud juhtudel koos veoga ei olegi 100% lukus ehk siis, kui on asfaldil sõites rehvidel väga hea haarduvus lööb pauguga "üle" ehk siis teoreetiliselt säästab pooltelge. Seda viimast olen kogenud kõigi oma LockRight`idega (kaasa arvatud Samurail)
Peaaegu viimaste sõitudeni sõitsime selliselt, et taga LR ja ees LSD (ehk siis midagi) ja sai sõidetud küll (kui aegajalt pisut segast panna).Tänaseks jah on esisilda kolinud ARB (mida näpin äärmisel vajadusel ehk siis natuke varem kui päris hilja)
P.S. Ei pürgi jumala seisusele ehk emad-tütred teema. Mina jään tütre juurde ehk siis pooldan natuke raha välja käia ja kasutan targemate meeste tehtut, sest minu arusaamist pidi on keevitades võimalik ka pooltelg sinna jäädavalt kinni käkerdada. Kuigi samas pean tunnistama, et olen olnud osaline nimelt Patroli esimese difri kinni keevitamisel ja peale 2-3 võistlust sõitis see elukas endiselt omal jalal, kuigi peale keevitamist hakkas seal esisillas erinevaid laagreid kuluma vääga hulgi... ei teagi miks
Postitatud: T Jaan 15, 2008 11:38 pm
Postitas Movistar
Kui keevitaja on idioot siis on ta kindlasti võimeline lisaks veel taldriku ja teo omavahel kokku keevitama.
Postitatud: L Veebr 16, 2008 2:04 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Detroit-Locker kah nigu varjant tagasilla jauks olemas
Postitatud: L Veebr 16, 2008 7:34 pm
Postitas marxkoll
Äkki tutvustad

Postitatud: L Veebr 16, 2008 7:35 pm
Postitas MahviaDeTyrk
marxkoll kirjutas:Äkki tutvustad

Täpsusta palun küsimust
Postitatud: L Veebr 16, 2008 7:38 pm
Postitas marxkoll
Kuulen sellist esimest korda on sul mingit linki või infi???

Postitatud: L Veebr 16, 2008 7:43 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Postitatud: L Veebr 16, 2008 8:19 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Väike vahekokkuvõte lukkude "probleemist"
Järjekord vastavalt rahalistele väljaminekutele
Esisilda võimalik panna
keevitada
LSD
Lock-Right
ARB
Tagasilda võimalik panna
keevitada
LSD
Lock-Right
Detroit Locker
ARB
Võimalusi kuipalju ju

PS: võimalik, et on veel varjante
Postitatud: L Veebr 16, 2008 9:54 pm
Postitas fagott
No aga keegi võiks ju otsa lahti teha ja eesti esimese patrulli LockRighti soetada