2. leht 2-st
Postitatud: R Jaan 18, 2008 11:25 pm
Postitas Nitram1
Po18 kirjutas:See apastraat kuulus enne minule ja kui sain vahetasin kohe õli ära.enne seda oli nähtavasti kõvasti seisnud.
Tere.
Olen ka mõned korrad erinevaid õlisid proovinud aga ikkagi madal.Eks saab näha ,kas pumba vahetus midagi muudab.Kere ja tagumine põhi said uued plekid ja uksed vaja veel uued või siis keevitust.Muidu kõik ok.
Postitatud: L Jaan 19, 2008 10:10 am
Postitas Kodanik2
Üldiselt on ikka pump viimane mis vahetust tahab. Tavaliselt on viga mootori liugpindade kulumises. Õli jookseb vabalt läbi. Kui sa juba põhja alt ära võtad võta mõni saale ka välja ja vaata mis nägu ta on. Parema tulemuse võib anda ka ainult saalte vahetus (esiesena raamsaaled).
Postitatud: L Jaan 19, 2008 11:15 am
Postitas K.Kotkas
jr kirjutas:Milline on mootori ajalugu? Ehk tahan seda öelda, et kehva omaniku korral on kindlasti pikalt vana õliga sõidetud ja kõikvõimalikud õlikanalid umbes. Ka need, mis väntvõlli sees (korgid käivad eest ära ja saab puhastada). See et õlipump kulunud on võib ka üsnagi reaalne olla. Saad ju võrrelda kui oled pumba maha võtnud, kui tihedalt hammakad sees istuvad võrreldes uuega.
Peale remonti oli õlisurve sooja mootoriga 1,5 tühikäigul ja pöördel tugev 3 ja üle natuke.
ei olnud. soojalt oli ilusti 3.5 külmalt oli seier pöhjas.