2. leht 3-st
Re: "Tagumine" vints
Postitatud: N Aug 14, 2014 11:36 pm
Postitas Landy
Siin on juttu ja pilte tagaasetusega vintsi paigaldamisest:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=64&t=16323&start=75
Re: "Tagumine" vints
Postitatud: R Aug 15, 2014 7:19 am
Postitas Praks1
Landy need pole nüüd küll pildid mida õpetuseks jagada

Re: "Tagumine" vints
Postitatud: R Aug 15, 2014 8:23 am
Postitas Movistar
Landy teadmised on kuskile 2006 aastasse kinni jäänud.
Re: "Tagumine" vints
Postitatud: R Aug 15, 2014 8:47 am
Postitas Landy
Movistar kirjutas:Landy teadmised on kuskile 2006 aastasse kinni jäänud.
Mis mõttes?
Antud pildid on ju selle aasta ( 2014) talvel tehtud, kui taxoptes oma UAZ-ikut eümber ehitas.?
Re: "Tagumine" vints
Postitatud: R Aug 15, 2014 12:55 pm
Postitas Praks1
Vahet ei ole millal need tehtud on, kasvõi homme,aga need pole head pildid õpetamiseks, vigadega ja sittade lahendustega pole mõtet õpetada teisi.
Re: "Tagumine" vints
Postitatud: R Aug 15, 2014 1:09 pm
Postitas Landy
Praks1 kirjutas:Vahet ei ole millal need tehtud on, kasvõi homme,aga need pole head pildid õpetamiseks, vigadega ja sittade lahendustega pole mõtet õpetada teisi.
Sorry, sinu vastavasisullist märkust ja ekspertiishinnangut ei näinud selle UAZ-iku teema juures.
Vana vanasõna ütleb- kus viga neäed laiata, seal tule ja aita. Seega kirjuta mis on pildil valesti ja mis teinekord teisti teha tuleb.
Kahjuks ei leidnud ka ühtegi värsket ( enne 2006 nagi nimetasid) teemat, kus tagavintsi paigaldusest lähemalt räägitud oleks.
Re: "Tagumine" vints
Postitatud: R Aug 15, 2014 1:18 pm
Postitas totu
Täna vist enamus võistlusautosid tagavintsiga, õppematejali kuhjaga, vaja vaid mõnele võistlusele kohale tulla.
Re: "Tagumine" vints
Postitatud: R Aug 15, 2014 1:48 pm
Postitas tuningman
Vaatasin minagi klapperil neid tagavintside paigaldus lahendusi silmad punnis.
Suurimaks üllatuseks oli trossidele-nõõridele vedamine läbi esisilda tehtud peasade.
Põhimõtteliselt saan aru küll, milleks need vajalikud on, aga ise poleks küll kunagi sellise asja peale tulnud.
Seega vaatamist ja uurimist oli rohkem, kui aju nii palju infot korraga talletada jõudis. kahju, et fotokas maha jäi.
soovitan samuti võistlustel ära käia, väga lahe oli kuigi sadas.
Re: "Tagumine" vints
Postitatud: R Aug 15, 2014 6:09 pm
Postitas berg
Movistari über-pilli uurinud küll. Võistlusautodel enamast mingid btr vintsi hübriidid, kuid kuidas game over vintsidega lood selles suhtes et kas viimane toetuspunkt enne pooli peaks olema rullikud või pilu? Samuti kuna elektrivintsi pool on nii väike, kas tross kerib end ilusti peale? Ses suhtes et kas ühtlaselt või hakkab kuhugi äärde koguma? Puudub ju võimalus põhja all pooli kontrollida vintsimise ajal. Minu jaoks on vintsi maksumus küllalt suur, seega mulle meeldib neid hästi hoida, et pooli põsed kõveraks ei läheks, mootorit kärssama ei lase jne.
Re: "Tagumine" vints
Postitatud: R Aug 15, 2014 6:20 pm
Postitas Praks1
Esimene toeruspunkt peaks olema ratas,näiteks nagu blokk.Esimene rull peaks olema võimalikult kaugel,samas ei tohiks nurka järgmise rulli suhtes liiga järsuks ajada. Selle vastu aitab näiteks vintsi paigaldus ühele poole, või nats viltu. Ühesõnaga ma ei viitsi trükkida telefoniga

Re: "Tagumine" vints
Postitatud: R Aug 15, 2014 7:34 pm
Postitas heints
Lisaks Praksi jutule võiks minumeelest ikkagi saada vintsi jälgida,el vintsiga pole muidugi hullu aga mehaaniline võib omatte toimetades korraliku jama korraldada. Samuti võiks jälgida ,et talle ka korralikult ligi saaks, kui põhja all oleva vintsiga kasvõi tross vahele kerib ja parasjagu mülkas oled on paras kepp. Samas kui puhtalt safari masin siis nigunii enamus aega paras bänd ümber õpetamas ja abistamas ja on ka aega käia trossi sättimas.
Re: "Tagumine" vints
Postitatud: R Aug 15, 2014 8:17 pm
Postitas berg
Tegu hobiautoga. Võistlemas ei käi. Teenindusluugi teeks küll. Veel parema meelega paneks vintsi salongi. Kinnitaks loomulikult raamile.
Eks "bänd" on ikka peal, kuid see vintsitrossi jälgimine muutub hooletuks kui õhtu jooksul niiskust saavad.
Oma silm on kuningas või siis usalda aga kontrolli...
Eks otsin mõne tr3 masina ja tutvun lähemalt paigaldusega. Eks pilt enamvähem selge, ei taha jalgratast leiutada kui teistel juba head ja vead avastatud.
Re: "Tagumine" vints
Postitatud: R Aug 15, 2014 8:35 pm
Postitas Movistar
Vintsi paigalduse koht,millised rullid või liugpuksid,mis nurga all,kuhu ja kuidas ,läbi raami või silla jne,jne,jne sõltub miljonist pisiasjast ja on iga ümberehitatud auto puhul individuaalne.
Ei ole ühest" kõige paremat" lahendust ja paljud asjad tuleb enne oma perse peal järgi proovida ja vahel ka mitu korda kooliraha maksta.
Ega minulgi pole see tagavintsi teema alati 100% hästi välja kukkunud. Peale klapperit sai jälle üks asi ringi tehtud.Kas õigustas ennast , selgub alles järgmine võistlus.
Aga nendest "Game Overitest" ei arva üldse midagi. Tavaline safriauto on madal,lahja,kohmakas ja raske.Vints saab seal vaat,et suuremat vatti kui paljude TR3-de peal olev BTR . Pigem tasuks investeerida üks kord ja rohkem,kui pidevalt neid geimovereid juurde osta ja lappida.Head nahka ei saa ühestki planetaarülekandega 1 mootoriga vintsist.Kõik on paras prügi ja ei jõua ega kesta.Seega kui panna vints taha,lisada hunnikus juhikuid ja rulle,läheb asi veel kehvemaks kuna mingi kogus energiat kulub muudeks tegevusteks ära.(mehhaaniline töö rullide ringiajamisel,soojuse tootmine jne )
Re: "Tagumine" vints
Postitatud: K Aug 20, 2014 9:26 am
Postitas metsik
Tarmo, Kasutaja MINI tõi endale TR3. Seal see süsteem peal mis sind huvitab.
Ise panid ka täpselt õige joonise. Eest aasa kinni ja tagant plokkiga kuhu vaja.
Re: "Tagumine" vints
Postitatud: K Aug 20, 2014 9:08 pm
Postitas tarmo
Rait, mu esialgne postitus on aastast 2004 - sellest ajast on palju muutunud (sh sinise Suzuki ehitus, kus umbes-täpselt see asi realiseeritud jne)
