2. leht 3-st
Postitatud: R Jaan 04, 2008 1:40 pm
Postitas Valge Hiir
Mobiles hetkel pakkuda:
3 Mitsu Rally Raid'i hindadega 29 999 - 34 900 euri ja üks VW Touareg Rennwagen Original Dakar 44 900 euri.
Postitatud: R Jaan 04, 2008 1:51 pm
Postitas margus61
Raits kirjutas:Bowler... Sellel aastal võistleb üle kümne seda marki auto.
Sellise asjanduse suur pluss peaks olema hea kohapealne tugi remondi ja juppide osas.
Aga selgusid halvad uudised kui hakkasin vaatama, millega lõunanaabrid sõidavad. Et vist ei sõidagi:
http://www.dakar.com/indexus.html
Nii et see aasta on meie võit, kuna saavutasime sama tulemuse lühema aja ja kuludega. Kahju et nii läits.
Postitatud: R Jaan 04, 2008 5:29 pm
Postitas jr
erik kirjutas:No ma olen kuulnud, et see venelaste kamza maksab ka u. 5 miljonit krooni.
http://www.youtube.com/watch?v=lUj6VQTVndU
Väike link ka, ma ise ka usun, et see auto maksab 5 milli. Ega seal peale kabiini plekkide vist midagi originaali pole....
Väga karm! Kusjuures tundus, et oleks nagu lehtvedrud Kamzal all...
Postitatud: R Jaan 04, 2008 6:12 pm
Postitas olevtoom
margus61 kirjutas:
Aga selgusid halvad uudised ....
Veel halvem uudis kukkus just mu postkasti:
--------------------
The 2008 Dakar rally has been cancelled just one day before the 30th edition of the historic competition was due to start in Lisbon, Portugal....
---------------------
ja
http://www.dakar.com kinnitab seda.
Lääne tsivilisatsioon on jälle ühe, kuigi pisikese, lahingu kaotanud.
Postitatud: L Jaan 05, 2008 2:47 pm
Postitas JAN007
Ega ometi pole unustatud mida eestlased Dakaril omal ajal korda saatsid Kamaziga? Kui mälu ei peta, siis ehitasid nad oma masina suures osas Tartus valmis sõjaväe versioonist..
Postitatud: L Jaan 05, 2008 4:10 pm
Postitas zum
Joel Tammeka ikke tehase meeskonnas sõitis ju. Mul vanad Za Ruljomid alles, aga hetkel ei viitsi üles otsida... Seal muidu pikalt oli juttu sellest.
Postitatud: L Jaan 05, 2008 8:12 pm
Postitas MM
Tõsiselt kahju, et ära jäi. Olen seda võistlust fännanud ja jälginud juba mitu aastat. Muide lätlased on seal tõsised tegijad oma OSCAR´itega
http://rigarrt.lv/ ja nn tava maasturitega käib neid seal ,,hulgi".
Aga Kamaz`i meeste ,,ärasaatmine" Punaselt väljakult"
http://auto.lenta.ru/photo/2007/12/23/kamaz/01.htm
Tegelikult on kogu see kõrberallide teema üsna põnev, aga see pagana Aafrika on kaugel

Postitatud: P Jaan 06, 2008 4:28 pm
Postitas yanekk
Üritasin leida midagi selle venelaste Kamaz 4x4 Dakari kohta,mitte midagi tehnilistest andmetest ei õnnestunud leida.Kõik pildid ja videod on tehtud nii,et strateegilisi kohti pole näha.Ehk keegi annab mõne vihje?
Postitatud: P Jaan 06, 2008 7:12 pm
Postitas militar
Egas siis midagi, konto nr ja toetuseks asi küps. Iga kuu toetaks nii 200 eek ja (kõik kes asja poolt muidugi ka) järgmisel aastal olemegi esindatud. Võib ka rohkem kellel võimalusi. 100 nägu iga kuu 200 ja kuus on meil koos 20 000. Aastas 240 000.- muidugi numbrid oleks suuremad, kui oleks summa suurem ja toetajaid rohkem. Või leiaks juurde ka mõned SPONSORID. Ehk on sellest mõttest kasu

Postitatud: P Jaan 06, 2008 10:27 pm
Postitas Olle
Siin on tiba Dakar Kamza andmeid ja selle ajalugu, aga ka pealiskaudselt.
http://www.geocities.com/motorcity/spee ... rames.html
Ekraani allservas horisontaalselt olevast menüüst tuleks valida "sports" ja sealt avaneb vasakul ekraaniservas menuu kus ka Kamaz olemas.
Postitatud: P Jaan 06, 2008 10:37 pm
Postitas tiitv
JAN007 kirjutas:Ega ometi pole unustatud mida eestlased Dakaril omal ajal korda saatsid Kamaziga? Kui mälu ei peta, siis ehitasid nad oma masina suures osas Tartus valmis sõjaväe versioonist..
Mul tuttaval on unustamatud mälestused sellest Kamazist. Öösel sõites oli järsku tagant väga valgeks läinud ja mingi kõmin lähenenud. Ta oli ise sõitnud Mossega ja mingi 140 oli umbes sees. Natukese aja pärast sai aru, mis seda valgust põhjustas, kui Kamaz temast nagu seisvast postist mööda läks.
Postitatud: E Jaan 07, 2008 12:27 am
Postitas Otokas
http://www.kamazmaster.ru seal on autost ja kõigest. Neid autosid saab põhimõtteliselt osta tehasest. On jah lehtvedrudel.
Kui me sellise väikese autogi suudaksime ehitada, mis sellest kamazist kiiremini liigub, siis oleks hästi.
Olen ka ürituse suur fänn ja eriti lahedad on veoautod.
Kes arvab, et veoautod on pähh, siis vaadaku eelnevate aastate andmetest liidrite keskmisi kiirusi etappidel.
Postitatud: E Jaan 07, 2008 9:30 am
Postitas tai
Postitatud: E Jaan 07, 2008 10:26 am
Postitas v6rrimees
Otokas kirjutas:http://www.kamazmaster.ru seal on autost ja kõigest. Neid autosid saab põhimõtteliselt osta tehasest. On jah lehtvedrudel.
Kui me sellise väikese autogi suudaksime ehitada, mis sellest kamazist kiiremini liigub, siis oleks hästi.
Olen ka ürituse suur fänn ja eriti lahedad on veoautod.
Kes arvab, et veoautod on pähh, siis vaadaku eelnevate aastate andmetest liidrite keskmisi kiirusi etappidel.
Ettevaatust härrad.
Minu viiruse kaitse hakkas Trooja viirust karjuma.
Postitatud: E Jaan 07, 2008 12:08 pm
Postitas TR Pjätt
No nii härrased, neid plaane on kõik pidanud. Leedukad ütlesid selle kohta, et kui Dakarile minna ja 2-3 milj. magama panna, siis pärast on sul sellest rahast kahju, ei pidavat seda väärt olema (kui ei sõida tehse team-s). Palju huvitavam ja odavam on sõita Laadogal Proto Klassi. Lisaks on korraldus ka parem.
Teiseks Tammeka ei ehitanud oma autot ise vaid see oli Tehasemasin ja nende team pandi kokku, siinse ralli edetabeli järgi. Nemad pidi siis kindlustama võidu VENEMAA 1 võistkonnale. Ühe korra õnnestus neil võita ja ühe korra jäid teiseks.
Kolmanaks seda võstilust teil ei ole võimalik võita, sest erinevalt Ladogast mängitakse kõik võistlus reeglid tehase team-de kasuks. Näiteks kui sul õnnestub läbida kõrb, kust tehase masinad läbi ei saa, siis see katse tühistatakse jne.
Priit
aga ehitage parem hea tehnitska auto ja sõitke seal kaasa. Tehnitska ruumi müüte lihtsalt erinevatele tsiklitele ja üksiküritajatele maha ning saate ise tasuta suurepärase puhkuse.