2. leht 2-st

Postitatud: P Juul 11, 2010 2:59 am
Postitas tarmo
Oht on, et tõmbab natuke kõveraks siit-sealt. Kasuks räägib muidugi see, kui plekk on paksem.
Lasin ise Zubrjonok haagise tsinkida, nii raam, kui ka plekist kast. Viimase tõmbas külgedelt banaaniks, aga õnneks andis tagasi lüüa. Ehk siis polnud kuigi hull.

Postitatud: R Aug 20, 2010 4:49 pm
Postitas Siller
Hei!

M6tlesin oma Wrangleri tagakonksu tsinkimisse viia BLRTsse.
Ja tekkis selline kysimus, et kas kogu rooste ja v2rv tuleb eemaldada voi tehakse seda happevannis...

Postitatud: L Aug 21, 2010 7:23 pm
Postitas tarmo
Siller kirjutas:Hei!

M6tlesin oma Wrangleri tagakonksu tsinkimisse viia BLRTsse.
Ja tekkis selline kysimus, et kas kogu rooste ja v2rv tuleb eemaldada voi tehakse seda happevannis...
Oleneb värvi seisukorrast, aga üldjuhul tuleb eemaldada. Konsulteeri tsinkijatega enne.

Postitatud: T Sept 21, 2010 2:14 pm
Postitas PARUN
Kas Viljandi, Tartumaal ka keegi tsingib. Vaja oleks nissani raam ära tsinkida. Tallinna natuke kauge vedada teist.

Postitatud: R Okt 08, 2010 5:54 pm
Postitas jaanusk
Tartumaal, Rannus Harry Metall tegeleb külm tsinkimisega.

Postitatud: R Okt 08, 2010 6:59 pm
Postitas tarmo
Külmtsinkimine ju sisuliselt sama, mis värvimine.
Soovitaks ikka kuumtsinkimist, mille puhul tsink poeb terase pinna sisse.

Postitatud: R Okt 08, 2010 7:02 pm
Postitas PARUN
PARUN kirjutas:Kas Viljandi, Tartumaal ka keegi tsingib. Vaja oleks nissani raam ära tsinkida. Tallinna natuke kauge vedada teist.
Olen uurinud ja järeldusele jõudnud, et ainuke normaalne koht lasta see raam kuumtsinkida on kiiul Galv-est ja sinna rändab see raam juba tuleval teisipäeval.