2. leht 2-st

Postitatud: L Jaan 12, 2008 5:27 pm
Postitas zum
Kas vibra tekib käigust sõltumata sama kiiruse juures? Kui jah, siis otsi viga peale käigukasti (kardaan, sillad).

zum

Postitatud: L Jaan 12, 2008 6:33 pm
Postitas Shogun
Just nii, käigust sõltumata. Noh, ma küll kolmandaga pole 85 välja punninud, aga 4ndaga ja 5ndaga sellisel kiirusel mingit vahet ei täheldanud.
Tegelikult mulle endale tundub ainukese loogilise variandina pooltelg, kuna see võiks-saaks ühtaegu reageerida suht sünkroonis gaasi lisamisele, kui ka samas jätkata jauramist peale käigu välja lülitamist, vabakaga veeremisel. Ain'lt et kuidas reaalselt kindlaks teha, kas ikka on kõver? Ja kumb pool on kõver, sest teatavasti auto kere üsna kenasti helisid juhib :? Kas on miski seade olemas, millega viskumist tuvastada?

Postitatud: L Jaan 12, 2008 8:33 pm
Postitas zum
Vaata kardaaniristid üle, enne kui muid asju lammutama hakkad. Saad ehk lihtsamalt hakkama... (On üldse pajerol veel sellised asjad? )

Postitatud: L Jaan 12, 2008 9:49 pm
Postitas Uko
Võta esimese silla ratste otsakapslid maha,need mis veavad pooltelgesid.Proovi uuesti sõta,siis leiutab edasi.Kangist ka sild välja.

Postitatud: K Jaan 16, 2008 7:29 am
Postitas Maasturid
jaan mmc kirjutas:Tag. gardaani vahepukk (laagrit ümbritsev kumm katki).
Pajerol ja kardaani vahepukk?Selline asi esineb L-200.

Postitatud: K Jaan 16, 2008 8:17 am
Postitas Shogun
Seda minagi mõtlema jäin õnneks et veel auto alla ei hakanud pugema, et kus pagan see kummijulla seal veel on :) ? Aga esisilda vedavate hubide otsi pole veel ära krudida jõudnud. Samas ei usu, et see midagi muudaks. Tegelikult peaks vähemalt ette alla viskama jooksu rattaid, mis raudselt OK ja vaatama, kas endal muutub miskit. Ja kui muutub, siis edasi nuputama. Ain'lt et pole rattaid... :)

Postitatud: N Veebr 28, 2008 9:48 pm
Postitas Maasturid
Kas ja kuidas on probleem lahenenud?

Postitatud: R Veebr 29, 2008 10:48 am
Postitas aymur
minul näiteks põhjustas sellist undamist käigukasti otsalaager,mis oli otsad andnud ja lõpuks purunes ka siduriketas ja peale nende vahetamise kadus igasugune undamine :D
algul kah kahtlustasin tagasilda ja rattalaagreid ja mida iganes veel aga oli oopis selline viga.

Postitatud: L Mär 01, 2008 10:11 am
Postitas Shogun
Probleemi kõrvaldamine on kujunenud suht vaevaliseks. Kuna endal garaazi poe, siis olen mööda teenindusi käinud. Ja see on ika uskumatu, et siiani oli viga tuvastamata. On vahetatud tagasilla pikivarraste puksid, rooliotsad, šarniirid, reguleeritud kokkujooksu jne, jne - ikka undab. Ja nüüd siis, viimati, kui käisin töökojas, julges üks meestest arvata, et ehk on viga otsalaagris - vahekasti, või käigukasti omas. Et nagu olevat seal kasti ümbruses õline ja mingi loks ka tunda. Nii et nüüd siis on loota, et saab varsti ilma kõrvaklappideta rooli taha istuda :) . Aga ikkagi imelugu, et töökodades (nimesid nimetamata) sellised juhmid taadid on :?
Kui suur / kallis töö see laagri vahetamine on?

Postitatud: L Mär 01, 2008 8:47 pm
Postitas aymur
Shogun kirjutas:Probleemi kõrvaldamine on kujunenud suht vaevaliseks. Kuna endal garaazi poe, siis olen mööda teenindusi käinud. Ja see on ika uskumatu, et siiani oli viga tuvastamata. On vahetatud tagasilla pikivarraste puksid, rooliotsad, šarniirid, reguleeritud kokkujooksu jne, jne - ikka undab. Ja nüüd siis, viimati, kui käisin töökojas, julges üks meestest arvata, et ehk on viga otsalaagris - vahekasti, või käigukasti omas. Et nagu olevat seal kasti ümbruses õline ja mingi loks ka tunda. Nii et nüüd siis on loota, et saab varsti ilma kõrvaklappideta rooli taha istuda :) . Aga ikkagi imelugu, et töökodades (nimesid nimetamata) sellised juhmid taadid on :?
Kui suur / kallis töö see laagri vahetamine on?
minul läks siduriketas,otsalaager,uus õli + tööraha vist 3500.-
kui kast maas sis vaata väga kriitilse pilguga ketas ja survelaager yle kui vähegi kahtlust vaheta ära,muidu narr hakata mõne kuu pärast jälle kasti maha kakkuma :D
ja kui ka vahekasti ja tagasilla õlid vahetamata sis lase need kah korraga ära teha.