Oh, sa nuga! Kus on vähem, kui 24 h-ga vastukaja tulnud!
Proovin nüüd tasapisi vastata või diskuteerida/argumenteerida.
1. FlammablE- kastikad on paraku välistatud meie jaoks, põhjenduseks- vajalik suur salong dok. , IT ja muude elektrooniliste seadmete hoidmiseks, väikse välistaabi loomise võimalus ka salongis- kui sajab bussnuge. Lisaks sõidudünaamika peab hea olema, kuna kihutatakse nendega aegaajalt "elu eest" (kastikate kaalujaotus ütleb juba dünaamika kohta mõndagi).
2. Mell- Outlander on praegu meil kõige rohkem sõelal- pole aga uues mudelis veel sees olnud, ruumikus endiselt kahtluse all. Üks vana mudel meil on- see on meie jaoks siga-väike.
3. Valge Hiir- peamised parameetrid seab ikka õnnetusele reageerimine ja varustus mida vajadus mahutada, vahel ka vaja vedada kerghaagist (vt. p1 ka). Auto jääks ilmselt 3-4 kohaliseks- kõrvalistuja istme asemele tuleb töötasapind (IT-seadmed jne- võimalik kasutada nii rooli taga, kui tagaistmel olles). Sündmusele sõidab tavaliselt masinas üks mees, kohapeal on vaja vahel sinna ronida kolmekesi.
4. Jr ja Paheero- Siin pean küll ütlema, et ühinen Paheero arvamusega USA masinate soetamise osas. Lisaks toon välja asjaolu, et tänapäeval vähemalt Päästeamet maksumaksja rahaga ei "hulla"- seega on oluline meile selle masina ülevalpidamise kulud (kütuse kulu, teenidnus jne). F350 ilmselt ei võimalda vedada ka kerhaagist (täismass) (?), sõidudünaamika kiiremates kurvides kah mu jaoks kahtlane.
Jr, ma saan väga hästi aru Sinu USA-kate fännamisest, omal sama maitse aga osta ikka ei raatsi
5. 414 AVM- sry aga pole päris nõus, Outlander pole just kõige kehvema 4wd-ga variant, pealegi ei minda vallutama Ladogat ega Saffarit, peab jõudma muidugi igal aastaajal iga talu õuele ja mõnest metsatukast läbi aga oluline osa ka muudelt tehnilistel parameetritel.
6. fagott ja Raitz- Patroli puudusteks on kehv kiirendus, suur kütuse kulu, halb sõidudünaamika, tehniline vastupidavus pole ka kiita, pealisehitus jama- a, see pole praegu teema. Manuaal pole ka hea lahendus (päästetöödejuhil käed-jalad tegemist täis juba sündmuskohale sõidu aegselt. Muu kõik muidu ok).
7. CÄÄRFIILD- olen Pajeroga kihutanud nii maanteedel, kui mütanud metsas, ei ole küll väga halb variant, kuid erinevatel põhjustel (mida siin lahkama ei hakkaks) ütleme koos paari kollegiga: "äkää"
Kokkuvõtvalt ütleks F350 ja T-max kukuvad mõlemad ära kindlasti.
Pakkuge ehk midagi, mis oleks Parem, kui punktis 2 räägitud Outlander ja punktis 6 kritiseeritud Patrol.
Tänud kõigile, kes oma nõuga appi on tulnud ja ärge pahaks pange, kui siin vingun, et see ei sobi ja teine ei sobi. Kui nii nõudlik poleks, siis poleks ka siit targematelt üldse nõu ja kogemust küsima tulnud. Aga tahaks ju parimat asja saada.
Tulistage
