Milliseid masinaid osta, kui esitatavad nõuded...
Moderaator: Moderators
Ameerikas võib see Superduty ennast tõestanud olla, kuid Eestisse see ei sobi. Tegemist on autodega, mis lähevad suurematesse päästeameti staapidesse üle Eesti laiali. Tegemist on autoga, millele peavad väga kiiresti jõudma varuosad ja teenindus peab kiire olema ehk peaks olema Eestis vähemalt 4 esindust. Iga pisema probleemiga Valgast või Võrust või Põlvast Tallinna sõita ei ole just nali. Töö peab saama tehtud. Ja tegemist on kurva faktiga, et kõik autod lähevad katki, varem või hiljem, vähem või rohkem, aga lähevad.
4 esindust? Eesti ju nii väike, milleks seda vaja? 4h sõidad üle Eesti kuhu vaja. Varuosad on poistel kohapeal olemas, seda ära pabista. D-Max langeb sellisel juhul kohe ära, sellele pole üldse esindust ega varuosi saada. Toyota tarne juba ainuüksi on min 6 kuud. Ainuke oleks seega Nissan Navara ... aga noh, too pole ju tööriist.tiitv kirjutas:Ameerikas võib see Superduty ennast tõestanud olla, kuid Eestisse see ei sobi. Tegemist on autodega, mis lähevad suurematesse päästeameti staapidesse üle Eesti laiali. Tegemist on autoga, millele peavad väga kiiresti jõudma varuosad ja teenindus peab kiire olema ehk peaks olema Eestis vähemalt 4 esindust. Iga pisema probleemiga Valgast või Võrust või Põlvast Tallinna sõita ei ole just nali. Töö peab saama tehtud. Ja tegemist on kurva faktiga, et kõik autod lähevad katki, varem või hiljem, vähem või rohkem, aga lähevad.
+372 5028488
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Loen ja vaatan - taaskord igipõline vastasseis - US&A ja muu maailm.
Ei hakka mina kumbagi poolt kiitma ega laitma.
Ootaks teemaalgataja kommentaare juba lisatud infole ja arvamustele.
Jaak on Jaak ja jääbki Jaaguks st. temalt ei olnudki muud oodata kui US&A kiitmist. Milles võib antud teemas isegi tõetera sees olla.
Muideks ka Soome sõjaväe väiksemagaliibrilised päästeautod on Ameerika päritolu ( Dodge ja Ford ), tea küll miks?
Enne "lõpliku verelaskmist" sooviks siiski teada saada Päästeameti seiskuoht läbi Firemani sule.
Ei hakka mina kumbagi poolt kiitma ega laitma.
Ootaks teemaalgataja kommentaare juba lisatud infole ja arvamustele.
Jaak on Jaak ja jääbki Jaaguks st. temalt ei olnudki muud oodata kui US&A kiitmist. Milles võib antud teemas isegi tõetera sees olla.
Muideks ka Soome sõjaväe väiksemagaliibrilised päästeautod on Ameerika päritolu ( Dodge ja Ford ), tea küll miks?
Enne "lõpliku verelaskmist" sooviks siiski teada saada Päästeameti seiskuoht läbi Firemani sule.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.
Ma baseerun tehnilistele eripäradele, mis teevad autost auto. Seda ma võin laua taga seleteda, miks nii ja mitte naa. Siin läheks see lihtsalt liiga pikaks tähetoksimiseks. Ja eks Urmol ole õigus, Jaak jääb Jaaguks
No krt võtame asja veel ühe nurga alt. Sul on vaja viis, ehk isegi kuus täisvarustuses päästetöötajat autosse saada ja objektile sõita. D-Max täitub juba nelja suure mehega sedavõrd, et hakkab kitsas, lisaks sellele ei ole sõidudünaamika täislastis masina puhul absoluutselt võrreldav masinaga, mida liigutab 350Hj ja ligi 800Nm väänet. Ei D-Max on hea auto iseenesest, aga kui ikka on vaja eritöödeks masinat, siis see pole see. Praktilisus on ikka oluline sellise töö juures...

No krt võtame asja veel ühe nurga alt. Sul on vaja viis, ehk isegi kuus täisvarustuses päästetöötajat autosse saada ja objektile sõita. D-Max täitub juba nelja suure mehega sedavõrd, et hakkab kitsas, lisaks sellele ei ole sõidudünaamika täislastis masina puhul absoluutselt võrreldav masinaga, mida liigutab 350Hj ja ligi 800Nm väänet. Ei D-Max on hea auto iseenesest, aga kui ikka on vaja eritöödeks masinat, siis see pole see. Praktilisus on ikka oluline sellise töö juures...
+372 5028488
Kuigi mul mingit isiklikku huvi antud teemas pole, no ok niipalju on, et tunnen mõnda neist, kes neid tulevikus kasutama hakkavad, astuksin JR-i seljataha.
Uskuge, mehed kasutavad neid autosid sihtotstarbeliselt. Kui ikka kuskil on keegi hädas või midagi põleb pole aega valida ja mõelda, et siin heinamaal peaks nüüd tasakesi sõitma, et autot mitte rikkuda.
Praeguste Patrolitega ollakse enam-vähem vist rahul. Midagi kehvemat soovitada pole vast arukas. Seega minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt oleks miinimum programm midagi praeguste Patrolitega võrdset või paremat.
Las D-max jääda ikka metsniku autoks, kes sellega labidaid ja istikuid langile veab, nendel, kellest ja kelle tehnikast sõltuvad teiste elud, võiks ikka midagi tõsisemat käes olla.
Olles reaalselt istunud praeguses Patrolis, siis arvestades vajalikku varustuse hulka, mis neil kaasas peab olema, on seal ikka suhteliselt kitsas. Seega väiksemad autod .....
Uskuge, mehed kasutavad neid autosid sihtotstarbeliselt. Kui ikka kuskil on keegi hädas või midagi põleb pole aega valida ja mõelda, et siin heinamaal peaks nüüd tasakesi sõitma, et autot mitte rikkuda.
Praeguste Patrolitega ollakse enam-vähem vist rahul. Midagi kehvemat soovitada pole vast arukas. Seega minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt oleks miinimum programm midagi praeguste Patrolitega võrdset või paremat.
Las D-max jääda ikka metsniku autoks, kes sellega labidaid ja istikuid langile veab, nendel, kellest ja kelle tehnikast sõltuvad teiste elud, võiks ikka midagi tõsisemat käes olla.
Olles reaalselt istunud praeguses Patrolis, siis arvestades vajalikku varustuse hulka, mis neil kaasas peab olema, on seal ikka suhteliselt kitsas. Seega väiksemad autod .....
1 Hobujõud
Oh, sa nuga! Kus on vähem, kui 24 h-ga vastukaja tulnud!
Proovin nüüd tasapisi vastata või diskuteerida/argumenteerida.
1. FlammablE- kastikad on paraku välistatud meie jaoks, põhjenduseks- vajalik suur salong dok. , IT ja muude elektrooniliste seadmete hoidmiseks, väikse välistaabi loomise võimalus ka salongis- kui sajab bussnuge. Lisaks sõidudünaamika peab hea olema, kuna kihutatakse nendega aegaajalt "elu eest" (kastikate kaalujaotus ütleb juba dünaamika kohta mõndagi).
2. Mell- Outlander on praegu meil kõige rohkem sõelal- pole aga uues mudelis veel sees olnud, ruumikus endiselt kahtluse all. Üks vana mudel meil on- see on meie jaoks siga-väike.
3. Valge Hiir- peamised parameetrid seab ikka õnnetusele reageerimine ja varustus mida vajadus mahutada, vahel ka vaja vedada kerghaagist (vt. p1 ka). Auto jääks ilmselt 3-4 kohaliseks- kõrvalistuja istme asemele tuleb töötasapind (IT-seadmed jne- võimalik kasutada nii rooli taga, kui tagaistmel olles). Sündmusele sõidab tavaliselt masinas üks mees, kohapeal on vaja vahel sinna ronida kolmekesi.
4. Jr ja Paheero- Siin pean küll ütlema, et ühinen Paheero arvamusega USA masinate soetamise osas. Lisaks toon välja asjaolu, et tänapäeval vähemalt Päästeamet maksumaksja rahaga ei "hulla"- seega on oluline meile selle masina ülevalpidamise kulud (kütuse kulu, teenidnus jne). F350 ilmselt ei võimalda vedada ka kerhaagist (täismass) (?), sõidudünaamika kiiremates kurvides kah mu jaoks kahtlane.
Jr, ma saan väga hästi aru Sinu USA-kate fännamisest, omal sama maitse aga osta ikka ei raatsi
5. 414 AVM- sry aga pole päris nõus, Outlander pole just kõige kehvema 4wd-ga variant, pealegi ei minda vallutama Ladogat ega Saffarit, peab jõudma muidugi igal aastaajal iga talu õuele ja mõnest metsatukast läbi aga oluline osa ka muudelt tehnilistel parameetritel.
6. fagott ja Raitz- Patroli puudusteks on kehv kiirendus, suur kütuse kulu, halb sõidudünaamika, tehniline vastupidavus pole ka kiita, pealisehitus jama- a, see pole praegu teema. Manuaal pole ka hea lahendus (päästetöödejuhil käed-jalad tegemist täis juba sündmuskohale sõidu aegselt. Muu kõik muidu ok).
7. CÄÄRFIILD- olen Pajeroga kihutanud nii maanteedel, kui mütanud metsas, ei ole küll väga halb variant, kuid erinevatel põhjustel (mida siin lahkama ei hakkaks) ütleme koos paari kollegiga: "äkää"
Kokkuvõtvalt ütleks F350 ja T-max kukuvad mõlemad ära kindlasti.
Pakkuge ehk midagi, mis oleks Parem, kui punktis 2 räägitud Outlander ja punktis 6 kritiseeritud Patrol.
Tänud kõigile, kes oma nõuga appi on tulnud ja ärge pahaks pange, kui siin vingun, et see ei sobi ja teine ei sobi. Kui nii nõudlik poleks, siis poleks ka siit targematelt üldse nõu ja kogemust küsima tulnud. Aga tahaks ju parimat asja saada.
Tulistage
Proovin nüüd tasapisi vastata või diskuteerida/argumenteerida.
1. FlammablE- kastikad on paraku välistatud meie jaoks, põhjenduseks- vajalik suur salong dok. , IT ja muude elektrooniliste seadmete hoidmiseks, väikse välistaabi loomise võimalus ka salongis- kui sajab bussnuge. Lisaks sõidudünaamika peab hea olema, kuna kihutatakse nendega aegaajalt "elu eest" (kastikate kaalujaotus ütleb juba dünaamika kohta mõndagi).
2. Mell- Outlander on praegu meil kõige rohkem sõelal- pole aga uues mudelis veel sees olnud, ruumikus endiselt kahtluse all. Üks vana mudel meil on- see on meie jaoks siga-väike.
3. Valge Hiir- peamised parameetrid seab ikka õnnetusele reageerimine ja varustus mida vajadus mahutada, vahel ka vaja vedada kerghaagist (vt. p1 ka). Auto jääks ilmselt 3-4 kohaliseks- kõrvalistuja istme asemele tuleb töötasapind (IT-seadmed jne- võimalik kasutada nii rooli taga, kui tagaistmel olles). Sündmusele sõidab tavaliselt masinas üks mees, kohapeal on vaja vahel sinna ronida kolmekesi.
4. Jr ja Paheero- Siin pean küll ütlema, et ühinen Paheero arvamusega USA masinate soetamise osas. Lisaks toon välja asjaolu, et tänapäeval vähemalt Päästeamet maksumaksja rahaga ei "hulla"- seega on oluline meile selle masina ülevalpidamise kulud (kütuse kulu, teenidnus jne). F350 ilmselt ei võimalda vedada ka kerhaagist (täismass) (?), sõidudünaamika kiiremates kurvides kah mu jaoks kahtlane.
Jr, ma saan väga hästi aru Sinu USA-kate fännamisest, omal sama maitse aga osta ikka ei raatsi

5. 414 AVM- sry aga pole päris nõus, Outlander pole just kõige kehvema 4wd-ga variant, pealegi ei minda vallutama Ladogat ega Saffarit, peab jõudma muidugi igal aastaajal iga talu õuele ja mõnest metsatukast läbi aga oluline osa ka muudelt tehnilistel parameetritel.
6. fagott ja Raitz- Patroli puudusteks on kehv kiirendus, suur kütuse kulu, halb sõidudünaamika, tehniline vastupidavus pole ka kiita, pealisehitus jama- a, see pole praegu teema. Manuaal pole ka hea lahendus (päästetöödejuhil käed-jalad tegemist täis juba sündmuskohale sõidu aegselt. Muu kõik muidu ok).
7. CÄÄRFIILD- olen Pajeroga kihutanud nii maanteedel, kui mütanud metsas, ei ole küll väga halb variant, kuid erinevatel põhjustel (mida siin lahkama ei hakkaks) ütleme koos paari kollegiga: "äkää"

Kokkuvõtvalt ütleks F350 ja T-max kukuvad mõlemad ära kindlasti.
Pakkuge ehk midagi, mis oleks Parem, kui punktis 2 räägitud Outlander ja punktis 6 kritiseeritud Patrol.
Tänud kõigile, kes oma nõuga appi on tulnud ja ärge pahaks pange, kui siin vingun, et see ei sobi ja teine ei sobi. Kui nii nõudlik poleks, siis poleks ka siit targematelt üldse nõu ja kogemust küsima tulnud. Aga tahaks ju parimat asja saada.
Tulistage

- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
ühinen eriku mõttekäiguga - MB G Worker.erik kirjutas:G- mersu, peaks saama ka mõistliku hinnaga, kui Teie neid ostma hakate, äkki tuuakse seda töömehe varjanti ka, kui huvi konkreetne.
http://www.pbase.com/flydutch/w461_worker
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Või
http://www.extremfahrzeuge.com/land_cru ... V31421.jpg
kohaliku Toyota esinduse kaudu võiks ju saada talasildadega LC100 või LC120, sellised ju olemas. Jätame nahksisu ja elektroonilised imed välja, asendame manuaali automaadiga ja arvatavasti LC120 mahub küll 600k sisse ära, eriti kui tegemist ilma km hinnapiiriga. LC100 puhul tuleb ikõvasti kaubelda küll...
BTW kas Jeep Commander ei ole kaalumise alla tulnud? ( jajaa tean küll, silberauto jne aga 18tk puhul võib ka Väintsi une pealt üles ajada
Edit: pikk Wrangler Rubicon?
Landy, millal hakkab saama Defender 110-130-t automaadiga?
http://www.extremfahrzeuge.com/land_cru ... V31421.jpg
kohaliku Toyota esinduse kaudu võiks ju saada talasildadega LC100 või LC120, sellised ju olemas. Jätame nahksisu ja elektroonilised imed välja, asendame manuaali automaadiga ja arvatavasti LC120 mahub küll 600k sisse ära, eriti kui tegemist ilma km hinnapiiriga. LC100 puhul tuleb ikõvasti kaubelda küll...
BTW kas Jeep Commander ei ole kaalumise alla tulnud? ( jajaa tean küll, silberauto jne aga 18tk puhul võib ka Väintsi une pealt üles ajada

Edit: pikk Wrangler Rubicon?
Landy, millal hakkab saama Defender 110-130-t automaadiga?
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
LR 60. aasta juubelimudel on automaadiga.Paheero kirjutas:Landy, millal hakkab saama Defender 110-130-t automaadiga?
Samas paneb tehas kokku just sellise "eripartii" nagu tellijal vaja.
Seda eriti jõu- ja päästestruktuuride jaoks.
Sellest võiks Veiko või Piloodihakatis täpsemalt pajatada.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.
LC ja G-mers mõlemad väga aktsepteeritavad masinad. Sellest G-mersu workeri variandist ma ei teadnud midagi. Muidu nad ikka kallid meil- mingi milli kanti.
LC osas on oma kodutöö kehvasti tehtud aga igatahes nii palju kui infi on, siis tundub täitsa variant isegi.
Max hind on 600 000.-, parem oleks muidugi, kui odavam, kuna seda lühema aja jooksul saame nimetatud hulga masinaid osta (2 a jooksul- oleks hea). Lisaks sellise kasutusotstarbega masin on paraku u. 7 aasta pärast juba maha käinud ja tehniliselt suht deformeerunud või avarii tagajärjel maha kantud. 1999 aastal hankega soetama hakatud Patrolite praktika on igatahes selline.
Aga viimased pakkumised tunduvad igatahes juba tõsisemat kaalumist väärivad.
LC osas on oma kodutöö kehvasti tehtud aga igatahes nii palju kui infi on, siis tundub täitsa variant isegi.
Max hind on 600 000.-, parem oleks muidugi, kui odavam, kuna seda lühema aja jooksul saame nimetatud hulga masinaid osta (2 a jooksul- oleks hea). Lisaks sellise kasutusotstarbega masin on paraku u. 7 aasta pärast juba maha käinud ja tehniliselt suht deformeerunud või avarii tagajärjel maha kantud. 1999 aastal hankega soetama hakatud Patrolite praktika on igatahes selline.
Aga viimased pakkumised tunduvad igatahes juba tõsisemat kaalumist väärivad.
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
küsi silberist paljuga nad workeri hangivad. võin eksida aga minuteada eraisik ei saa hankida workerit - seega ei tea ma ta hinda. Riigiasutusena ma usun et võib otse Grazi kah pöörduda oma murega 18 masina puhul.fireman kirjutas:LC ja G-mers mõlemad väga aktsepteeritavad masinad. Sellest G-mersu workeri variandist ma ei teadnud midagi. Muidu nad ikka kallid meil- mingi milli kanti.
LC osas on oma kodutöö kehvasti tehtud aga igatahes nii palju kui infi on, siis tundub täitsa variant isegi.
Max hind on 600 000.-, parem oleks muidugi, kui odavam, kuna seda lühema aja jooksul saame nimetatud hulga masinaid osta (2 a jooksul- oleks hea). Lisaks sellise kasutusotstarbega masin on paraku u. 7 aasta pärast juba maha käinud ja tehniliselt suht deformeerunud või avarii tagajärjel maha kantud. 1999 aastal hankega soetama hakatud Patrolite praktika on igatahes selline.
Aga viimased pakkumised tunduvad igatahes juba tõsisemat kaalumist väärivad.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Näib, et piirangutesse mahub peaaegu ka Mersu ML 280 CDI.
Letihind on küll 641000.- + km, aga 16-autolise koguse pealt saab ehk piisavalt allahindlust.
Tehnilistest andmetest 3-liitrine V6 mootor, 190hj, 400Nm/1400-2800,
kiirendus 0-100 km 9,8s, keskmine kütusekulu 9,4l/100km,
teljevahe 3m, pagasiruum 500-2000l.
Püsiv nelikvedu on standardis, difrilukud ja aeglustid saab offroad-paketiga (ca 30 000.-) vajadusel juurde.
Suhteliselt mõistlik kütusekulu peaks selle lisapaketi teistpidi tasa tegema
Letihind on küll 641000.- + km, aga 16-autolise koguse pealt saab ehk piisavalt allahindlust.
Tehnilistest andmetest 3-liitrine V6 mootor, 190hj, 400Nm/1400-2800,
kiirendus 0-100 km 9,8s, keskmine kütusekulu 9,4l/100km,
teljevahe 3m, pagasiruum 500-2000l.
Püsiv nelikvedu on standardis, difrilukud ja aeglustid saab offroad-paketiga (ca 30 000.-) vajadusel juurde.
Suhteliselt mõistlik kütusekulu peaks selle lisapaketi teistpidi tasa tegema

O|||||||O