2. leht 9-st
Postitatud: E Nov 29, 2004 6:25 pm
Postitas al
patrull82 kirjutas:.
Küsimus: Mul on kaks akut (24 V), eelsüüteküünlad on ka 24 V? Osadel diisel autodel pihustite väljakeeramisel näha eelsüütekülade otsad, siis ei pea neid välja keerama kontrollimiseks. Kas sama patrullil (SD33)?
Kas on lubatud võtta voolu ainult ühelt akult, muusikat ka tahaks kuulata

Või vaja 24V>12 V muunduri???
Suured tänud!
Kui auto on 24V siis on ka küünlad 24V, tegelikult küll 22, vms
Küünalde eemaldamine, on reeglina kordades lihtsam kui pihustite eemaldamine. Pihustite alla vaja uusi seibe jms. Küünlaid ei tohi ainult katki keerata. Võib-olla on patrullil lihtsam, ei tea, pole käppinud. Nissani 1,7; 2,0 ja 2,3D mootoritel on igastahes küünalde juurde pääs kerge.
12volti pead ikka muundurist võtma, muidu on varsti akul ots peal, (katsetatud korduvalt) laadimiserinevused jms. muunduri hind algab mõnestsajast kroonist.
Postitatud: E Nov 29, 2004 10:02 pm
Postitas jr
Mul on 24->12 muundur olemas.
Oli oma Patrolil peal.
Küsin 500.- raha.
Postitatud: N Dets 23, 2004 11:59 am
Postitas patrull82
Tere
Veel küss. Sai ostetud kõik uued eelsüüteküünlad, panin peale, kuid hommikul üks või kaks silindrid ei võta taha, pool minutit, siis ilusti töötab, mis võiks viga olla? pihustid?
Kas võimalik rooli vahetada mõni teise nissani rooli vastu, originaal on suur ja peenikene...
Need pihustite all vask seibid vaja orig. tellida või sobivad need universaalsed mis poodides suure valikuga?
Leidsin oma Patrullil muunduri kuid ta on kahtlaselt väike võimsusega, kuna võim on 4x100W tuleb äkki kavalam panna lisa genekas ja kolmas aku
Täna firmasse toodi uus GAZ, 66 baasil, vaatasin ringi leidsin ühe huvitava asja

ees ilutses vene 24 Voldine vints! Evakuaator nimega, kahe kiiruseline. kuid millegi pärast peale juhtmete ühendamist ta ainult undas, ja ei teinud ühtegi pööret

Oli suht kompakte ja ilus:)
Järgmine nädal äkki õnnestub teha paar pilti, ja uurida teh. karakteristikud.
Postitatud: N Dets 23, 2004 1:04 pm
Postitas tarmo
patrull82 kirjutas:Täna firmasse toodi uus GAZ, 66 baasil, vaatasin ringi leidsin ühe huvitava asja

ees ilutses vene 24 Voldine vints! Evakuaator nimega, kahe kiiruseline. kuid millegi pärast peale juhtmete ühendamist ta ainult undas, ja ei teinud ühtegi pööret

Oli suht kompakte ja ilus:)
See peaks olema siis Gaz 3308 ehk "Sadko".
Kui vints oli 24 voldine, siis ei saagi ju 12 voldi pealt normaalselt töötada

Kindel küll pole, aga ma millegipärast ei usu, et Sadkol 24 voldi elektrisüsteem on?
Postitatud: N Dets 23, 2004 1:26 pm
Postitas jr
patrull82 kirjutas:Tere
Veel küss. Sai ostetud kõik uued eelsüüteküünlad, panin peale, kuid hommikul üks või kaks silindrid ei võta taha, pool minutit, siis ilusti töötab, mis võiks viga olla? pihustid?
Kas võimalik rooli vahetada mõni teise nissani rooli vastu, originaal on suur ja peenikene...
Need pihustite all vask seibid vaja orig. tellida või sobivad need universaalsed mis poodides suure valikuga?
Leidsin oma Patrullil muunduri kuid ta on kahtlaselt väike võimsusega, kuna võim on 4x100W tuleb äkki kavalam panna lisa genekas ja kolmas aku
Täna firmasse toodi uus GAZ, 66 baasil, vaatasin ringi leidsin ühe huvitava asja

ees ilutses vene 24 Voldine vints! Evakuaator nimega, kahe kiiruseline. kuid millegi pärast peale juhtmete ühendamist ta ainult undas, ja ei teinud ühtegi pööret

Oli suht kompakte ja ilus:)
Järgmine nädal äkki õnnestub teha paar pilti, ja uurida teh. karakteristikud.
Lõhnab jah pihustite järele. Seibid sain endale Karla Autost aastaid tagasi. Rool sobib kama kaks millise patrulli oma.
Postitatud: N Dets 23, 2004 2:21 pm
Postitas kala
tahax ka endal uue aasta alguses pihustid ära vahetada ja paika panna,siis juba pump ka!
äkki keegi oskab soovitada harjumaa piires mingit head ja odavat kohta?
Ja millised pihustid need kõige paremad on?
patrol muidu 3.3d ja 88 a
Postitatud: N Dets 23, 2004 2:27 pm
Postitas jr
Boschi pihustid sai enda autole pandud. Töötasid väga hästi. 350eeki oli tk.
Postitatud: N Dets 23, 2004 3:59 pm
Postitas patrull82
See peaks olema siis Gaz 3308 ehk "Sadko".
Kui vints oli 24 voldine, siis ei saagi ju 12 voldi pealt normaalselt töötada

Kindel küll pole, aga ma millegipärast ei usu, et Sadkol 24 voldi elektrisüsteem on?[/quote]
Sadkoodel on 24 V!
Postitatud: N Jaan 06, 2005 1:57 pm
Postitas patrull82
jr kirjutas:Mul on 24->12 muundur olemas.
Oli oma Patrolil peal.
Küsin 500.- raha.
Palju sul väljund vool muunduril? Minimum mul vaja 25 A... Kuna võimul on kaitse 25 A.
AS Tevalo isegi ei paku suuremat kui 20 A.
Või on lihtsam paigaldada 12 V genekas, ja kolmas aku

On kellegil kogemust?
Tänan
Postitatud: N Jaan 06, 2005 3:15 pm
Postitas jr
No mul on 4A - continuos 12A - surge.
Selle taga oli CD makk + 2tk 200W kõlli + 2tk 250W kõlli + 300W supakas koos võimuga. Lisaks oli vahest taga ka 12V->220V muundur mis toitis läpaka, fotokaakude laadija ja videokaamera laadija korraga.
Kui kõik need asjad taga olid ja makil tümaka põhja keerasid, siis võttis makituled nats tuhmimaks küll tümaka taktis. Aga ära jõudis toita küll.
Ahjaa...makk põhjas sai tugevust mõõta...minuarust oli vahest 5-6A, aga muidu istus rahulikult 2A peal.
Postitatud: N Jaan 06, 2005 8:38 pm
Postitas kala
aga mis selle muunduriga juhtub kui näitex 20amprisele muundurile 30a võimu taha?
Kas midagi kärssab sisse või lihtsalt ei toida ära?

Postitatud: N Jaan 06, 2005 8:47 pm
Postitas al
kaitse on sees, kui õige suurusega siis annab kaitse otsad, kui traadiga paigatud siis...
mina olen siiani 10 ampristega lahedalt hakkama saanud (nominaal 7,5A, maks 10A, hetkeline 14 A). Aga ei ole ka mingit meeletut tarbimist.
Paljukiidetud 4x40W raadiod tarbivad õnneks oluliselt vähem, kui reklaamitud.
Postitatud: N Jaan 06, 2005 9:18 pm
Postitas Landy
Proovisin ise 5A 24->12 muundurit,mis igastahes 12->220V 150W inverterile vastu ei pidanud. Kuikeegi soovib, siis müüa. Ostsin 400.-, kuna ei tea , mis läbi kärssas, siis 50.- annan ära.
Postitatud: N Jaan 06, 2005 10:02 pm
Postitas jr
No kui vaadata Patroli originaal kärutoite muundurit (vasakus või paremas tagumises rattakoopas), siis seal on ridamisi ümmargusi tablette. Samad tabletid on kasutusel ka minu muunuril (3tk). Kui neid tablette viitsiks piisavalt palju ise kokku laduda, siis ilmselt saaks ehk tugeva muunduri. Ühe tuttava Patrolil oli isetehtud samade tablettidega muundur peal, tablette oli seal vist oma 12tk. Tolle taha sai igast imeasju pandud ja kunagi mingeid probleeme polnud.
Postitatud: R Veebr 04, 2005 6:52 pm
Postitas isakene
...need tabletid on võimsustransistorid ning enamasti kannab üks transistor ühtlast koormust 4A, lühiajaliselt rohkem. Transistoreid juhib krenn, elik pingestabilisaator ning ühe krenni külge annab transse pihuga pookida, seniks kuni vajalik võimsus käes. Muidugi tuleb meeles pidada, et asja koormamisel tekib parasjagu soojust, nii et see pihutäis peab parajalt lahmaka radiaatori küljes olema...
...muidugi, see 150W ei pruugi päris õiget võimsust näidata, see võib olla ka elektroonikaalane "hetkevõimsuse" nimeline eritermin, mida reklaami huvides annab lõpmatuseni venitada...

ma olen kunagi ühe suurte 150W kirjadega kõlli lahti kruvinud ning leidnud kahelt valjuhääldilt kirja 4W...