Postitatud: E Dets 03, 2007 1:04 pm
Eriku jutule lisaks omast kogemusest...
Legacy-le on kindlasti 2,0 - eriti see vanem, enne 2005 a. - liiga nõrk. Enne kui eelmist Foresteri ostsin, võtsin igaks juhuks 2,0 Legacy proovida, polnud hea. Seega kui Legacy/Outback, siis kindlasti 2,5.
Vedrustuselt meeldib mulle oluliselt enam konkreetsem ja jäigem Forester, praegune Outback tundus algul kuidagi "lödi", nüüd olen ära harjunud, maanteel pikki otsi sõita on muidugi mugavam pehmema vedrustusega.
1. põlvkonna turbo Foresteridel on sidur mõnevõrra nõrk nii võimsa mootori jaoks, läheb üsna kergelt kärssama. Uuema kerega, siis see nn. 2. põlvkonna Foresteril on olemas automaatne mägipidur, mis aitab sidurit järskudel tõusudel kohaltminekul säästa.
Ruumikuselt on kindlasti üle Legacy/Outback, põhjus miks eelmise Foresteri OB vastu vahetasin. Nimelt kui Foresterile taha peale kaksikute vankri suurt enam midagi ei mahtunud, siis OB-l mahub sinna oskusliku pakkimise korral VÄGA palju. Ja samuti tagaistme vahe on OB-l oluliselt suurem - laste turvatoolidega tagaistmel pidin Foresteril enda istet veidi ettepoole liigutama, mistõttu ei saanud kasutada endale kõige harjunumat isteasendit, OB-l võin sõita nii nagu tahan ja lastele jääb ruumi piisavalt.
Kütusekulu on 2,5 automaat OB-l minu sõidu juures keskmiselt 9,2 -9,4. Linnas kindlasti üle kümne, pigem 11-12. 2,0 turbo Foresteril oli umbes samasse auku, neil polnud kompuutrit peal ja kulu on umbes arvutatud.
muud nagu ei oskagi võrdlusena välja tuua...
andres
Legacy-le on kindlasti 2,0 - eriti see vanem, enne 2005 a. - liiga nõrk. Enne kui eelmist Foresteri ostsin, võtsin igaks juhuks 2,0 Legacy proovida, polnud hea. Seega kui Legacy/Outback, siis kindlasti 2,5.
Vedrustuselt meeldib mulle oluliselt enam konkreetsem ja jäigem Forester, praegune Outback tundus algul kuidagi "lödi", nüüd olen ära harjunud, maanteel pikki otsi sõita on muidugi mugavam pehmema vedrustusega.
1. põlvkonna turbo Foresteridel on sidur mõnevõrra nõrk nii võimsa mootori jaoks, läheb üsna kergelt kärssama. Uuema kerega, siis see nn. 2. põlvkonna Foresteril on olemas automaatne mägipidur, mis aitab sidurit järskudel tõusudel kohaltminekul säästa.
Ruumikuselt on kindlasti üle Legacy/Outback, põhjus miks eelmise Foresteri OB vastu vahetasin. Nimelt kui Foresterile taha peale kaksikute vankri suurt enam midagi ei mahtunud, siis OB-l mahub sinna oskusliku pakkimise korral VÄGA palju. Ja samuti tagaistme vahe on OB-l oluliselt suurem - laste turvatoolidega tagaistmel pidin Foresteril enda istet veidi ettepoole liigutama, mistõttu ei saanud kasutada endale kõige harjunumat isteasendit, OB-l võin sõita nii nagu tahan ja lastele jääb ruumi piisavalt.
Kütusekulu on 2,5 automaat OB-l minu sõidu juures keskmiselt 9,2 -9,4. Linnas kindlasti üle kümne, pigem 11-12. 2,0 turbo Foresteril oli umbes samasse auku, neil polnud kompuutrit peal ja kulu on umbes arvutatud.
muud nagu ei oskagi võrdlusena välja tuua...
andres