2. leht 2-st

Postitatud: N Dets 06, 2007 3:20 pm
Postitas Jeepu
Cherokeel ei pea tagurdama, et nelivedu peale/maha lülituks. Et sildade ümberlülitus kergemini/ kiiremini toimuks tuleb lihtsalt võimalikult otse sõita ja gaasiga natuke mängida (korraks gaasi ja lased lahti) paar korda. Sellel hetkel kui sildasid ümber lülitad on parem kui gaas oleks maas ja vedu pole. Neutraali peale ei ole käigukasti samal ajal vaja lülitada.

Postitatud: N Dets 06, 2007 3:55 pm
Postitas sabaka
Jeepu kirjutas:Cherokeel ei pea tagurdama, et nelivedu peale/maha lülituks. Et sildade ümberlülitus kergemini/ kiiremini toimuks tuleb lihtsalt võimalikult otse sõita ja gaasiga natuke mängida (korraks gaasi ja lased lahti) paar korda. Sellel hetkel kui sildasid ümber lülitad on parem kui gaas oleks maas ja vedu pole. Neutraali peale ei ole käigukasti samal ajal vaja lülitada.
enne maha ei tulnud, kui sõitsin vähe maad tagurpidi, siis käis õrn klõpsatus.....mull öeldi ka, et masin tahab sõitmist, et asjad toimima hakkax nagu peab. auto on pikalt seisnud

Postitatud: N Dets 06, 2007 4:07 pm
Postitas Jeepu
Sildades/kastides/vahekastides siis kiirelt õli vahetada! Ja tagasilda ikka LimitedSlip (LS) sillaõli!
Üks Jeebi leht ka kus veakirjeldusi lugeda:
http://www.jeep.auto.ru/Cherokee/index.htm

Postitatud: N Dets 06, 2007 9:36 pm
Postitas 3FjaN
http://www.jeep.com/en/4x4/how_systems_work/
Vahekasti lülituse sooritamiseks tuleb automaatkasti käiguvalits seada asendisse NEUTRAAL.See tegevus kergendab oluliselt vahekastis valitud asendite lülitusi,ei lõhu lülitusvarraste pukse,ega kahvlite kaitsekatteid.Aeglusti sisse-väljalülitamised ei tohiks toimuda üle 10-km/h.Keskdiferensiaali lukustuse lahtiühendamiseks tuleb mõnikord korra-kaks gaasipedaaliga mängida.Tagurpidi tuleb sõita ainult automaatsete rummulukkudega,mitte Cherokeega.
Aeglustiga kõvemal pinnasel keerates tekib raksuv heli ka LSD-tööst.See tähendab,et töötab.

Urmas

Postitatud: R Dets 07, 2007 8:41 am
Postitas v6rrimees
3FjaN kirjutas:http://www.jeep.com/en/4x4/how_systems_work/
Vahekasti lülituse sooritamiseks tuleb automaatkasti käiguvalits seada asendisse NEUTRAAL.See tegevus kergendab oluliselt vahekastis valitud asendite lülitusi,ei lõhu lülitusvarraste pukse,ega kahvlite kaitsekatteid.Aeglusti sisse-väljalülitamised ei tohiks toimuda üle 10-km/h.Keskdiferensiaali lukususe lahtiühendamiseks tuleb mõnikord korra-kaks gaasipedaaliga mängida.Tagurpidi tuleb sõita ainult automaatsete rummulukkudega,mitte Cherokeega.
Aeglustiga kõvemal pinnasel keerates tekib raksub heli ka LSD-tööst.See tähendab,et töötab.

Urmas
Minu valge oli kah seisnud mõne aja platsi peal kui ta kunagi soetasin, ja esimesed 3 korda tuli vahekasti lukk maha AINULT JÄRSULT TAGURDADES. Hiljem töötas juba korralikult. :wink:

Postitatud: R Dets 07, 2007 9:14 am
Postitas 3FjaN
Seda,et keskdiferensiaali lukusti lahti ei anna,võib juhtuda täiesti suvalisel ajal.Sõltub õli kvaliteedist vahekastis ja panin tähele ka seda,et peale pikemat aeglustiga paugutamist.Juhtus paar korda eelmise aasta Ladogal,Läti Balti etapil olin täitsa hädas,korra oli mõte,et jääbki.Ei tulnud tagurdamise pealegi,polnud lihtsalt aega :para: ,ainult edasi :driving .
Lülitasin lihtsalt liikumise ajal käiguvalitsa paar korda lisaks N-D,gaasipedaal oli vabaks lastud.Siis tuli lukk lahti.

Urmas

Postitatud: R Dets 07, 2007 10:48 am
Postitas sabaka
peale aku vahetamist ühtlustus tühikäik, kesklukk hakkas korralikult toimima. väljasuremist ei ole täheldanud.

nüüd seisab veel ees: mootoriõli vahetus, filtrite vahetus, käigukasti-,roolivõimu-, diffrite- ja vahekasti õli vahetus

kõik õige või peaks veel midagi vahetama?

Postitatud: R Dets 07, 2007 1:06 pm
Postitas urmas
Vahekasti ikka sama õli mis käigukasti.
Tavotipritsiga saab 5min all vurtsutada.
Tagasillast pidurikolmiku juurest läheb silla tuulutus toru kere raami. Vaata et see umbes ei oleks. Esisillast toru läheb kuhugi mootoriruumi.
Siis on hädapärane tehtud, et poole rattani vees sulistada :D

Postitatud: R Dets 07, 2007 1:11 pm
Postitas Jeepu
Uued küünlad, küünlajuhtmed, jagaja kaas ja rootor, piduriõli, jahutusvedelik, liigendid määrida ning kui autol on eraldi kütusefilter, siis see ka vahetada.
Ideaalis peaks veel lamerihma koos rulliga vahetama ning rehvid ühtlasema kulumise tagamiseks ümber tõstma. :-)

Postitatud: R Dets 07, 2007 1:16 pm
Postitas urmas
Jeepu kirjutas:Uued küünlad, küünlajuhtmed, jagaja kaas ja rootor, piduriõli, jahutusvedelik, liigendid määrida ning kui autol on eraldi kütusefilter, siis see ka vahetada.
Ideaalis peaks veel lamerihma koos rulliga vahetama ning rehvid ühtlasema kulumise tagamiseks ümber tõstma. :-)
Las sõidab mõne nädala ja tunneb rõõmu.... :D
Küll jõuab nendeni ka!

Postitatud: R Dets 07, 2007 2:58 pm
Postitas sabaka
alla nagunii lähvad tutikad rehvid :D , ma neid juhtmeid ja asju veel kohe vahetama ei hakka, piisab vast küünaldest...mootor on tipp topp ja rebib mehelikult.

superluks

Postitatud: R Jaan 11, 2008 9:32 am
Postitas sabaka
Olen nüüd kuu aega oma "vana sahaga" ringi lasknud. Pole mitte mingit probleemi. Olen ikka väga rahul, et sai hea võimalus ära kasutatud ja endale CHERO muretsetud :lol: See on ikka tõsine relv, kõik on nii nagu mulle vaja - on võimsust, kiirust ja mugavuse poolest üks parimaid masinaid millega olen sõitnud (neid on palju, sest tegelen automüügiga). Hääl pole võibolla küll nagu V8, kuid kui foori tagant kiirendan siis "karjatus" on päris asjalik! Minu tööauto on MB CLK 200, kuid alates sellest, kui chero rooli istusin, siis sinna ka jäin....isegi töösõitudeks enam CLK-d ei kasuta! Kusjuures kiirendus on CHEROL ka tunduvalt parem. Kõigil, kes ei julge seda masinat osta kütusekulu pärast, soovitan ümber mõelda....auto-emotsioon on igat liitrit väärt. Minu naine, kes algul vaatas masinat, et paras "kirst", on nüüdseks oma arvamust muutnud 100% ning kipub alatasa rooli...endal pole veel lubegi :lol:

PS! Jutu point - SUUR TÄNU siinsetele ja ka teiste foorumite chero omanikele. Suures osas tuginesin ostmise otsuse tegemisel Teie postitustele!

Re: superluks

Postitatud: R Jaan 11, 2008 10:51 am
Postitas v6rrimees
sabaka kirjutas:Olen nüüd kuu aega oma "vana sahaga" ringi lasknud. Pole mitte mingit probleemi. Olen ikka väga rahul, et sai hea võimalus ära kasutatud ja endale CHERO muretsetud :lol: See on ikka tõsine relv, kõik on nii nagu mulle vaja - on võimsust, kiirust ja mugavuse poolest üks parimaid masinaid millega olen sõitnud (neid on palju, sest tegelen automüügiga). Hääl pole võibolla küll nagu V8, kuid kui foori tagant kiirendan siis "karjatus" on päris asjalik! Minu tööauto on MB CLK 200, kuid alates sellest, kui chero rooli istusin, siis sinna ka jäin....isegi töösõitudeks enam CLK-d ei kasuta! Kusjuures kiirendus on CHEROL ka tunduvalt parem. Kõigil, kes ei julge seda masinat osta kütusekulu pärast, soovitan ümber mõelda....auto-emotsioon on igat liitrit väärt. Minu naine, kes algul vaatas masinat, et paras "kirst", on nüüdseks oma arvamust muutnud 100% ning kipub alatasa rooli...endal pole veel lubegi :lol:


PS! Jutu point - SUUR TÄNU siinsetele ja ka teiste foorumite chero omanikele. Suures osas tuginesin ostmise otsuse tegemisel Teie postitustele!
Ok maitse suus...
Milla asja tõsisemalt võtma hakkad?
Ma pean silmas, väike tõste, korralik mudarehv, vints, snorkel...
Ja siis Chero-safarile.
:twisted:

Re: superluks

Postitatud: R Jaan 11, 2008 4:20 pm
Postitas sabaka
v6rrimees kirjutas:
sabaka kirjutas:Olen nüüd kuu aega oma "vana sahaga" ringi lasknud. Pole mitte mingit probleemi. Olen ikka väga rahul, et sai hea võimalus ära kasutatud ja endale CHERO muretsetud :lol: See on ikka tõsine relv, kõik on nii nagu mulle vaja - on võimsust, kiirust ja mugavuse poolest üks parimaid masinaid millega olen sõitnud (neid on palju, sest tegelen automüügiga). Hääl pole võibolla küll nagu V8, kuid kui foori tagant kiirendan siis "karjatus" on päris asjalik! Minu tööauto on MB CLK 200, kuid alates sellest, kui chero rooli istusin, siis sinna ka jäin....isegi töösõitudeks enam CLK-d ei kasuta! Kusjuures kiirendus on CHEROL ka tunduvalt parem. Kõigil, kes ei julge seda masinat osta kütusekulu pärast, soovitan ümber mõelda....auto-emotsioon on igat liitrit väärt. Minu naine, kes algul vaatas masinat, et paras "kirst", on nüüdseks oma arvamust muutnud 100% ning kipub alatasa rooli...endal pole veel lubegi :lol:




PS! Jutu point - SUUR TÄNU siinsetele ja ka teiste foorumite chero omanikele. Suures osas tuginesin ostmise otsuse tegemisel Teie postitustele!
Ok maitse suus...
Milla asja tõsisemalt võtma hakkad?
Ma pean silmas, väike tõste, korralik mudarehv, vints, snorkel...
Ja siis Chero-safarile.
:twisted:


ma õpin kõigepealt niisama sõitmise selgeks, eelmisel nädalal oleks metsas juba masina külili keerand :twisted: ...aga selles olen 100% kindel, et küll need tõsted ja sellega kaasnev ka tuleb...
varem käis offroad minust kaarega mööda, nüüd juba kindel plaan saarekolli kaema minna. Esialgu pealtvaatajana ja kogemusi saama!

Re: superluks

Postitatud: E Jaan 14, 2008 12:23 pm
Postitas speedbird1229
sabaka kirjutas:Olen nüüd kuu aega oma "vana sahaga" ringi lasknud. Pole mitte mingit probleemi. Olen ikka väga rahul, et sai hea võimalus ära kasutatud ja endale CHERO muretsetud :lol: See on ikka tõsine relv, kõik on nii nagu mulle vaja - on võimsust, kiirust ja mugavuse poolest üks parimaid masinaid millega olen sõitnud (neid on palju, sest tegelen automüügiga). Hääl pole võibolla küll nagu V8, kuid kui foori tagant kiirendan siis "karjatus" on päris asjalik! Minu tööauto on MB CLK 200, kuid alates sellest, kui chero rooli istusin, siis sinna ka jäin....isegi töösõitudeks enam CLK-d ei kasuta! Kusjuures kiirendus on CHEROL ka tunduvalt parem. Kõigil, kes ei julge seda masinat osta kütusekulu pärast, soovitan ümber mõelda....auto-emotsioon on igat liitrit väärt. Minu naine, kes algul vaatas masinat, et paras "kirst", on nüüdseks oma arvamust muutnud 100% ning kipub alatasa rooli...endal pole veel lubegi :lol:

PS! Jutu point - SUUR TÄNU siinsetele ja ka teiste foorumite chero omanikele. Suures osas tuginesin ostmise otsuse tegemisel Teie postitustele!
Mul ei ole kahjuks veel Cherokee sõidukogemust, kuid suhteliselt hiljuti sain omale Grandi. Sõiduelamus on nendel Jeepidel tõesti super ja täiesti samad sõnad, et ei ole nagu kahju talle seda suurt hulka kütust sisse panna. Tavalise sõiduauto puhul ei maksaks iial paagi eest nii palju, kuid siin on mängus midagi muud.

Mina lasin oma masinal samuti sarnaseid asju teha nagu siin juba mainitud. Kontrolliti ja vahetati ära osad asjad nagu difrilaager jm, määriti sillad ära, vahetati kõik mainitud õlid ning ka kõik filtrid.

P.S.

Kuna olen ise ka küllaltki mootoriheli friik (just USA masinate V8d jne), siis vahel lülitan isegi raadio välja, et paremini mootorit kuulda! Täitsa "#¤#% on ikka siis, kui kusagil parkimismajas sõita ning aken ka lahti teha :P