Postitatud: E Nov 12, 2007 1:03 pm
Just, differ kinni keevitada "Lincoln Locker" ja asi vask. Kui erilist tänavaotstarvet pole ja raha napib või on lihtsalt vaja head mõtted teoks teha, siis täiesti aksepteeritav teguviis.
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
Vot just tänavasõiduvõimekus otseses mõtte peaks jääma, kinnise difriga aga tänaval ei sõida normaalselt. Aga ma saan aru et kõike head ilma rahata ei saajr kirjutas:Just, differ kinni keevitada "Lincoln Locker" ja asi vask. Kui erilist tänavaotstarvet pole ja raha napib või on lihtsalt vaja head mõtted teoks teha, siis täiesti aksepteeritav teguviis.
Lähen vaatan, tänud aga ka kõikvõimalikud muud pakkumised on ikkagi teretulnudCÄÄRFIILD kirjutas:Mine vaata see grand üle, kui meeldib võta ära. sellest peaks piisama nii linnasõiduks kui metsas müttamiseksKindlasti soovitaks korralikku mudakummi ( kuni 12000.- jooks) ja vintsi (umbes 14 000.-)!
Omades nii 4.0 cherot kui 5.2 grandi....mina võtaks iga kell silmagi pilgutamata grandi. Täislaks spiraalidel täissillaga masin...versus chero tagumised lehtvedrud. Ehk siis jutt endine-Grand ON mugavam, nii linnas kui maastikul, tõsta lihtsam, mootori resurssi rohkem kui tahta oskad,puhtaks pestuna kõlbab naisega teatrisse minna ja metsas paremat jalga sirutades sitanire taevasse lasta(võid kindel olla, et ka odavamad MT-d on siis saavutanud hea puhastuvusekaru kirjutas: Ja veel see ka et kumb oleks siis parem kas cherokee või grand cherokee? Tean et niisama ei saa võib olla vastata aga kui saaks, et siis kumb?
Eks enne talve ole ikka need tagaveo mõtted peas.kala kirjutas:kas 4.0 grand liigub lahjemini kui 4.0 cherokee,või on enam vähem sama,ei tea miks,aga mulle meeldib sõitta vahel tagaveoga,enda chero müüsin maha ja nüüd tahaks grandi saada vist!
krt ei leia odavalt head autot!
Grandile (ja ka Cherole ja uuematele Wrangleritele) ei kannata ette LockRighti panna - neid autodel nimelt puuduvad rummulukud ja ka tagaveoga sõites vurab esimene differ ning kardaan kaasa. Aga taha kannatab panna muidugi, keevitamine lihtsalt jupi maad odavam.fagott kirjutas:Ilma keskdiffrita autol võib ka esisilda LockRighti panna,kaksveoga seisab ju differ paigal.Samuseid vidinaid peaks ju Grandilegi saama.Ikkagi mõistlikum,kui kinni keevitada.
ee mingist ajast uuematel on nii esi, kui tagasillas elektrooniliselt piiratud libisemisega differentsiaal. Grandil, Commanderil... äkki liiga uutel?!reimo kirjutas:Grandile (ja ka Cherole ja uuematele Wrangleritele) ei kannata ette LockRighti panna - neid autodel nimelt puuduvad rummulukud ja ka tagaveoga sõites vurab esimene differ ning kardaan kaasa. Aga taha kannatab panna muidugi, keevitamine lihtsalt jupi maad odavam.fagott kirjutas:Ilma keskdiffrita autol võib ka esisilda LockRighti panna,kaksveoga seisab ju differ paigal.Samuseid vidinaid peaks ju Grandilegi saama.Ikkagi mõistlikum,kui kinni keevitada.
See visti mingi selline teema, et seda ratast, millel pidamist pole, pidurdatakse? Ma nii peentest asjadest ei tea midagi, seda ei kannata vist kuvaldaga parandada ka, kui metsas katki lähebatdoom kirjutas:ee mingist ajast uuematel on nii esi, kui tagasillas elektrooniliselt piiratud libisemisega differentsiaal. Grandil, Commanderil... äkki liiga uutel?!
karu kirjutas:mis sellest arvate, kas läheb liiga raskeks?
http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutat ... fi_ee.html