2. leht 3-st

Postitatud: E Nov 12, 2007 1:03 pm
Postitas jr
Just, differ kinni keevitada "Lincoln Locker" ja asi vask. Kui erilist tänavaotstarvet pole ja raha napib või on lihtsalt vaja head mõtted teoks teha, siis täiesti aksepteeritav teguviis.

Postitatud: E Nov 12, 2007 1:41 pm
Postitas karu
jr kirjutas:Just, differ kinni keevitada "Lincoln Locker" ja asi vask. Kui erilist tänavaotstarvet pole ja raha napib või on lihtsalt vaja head mõtted teoks teha, siis täiesti aksepteeritav teguviis.
Vot just tänavasõiduvõimekus otseses mõtte peaks jääma, kinnise difriga aga tänaval ei sõida normaalselt. Aga ma saan aru et kõike head ilma rahata ei saa :).
Ikkagi mis arvate sellest grandist

Postitatud: E Nov 12, 2007 3:56 pm
Postitas karu
CÄÄRFIILD kirjutas:Mine vaata see grand üle, kui meeldib võta ära. sellest peaks piisama nii linnasõiduks kui metsas müttamiseks :lol: Kindlasti soovitaks korralikku mudakummi ( kuni 12000.- jooks) ja vintsi (umbes 14 000.-)!
Lähen vaatan, tänud aga ka kõikvõimalikud muud pakkumised on ikkagi teretulnud :).
Ja veel see ka et kumb oleks siis parem kas cherokee või grand cherokee? Tean et niisama ei saa võib olla vastata aga kui saaks, et siis kumb?

Vabandan ette oma võhiklike küsimuste pärast :D

Postitatud: E Nov 12, 2007 5:01 pm
Postitas ricardo
Ei ole mõeldud solvanguna, aga see Hunday värk ei ole eriti auto mitte ja tänapäeval, kui ka koristaja on ilgelt tegija, ei võeta alla saja tuhhist autot liisi, aga noh see pole minu asi ega teema. Igaljuhul tänavaseades masin kõlbab ikka softroadiks ja kõrgema tõstega ning muu metsasobilikuga varustatud autoga on jälle kehv mugavuse poolest linnaliikluses.

Postitatud: E Nov 12, 2007 10:08 pm
Postitas virgo
karu kirjutas: Ja veel see ka et kumb oleks siis parem kas cherokee või grand cherokee? Tean et niisama ei saa võib olla vastata aga kui saaks, et siis kumb?
Omades nii 4.0 cherot kui 5.2 grandi....mina võtaks iga kell silmagi pilgutamata grandi. Täislaks spiraalidel täissillaga masin...versus chero tagumised lehtvedrud. Ehk siis jutt endine-Grand ON mugavam, nii linnas kui maastikul, tõsta lihtsam, mootori resurssi rohkem kui tahta oskad,puhtaks pestuna kõlbab naisega teatrisse minna ja metsas paremat jalga sirutades sitanire taevasse lasta(võid kindel olla, et ka odavamad MT-d on siis saavutanud hea puhastuvuse :lol: )
Sadaseitse argumenti oli veel peas aga pika trükkimise peale unustasin ära :oops:
Virgo

Postitatud: T Nov 13, 2007 6:18 pm
Postitas svatski
enne enda grandi ostmast käisin seda sinist jõgeval vaatamas ja ei jätnud eriti head muljet, seest iste katki, käis kuidagi naljakalt ja õõtsus ja ujus tunduvalt rohkem kui see mille kasuks ise otsustasin. http://www.am-autoaed.ee/kuulutused.php ... &otsi=Otsi soovitaks parem seda.

Postitatud: T Nov 13, 2007 7:55 pm
Postitas KimmoL
Natuke OT, aga Cherokeede puhul paistabki mureks olevat, et uuemaid 4.0 bensiinimootoriga ei ole olemas. Vähemalt kõik 90-ndate lõpust mida mina olen müügis näinud, on just sellesama 2.5 dislaga.

Kas ongi siis nii, et uuemad Cherod on mõeldud ainult linnaliiklusesse ja võib-olla kehvematele maanteedele?

Postitatud: T Nov 13, 2007 10:39 pm
Postitas kala
kas 4.0 grand liigub lahjemini kui 4.0 cherokee,või on enam vähem sama,ei tea miks,aga mulle meeldib sõitta vahel tagaveoga,enda chero müüsin maha ja nüüd tahaks grandi saada vist!
krt ei leia odavalt head autot! :evil:

Postitatud: T Nov 13, 2007 10:58 pm
Postitas fagott
Huvitav,kogu aeg tahetakse neid diffreid kinni keevitada.Kas siis Cherol ei saa nagu paljudel LC70-netel LockRighti tagasilda ja kui seal LSD ees vahib,seda esisilda toppida?70-nel toimib selline kombo võistlustel väga hästi(töökindel).Ilma keskdiffrita autol võib ka esisilda LockRighti panna,kaksveoga seisab ju differ paigal.Samuseid vidinaid peaks ju Grandilegi saama.Ikkagi mõistlikum,kui kinni keevitada.

Postitatud: T Nov 13, 2007 11:01 pm
Postitas R.Laansalu
kala kirjutas:kas 4.0 grand liigub lahjemini kui 4.0 cherokee,või on enam vähem sama,ei tea miks,aga mulle meeldib sõitta vahel tagaveoga,enda chero müüsin maha ja nüüd tahaks grandi saada vist!
krt ei leia odavalt head autot! :evil:
Eks enne talve ole ikka need tagaveo mõtted peas. :lol:

Postitatud: K Nov 14, 2007 9:55 am
Postitas karu
mis sellest arvate, kas läheb liiga raskeks?
http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutat ... fi_ee.html

Postitatud: K Nov 14, 2007 4:37 pm
Postitas reimo
fagott kirjutas:Ilma keskdiffrita autol võib ka esisilda LockRighti panna,kaksveoga seisab ju differ paigal.Samuseid vidinaid peaks ju Grandilegi saama.Ikkagi mõistlikum,kui kinni keevitada.
Grandile (ja ka Cherole ja uuematele Wrangleritele) ei kannata ette LockRighti panna - neid autodel nimelt puuduvad rummulukud ja ka tagaveoga sõites vurab esimene differ ning kardaan kaasa. Aga taha kannatab panna muidugi, keevitamine lihtsalt jupi maad odavam.

Postitatud: K Nov 14, 2007 4:56 pm
Postitas atdoom
reimo kirjutas:
fagott kirjutas:Ilma keskdiffrita autol võib ka esisilda LockRighti panna,kaksveoga seisab ju differ paigal.Samuseid vidinaid peaks ju Grandilegi saama.Ikkagi mõistlikum,kui kinni keevitada.
Grandile (ja ka Cherole ja uuematele Wrangleritele) ei kannata ette LockRighti panna - neid autodel nimelt puuduvad rummulukud ja ka tagaveoga sõites vurab esimene differ ning kardaan kaasa. Aga taha kannatab panna muidugi, keevitamine lihtsalt jupi maad odavam.
ee mingist ajast uuematel on nii esi, kui tagasillas elektrooniliselt piiratud libisemisega differentsiaal. Grandil, Commanderil... äkki liiga uutel?! ;)

Postitatud: K Nov 14, 2007 5:09 pm
Postitas reimo
atdoom kirjutas:ee mingist ajast uuematel on nii esi, kui tagasillas elektrooniliselt piiratud libisemisega differentsiaal. Grandil, Commanderil... äkki liiga uutel?! ;)
See visti mingi selline teema, et seda ratast, millel pidamist pole, pidurdatakse? Ma nii peentest asjadest ei tea midagi, seda ei kannata vist kuvaldaga parandada ka, kui metsas katki läheb :P

Postitatud: N Nov 15, 2007 8:55 am
Postitas nohik
karu kirjutas:mis sellest arvate, kas läheb liiga raskeks?
http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutat ... fi_ee.html

Kui tahad head maasturit nii metsa kui linna jaoks, siis osta kasutaja Kala Nissan Patrol ära, bensu mootor peaks olema piisavalt hea selle kere jaoks (st auto liigub ka edasi, mitte ainult ei kulge), sillad kannatavad suht suuri rehve, nimelt 35" ei tohiks liiga teha. Cherokeedele juba 33" alla panemine suht suur riski allikas. Patrolile annab ka mõlemasse silda lukud panna.

Fordist ma kardan, et kui selle raha eest isegi midagi auto laadset saad, siis metsas lammutad ta kohe ära. On sel isendil ees ikka talasild?

Jõuda ja jäksu osturännakutel.

madis