2. leht 2-st

Postitatud: P Nov 11, 2007 9:06 pm
Postitas reimo
fagott kirjutas:Mis seal ikka:palju õnne otsuse puhul auto treilaga remonti vedada!Isesõidu korral oleks asi võinud oluliselt hullemini lõppeda(kogemused).
Minu omal nägid ristid sellised välja, et nendega oli ikka vähemalt aastajagu sõidetud ilma nõelteta, ei olnud mingeid negatiivseid tagajärgi.
Sul olid äkki püsikiirusliigendid?

Postitatud: T Jaan 08, 2008 7:40 pm
Postitas sallu
No hey, oh sda imet, ka minu masial ristid läbi mõlemad esimesed, ühelpool on nõelad väljas ühelt jalalt :D palju maksid, kui saladus ei ole?

Postitatud: T Jaan 08, 2008 7:54 pm
Postitas reimo
No mul olid mõlemal ristil kõik nõelad kadunud, ja kui roostekihti vaadat, siis olid nad sealt puududnud ikka tükk aega :)
Hinda täpselt ei mäleta, vähe oli. Vist midagi 2xx.-, tellisin ühest partsudest. Vana väljapressimiseks oleks hea hüdropressile ligi pääseda, uue sai sisse kruustangide vahel.
Minul oli kõige suurem peavalu nende rattalaagri poltide (12-kandine 1/2" võti rangelt soovitatav) lahti saamine.

Postitatud: T Jaan 08, 2008 11:39 pm
Postitas zum
Oma suureks üllatuseks avastasin minagi täna summutajat kollektoriga taasühendades (mutrid olid jooksu pannud :shock: ) "huvitava" loksu esimese juhipoolse poolassi otsas :D
Nõeltest pole mõtet üldse rääkida, hea, et kauss veel päris ära pole kulunud... Eks tuleb ka see vahetamine ette võtta.
Seoses sellega tekkis aga küsimus. Kui lihtne või keeruline on poolassi kättesaamine? Ja kas on veel midagi, millele peab tähelepanu pöörama? Kas sillast peab enne õli välja laskma? :roll:

zum@ pole enne vaja olnud ühtegi silda lammutada

Postitatud: K Jaan 09, 2008 8:40 am
Postitas reimo
Kui rattalaager käes (vt. minu eelmist posti), tuleb poolass välja lihtsalt tõmmates. Õli pole vaja välja lasta (vähemalt mina ei lasknud)

Postitatud: K Jaan 09, 2008 8:49 am
Postitas 3FjaN
Tere

Minul oli kõige suurem peavalu nende rattalaagri poltide (12-kandine 1/2" võti rangelt soovitatav) lahti saamine.

Selleks tuleb muretseda 13mm padrun,millel on hästi tihe kant.Oli see siis 18 või isegi rohkem.Sobib ka 13mm silmus,kuid see võib katki minna.



Urmas

Postitatud: K Jaan 09, 2008 8:49 am
Postitas v6rrimees
zum kirjutas:Oma suureks üllatuseks avastasin minagi täna summutajat kollektoriga taasühendades (mutrid olid jooksu pannud :shock: ) "huvitava" loksu esimese juhipoolse poolassi otsas :D
Nõeltest pole mõtet üldse rääkida, hea, et kauss veel päris ära pole kulunud... Eks tuleb ka see vahetamine ette võtta.
Seoses sellega tekkis aga küsimus. Kui lihtne või keeruline on poolassi kättesaamine? Ja kas on veel midagi, millele peab tähelepanu pöörama? Kas sillast peab enne õli välja laskma? :roll:

zum@ pole enne vaja olnud ühtegi silda lammutada
Lase ratta laagri korpuse ja silla korpuse vahele ohtralt roostesurma. Võib juhtuda , et on suht kinni mädanenud nad omavahel.
Meisli ja haamriga toksides olen nad kõik lahti saanud...
Vana risti eemaldus oli tunduvalt lihtsam (rellakaga rist puruks lõigata ja siis õiges suunas jupid välja koputada).

Täiesti põlveotsas teostatav töö tegelikult.

Postitatud: K Jaan 09, 2008 8:52 am
Postitas v6rrimees
3FjaN kirjutas:Tere

Minul oli kõige suurem peavalu nende rattalaagri poltide (12-kandine 1/2" võti rangelt soovitatav) lahti saamine.

Selleks tuleb muretseda 13mm padrun,millel on hästi tihe kant.Oli see siis 18 või isegi rohkem.Sobib ka 13mm silmus,kuid see võib katki minna.



Urmas
Ostsin sellise pika ja tugeva padruni Baltic-poldi kõrval asuvast tööriista kauplusest.

Iga töö aluseks on korralik tööriist, kui see olemas on töö imelihtne.
Maksis 200 eeku ja siiani on see keeranud juba kümneid rattalaagri polte lahti.

Ps, Osadel 4,0 mootoritel pn plokikaane poldid samasugused pervo otsaga.

Postitatud: K Jaan 09, 2008 9:16 am
Postitas reimo
3FjaN kirjutas: Selleks tuleb muretseda 13mm padrun,millel on hästi tihe kant.Oli see siis 18 või isegi rohkem.Sobib ka 13mm silmus,kuid see võib katki minna.
Ma ühe poole meelitasin ka 12 kandise 13mm silmusega lahti, teist ei saanud (keeras üle). Teise poole vahetuseks sõitsin lõpuks ühte veokate remonditöökotta, kus keevitati poltidele mutrid otsa ja siis keerati välja.

Postitatud: K Jaan 09, 2008 3:48 pm
Postitas zum
v6rrimees kirjutas:
zum kirjutas:Oma suureks üllatuseks avastasin minagi täna summutajat kollektoriga taasühendades (mutrid olid jooksu pannud :shock: ) "huvitava" loksu esimese juhipoolse poolassi otsas :D
Nõeltest pole mõtet üldse rääkida, hea, et kauss veel päris ära pole kulunud... Eks tuleb ka see vahetamine ette võtta.
Seoses sellega tekkis aga küsimus. Kui lihtne või keeruline on poolassi kättesaamine? Ja kas on veel midagi, millele peab tähelepanu pöörama? Kas sillast peab enne õli välja laskma? :roll:

zum@ pole enne vaja olnud ühtegi silda lammutada
Lase ratta laagri korpuse ja silla korpuse vahele ohtralt roostesurma. Võib juhtuda , et on suht kinni mädanenud nad omavahel.
Meisli ja haamriga toksides olen nad kõik lahti saanud...
Vana risti eemaldus oli tunduvalt lihtsam (rellakaga rist puruks lõigata ja siis õiges suunas jupid välja koputada).

Täiesti põlveotsas teostatav töö tegelikult.
Kardaaniriste on saanud üksjagu vahetada, kui veel 06-ga liikusin (venelaste keldripood=suht kõikuv kvaliteet :f ) See silla lammutamine on lihtsalt natike võõras teema... Aga tänud. Võtan igaks juhuks suure haamri ligi :lol:

zum