Rooli keerates ragiseb.

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

fagott kirjutas:Mis seal ikka:palju õnne otsuse puhul auto treilaga remonti vedada!Isesõidu korral oleks asi võinud oluliselt hullemini lõppeda(kogemused).
Minu omal nägid ristid sellised välja, et nendega oli ikka vähemalt aastajagu sõidetud ilma nõelteta, ei olnud mingeid negatiivseid tagajärgi.
Sul olid äkki püsikiirusliigendid?
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
sallu
Mudder
Postitusi: 61
Liitunud: E Aug 23, 2004 12:41 am

Postitus Postitas sallu »

No hey, oh sda imet, ka minu masial ristid läbi mõlemad esimesed, ühelpool on nõelad väljas ühelt jalalt :D palju maksid, kui saladus ei ole?
www.dss.ee Muusika, xenonid ja muud lisaseadmed sinu autole
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

No mul olid mõlemal ristil kõik nõelad kadunud, ja kui roostekihti vaadat, siis olid nad sealt puududnud ikka tükk aega :)
Hinda täpselt ei mäleta, vähe oli. Vist midagi 2xx.-, tellisin ühest partsudest. Vana väljapressimiseks oleks hea hüdropressile ligi pääseda, uue sai sisse kruustangide vahel.
Minul oli kõige suurem peavalu nende rattalaagri poltide (12-kandine 1/2" võti rangelt soovitatav) lahti saamine.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

Oma suureks üllatuseks avastasin minagi täna summutajat kollektoriga taasühendades (mutrid olid jooksu pannud :shock: ) "huvitava" loksu esimese juhipoolse poolassi otsas :D
Nõeltest pole mõtet üldse rääkida, hea, et kauss veel päris ära pole kulunud... Eks tuleb ka see vahetamine ette võtta.
Seoses sellega tekkis aga küsimus. Kui lihtne või keeruline on poolassi kättesaamine? Ja kas on veel midagi, millele peab tähelepanu pöörama? Kas sillast peab enne õli välja laskma? :roll:

zum@ pole enne vaja olnud ühtegi silda lammutada
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

Kui rattalaager käes (vt. minu eelmist posti), tuleb poolass välja lihtsalt tõmmates. Õli pole vaja välja lasta (vähemalt mina ei lasknud)
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
3FjaN
Kitsas puu & hüppav känd
Postitusi: 214
Liitunud: K Mär 30, 2005 7:38 am
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas 3FjaN »

Tere

Minul oli kõige suurem peavalu nende rattalaagri poltide (12-kandine 1/2" võti rangelt soovitatav) lahti saamine.

Selleks tuleb muretseda 13mm padrun,millel on hästi tihe kant.Oli see siis 18 või isegi rohkem.Sobib ka 13mm silmus,kuid see võib katki minna.



Urmas
Tööle seltsimehed,igatahes!
Kasutaja avatar
v6rrimees
Õlleraha võiks ikka olla...
Postitusi: 749
Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün

Postitus Postitas v6rrimees »

zum kirjutas:Oma suureks üllatuseks avastasin minagi täna summutajat kollektoriga taasühendades (mutrid olid jooksu pannud :shock: ) "huvitava" loksu esimese juhipoolse poolassi otsas :D
Nõeltest pole mõtet üldse rääkida, hea, et kauss veel päris ära pole kulunud... Eks tuleb ka see vahetamine ette võtta.
Seoses sellega tekkis aga küsimus. Kui lihtne või keeruline on poolassi kättesaamine? Ja kas on veel midagi, millele peab tähelepanu pöörama? Kas sillast peab enne õli välja laskma? :roll:

zum@ pole enne vaja olnud ühtegi silda lammutada
Lase ratta laagri korpuse ja silla korpuse vahele ohtralt roostesurma. Võib juhtuda , et on suht kinni mädanenud nad omavahel.
Meisli ja haamriga toksides olen nad kõik lahti saanud...
Vana risti eemaldus oli tunduvalt lihtsam (rellakaga rist puruks lõigata ja siis õiges suunas jupid välja koputada).

Täiesti põlveotsas teostatav töö tegelikult.
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002

....................................................

Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Kasutaja avatar
v6rrimees
Õlleraha võiks ikka olla...
Postitusi: 749
Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün

Postitus Postitas v6rrimees »

3FjaN kirjutas:Tere

Minul oli kõige suurem peavalu nende rattalaagri poltide (12-kandine 1/2" võti rangelt soovitatav) lahti saamine.

Selleks tuleb muretseda 13mm padrun,millel on hästi tihe kant.Oli see siis 18 või isegi rohkem.Sobib ka 13mm silmus,kuid see võib katki minna.



Urmas
Ostsin sellise pika ja tugeva padruni Baltic-poldi kõrval asuvast tööriista kauplusest.

Iga töö aluseks on korralik tööriist, kui see olemas on töö imelihtne.
Maksis 200 eeku ja siiani on see keeranud juba kümneid rattalaagri polte lahti.

Ps, Osadel 4,0 mootoritel pn plokikaane poldid samasugused pervo otsaga.
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002

....................................................

Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

3FjaN kirjutas: Selleks tuleb muretseda 13mm padrun,millel on hästi tihe kant.Oli see siis 18 või isegi rohkem.Sobib ka 13mm silmus,kuid see võib katki minna.
Ma ühe poole meelitasin ka 12 kandise 13mm silmusega lahti, teist ei saanud (keeras üle). Teise poole vahetuseks sõitsin lõpuks ühte veokate remonditöökotta, kus keevitati poltidele mutrid otsa ja siis keerati välja.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

v6rrimees kirjutas:
zum kirjutas:Oma suureks üllatuseks avastasin minagi täna summutajat kollektoriga taasühendades (mutrid olid jooksu pannud :shock: ) "huvitava" loksu esimese juhipoolse poolassi otsas :D
Nõeltest pole mõtet üldse rääkida, hea, et kauss veel päris ära pole kulunud... Eks tuleb ka see vahetamine ette võtta.
Seoses sellega tekkis aga küsimus. Kui lihtne või keeruline on poolassi kättesaamine? Ja kas on veel midagi, millele peab tähelepanu pöörama? Kas sillast peab enne õli välja laskma? :roll:

zum@ pole enne vaja olnud ühtegi silda lammutada
Lase ratta laagri korpuse ja silla korpuse vahele ohtralt roostesurma. Võib juhtuda , et on suht kinni mädanenud nad omavahel.
Meisli ja haamriga toksides olen nad kõik lahti saanud...
Vana risti eemaldus oli tunduvalt lihtsam (rellakaga rist puruks lõigata ja siis õiges suunas jupid välja koputada).

Täiesti põlveotsas teostatav töö tegelikult.
Kardaaniriste on saanud üksjagu vahetada, kui veel 06-ga liikusin (venelaste keldripood=suht kõikuv kvaliteet :f ) See silla lammutamine on lihtsalt natike võõras teema... Aga tänud. Võtan igaks juhuks suure haamri ligi :lol:

zum
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”