2. leht 3-st
Postitatud: P Nov 04, 2007 9:23 pm
Postitas väike-niva
Tänud ka minupoolt,selliseid üritusi võiks rohkem olla
Tänud ka JR`ile kes mind alati väljatõmbamisega abistas(ma olin siis selle rohelise Pajeroga).
Postitatud: P Nov 04, 2007 9:51 pm
Postitas alver1
Tänud ilusa ürituse eest. Ka minu poolt mõned pildid
http://pilt.delfi.ee/my_album/45587/. Kas järgmine kord siis Aru?
Postitatud: P Nov 04, 2007 10:22 pm
Postitas totu
Ühinen eelesinejatega. Tänud.
Postitatud: P Nov 04, 2007 11:31 pm
Postitas Edgar1
Minupoolsed tänud samuti korraldajatele ja kogu seltskonnale kes osalesid

Postitatud: E Nov 05, 2007 5:34 am
Postitas Tauri500
Elu esimene offroad...
Tänud kõigile, kes kohal olid ja suutsid mind selle põneva ala pisikuga nakatada!
(atv-d hakkasid samuti meeldima)
Igatahes, paar pilti ka siit poolt (
232 fotot):
http://www.zone.ee/mustjoe4x4
Postitatud: E Nov 05, 2007 7:44 am
Postitas Mell
Tänud eestvedajatele ja RMK-le toreda võimaluse eest soft-roadida.Kahjuks on põhjusi,mis sunnivad varem rivist lahkuma.Aga ikkagi oli tore

Postitatud: E Nov 05, 2007 8:03 am
Postitas Neuser
Ühinen tänuavaldajatega. Orgunn oli tasemel! Tänud korraldajatele ja kogu seltskonnale!
Postitatud: E Nov 05, 2007 1:41 pm
Postitas piloodihakatis
Ka mina ühineks eelkõnelejatega, väga lahe oli

Postitatud: E Nov 05, 2007 1:52 pm
Postitas tarmo
Aitäh Rommile ja Jaagule kutsumise eest
Kas tulemusi ka näha on? Kuna kõik sai mitu korda läbi sõidetud, siis ei viitsinud lõpuni jääda.
Postitatud: E Nov 05, 2007 6:17 pm
Postitas ivan
Super ilm, mõnus koht, tore seltskond. Mul on hea meel, et tänu korraldajatele on esialgsed veidi pessimistlikud mõtteavaldused täiega kummutatud. Selline aktiivne osavõtt näitab, et kohti, kus saab linnamaasturi võimeid katsetada ja oma oskusi maastiku sõidul katsetada on vaja juurde rajada. Omalt poolt võin öelda, et sellise linnamaasturiga nagu Grand Cherokee on rada täiesti ohutult läbitav. Natuke tuleb aga teha ettevalmistusi. Enne rajale minekut eemalda (2005 a. mudel ja uuem) esimese põrkeraua alumise osa külge kinnituv tuulespoiler. Kuna tõusnurgad on rajal suhteliselt järsud, siis jääd sellest niikunii ilma (läbi proovitud). Kui ise selle ära võtad, siis saad selle sinna vajadusel (?) ka tagasi panna. Tõusude võtmisel lülita välja veojõu kontroll, siis võtad kõik tõusud probleemideta (jälle ise proovisin), samuti ei teki siis probleeme vee sees sulistades. Vabalt võid kasutada ükskõik milliseid talverehve, ei pea olema A/T, aga ära mine suverehviga, see ikka rohkem asfaldi jaoks. Kui lähed, siis mine sõbraga, sest vintsi trossi kinnitamise kohti praktiliselt ei ole. Enne veetakistuse võtmist kointrolli vee sügavust, sest seal on kohti kus vesi võib hakata teie auto mootorile liiga tegema (ATV-ga hooletult sisse minnes tuli vesi üle kummiku serva).
See seni veel ainuke rada jääb varsti ilmselt kitsaks, sest vaadake ise, kui palju linnamaastureid (mõni maastur ikka ka) meil mööda teed ringi vurab ja kõigil ju tegelikult kripeldab hinges, et tahaks maastikule minna. nüüd on koht olemas. Samas ka väga tore koht erinevate ürituste korraldamiseks, nii talvel (vaadake meie tiimi veel fotograafi Tauri500 pilte), kui ka suvel, sügisel, kevadel.
4x4 foorum seltskond näitas, et oskab korda hoida, kutsun kõiki, kes seda kohta kasutavad enda järelt koristama ja mitte loodust reostama. RMK-le on ettepanek varustada koht prügi kogumise kohtadega (konteinerid või kottid) nii, nagu see on korraldatud näiteks Naissaarel või mõnel matkarajal. Tuleohutuse tagamiseks võiks olla ka ette valmistatud koht grillimiseks. Veetakistustel sügavuse tähised ja vintsimiseks mõeldud postid.
Need oli ainutl heatahtlikud soovitused arenduseks aga muidu 5+
Postitatud: E Nov 05, 2007 8:04 pm
Postitas kala
Tore päev oli,tänud siis rommile kes viitsis punkti postid valmis teha ja kohapeal sebis jne...
kõige magusamt kraavi kahjux keegi proovida ei tahtnud
star team sai ka hea sise pesu

Postitatud: T Nov 06, 2007 8:43 am
Postitas rommi
Tulemustest veel: küsimus suurele ringile - kui paljud tahavad, et tulemused esitatakse, formaadis "autonumber+tulemus"
Iseenesest oleks lahedam, kui näeks ka kasutajat ja automarki... äkki siis kes viitsib, see saadab mulle PM oma masina va., reg.nr., margi ja kasutanime. Huvitavam vaadata, ainult reg.nr.-ga on nagu matemaatikaeksami vastusteleht.
Kes ei saada, see ei saada ja läheb reg.nr.
Postitatud: R Nov 09, 2007 1:54 pm
Postitas rommi
Lõpuks siis ka tulemused (kuna osad ei tahtnud, siis ma hakanud kellegi autonr avaldama)
Tulemusi arvestasime siis osalejate arvu järgi, 33 sõitjat oli... vastavalt pingereale andsime punktid. Esimesed kolm said haput jooki ka
punktid siis (mäkketõusu punktid + triali punktid ja aeg):
1. koht 64p - einar1, Grand Chero (33+31, trial 10min)
2. koht 58p - cherokee (33+25, trial 24min)
3. koht 57p - väike-niva, Pajero 90a. (24+33, trial 7min)
55p - mart, hilux 02a. (28+27, trial 6min+10)
47p - tarmo, Land Cruiser 80, (21+26, trial 23min)
46p - ehitusmasin, cherokee (29+17, trial 58min)
44p - Priit82, Blazer S10 (26+18, trial 42+10min)
42p - awd, Pajero 93a. (14+28, trial 14min)
36p - Olle, Land Cruiser 80 (9+27, trial 17min)
35p - Ivan, Grand Chero, (12+23, trial 28min)
34p - uputaja, Uaz 469 (10+24, trial 28min)
29p - Arto, Mitsu L200 (0+29, trial 14min)
26p - piloodihakatis, Defender (7+19, trial 43min)
25p - Edgar1, Land Cruiser 90 (25+0)
11p - Mell, Nissan Patrol 96a. (11+0)
8p - V6rrimees, Cherokee (8+0)
PS! kui keegi veel tahab oma tulemust siin näha, siis saatke PM või sms.
Kui mingi väga ülekohtune viga peaks tabelis olema, siis andke teada.
rommi
5078372
Postitatud: R Nov 09, 2007 2:05 pm
Postitas tarmo
Kuna nagunii oli kõik aususe peale, siis pole mõtet pilli väga lõhki ajada, aga isiklikult arvan, et 6 minutiga polnud võimalik neid punkte (8 tk) legaalselt ära võtta.
Postitatud: R Nov 09, 2007 2:10 pm
Postitas kala
tarmo kirjutas:Kuna nagunii oli kõik aususe peale, siis pole mõtet pilli väga lõhki ajada, aga isiklikult arvan, et 6 minutiga polnud võimalik neid punkte (8 tk) legaalselt ära võtta.
aga 7 minutiga oli võimalik küll