2. leht 2-st

Postitatud: L Nov 10, 2007 10:33 pm
Postitas reimo
Kogemus '93 4-liitrisega, läbisõit aastal 2003 kui ostsin ca 114000 miili, praegu ca 147000.
Vahetasin poolassi ristid à ~200-300.-, küünlad-juhtmed ja jagajakaan kokku ~700-800.-, taastatud bensupump, üks pidurisilinder, sel aastal uued es. pidurikettad ~2000.-, 2x vahetatud piduriklotsid, muu pudi-padi (jääaugus lõhutud väljalaskekollektor jms.) ei ole ka olnud väga kallis.
Vahekasti kett ka vahetatud- kett ise ca 2000.-, vahetus 2500.-
Muud nagu ei tulegi ette (2 aastat oli auto igapäevakasutuses, siis aasta praktiliselt seisis, sel aastal metsas käidud)

Postitatud: L Nov 10, 2007 10:34 pm
Postitas jr
Kui benakulu ei arvesta, siis on pidamine odavam kui näiteks Audi A4 omamine, kuna maastur lihtsalt ei lagune nii tempokalt meie teedel.

Postitatud: P Nov 11, 2007 9:55 am
Postitas Kalla
indreq kirjutas:
indreq kirjutas:Minu küsimus: kui hästi sihuke isend vastu peab? Mehhaanik ma ei ole, üle lambipirni vahetuse on minu jaoks juba teeninduse töö. Seega ootaks autolt esmajoones muretut kulgemist. Senised kogemused on mul sõiduautodest toyota avensise ja ford mondeo ning 4x4'dest ford rangeriga - need ei ole mind tihedamini kui õlivahetuseks teenindusse sundinud...
Jagage siis keegi oma kogemusi. Kui kalliks sihukese auto omamine (peale kütusekulu ja kallimate rehvide) tavalise pereautoga võrreldes läheb?
Sõltub millise pereautoga võrrelda.Ise oman 5,2 GC ja 99a 3,3l Voyageri.Ei saa öelda ,et kummalegi eriti ulmelisi summasid kuluks.Püsikulu on möödapääsmatu(piduriklotsid,õlid filtrid).Ütleme nii,et Jeep-i püsikulud on kindlasti väiksem kui mõnel euroopa-jaapani pereautol. :D :D