Kogemus '93 4-liitrisega, läbisõit aastal 2003 kui ostsin ca 114000 miili, praegu ca 147000.
Vahetasin poolassi ristid à ~200-300.-, küünlad-juhtmed ja jagajakaan kokku ~700-800.-, taastatud bensupump, üks pidurisilinder, sel aastal uued es. pidurikettad ~2000.-, 2x vahetatud piduriklotsid, muu pudi-padi (jääaugus lõhutud väljalaskekollektor jms.) ei ole ka olnud väga kallis.
Vahekasti kett ka vahetatud- kett ise ca 2000.-, vahetus 2500.-
Muud nagu ei tulegi ette (2 aastat oli auto igapäevakasutuses, siis aasta praktiliselt seisis, sel aastal metsas käidud)
Jeep Cherokee Limited 4.0 136kW 1992 a.
Moderaator: Moderators
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Sõltub millise pereautoga võrrelda.Ise oman 5,2 GC ja 99a 3,3l Voyageri.Ei saa öelda ,et kummalegi eriti ulmelisi summasid kuluks.Püsikulu on möödapääsmatu(piduriklotsid,õlid filtrid).Ütleme nii,et Jeep-i püsikulud on kindlasti väiksem kui mõnel euroopa-jaapani pereautol.indreq kirjutas:Jagage siis keegi oma kogemusi. Kui kalliks sihukese auto omamine (peale kütusekulu ja kallimate rehvide) tavalise pereautoga võrreldes läheb?indreq kirjutas:Minu küsimus: kui hästi sihuke isend vastu peab? Mehhaanik ma ei ole, üle lambipirni vahetuse on minu jaoks juba teeninduse töö. Seega ootaks autolt esmajoones muretut kulgemist. Senised kogemused on mul sõiduautodest toyota avensise ja ford mondeo ning 4x4'dest ford rangeriga - need ei ole mind tihedamini kui õlivahetuseks teenindusse sundinud...

