2. leht 4-st
Postitatud: P Okt 28, 2007 10:41 pm
Postitas rato
pealtvaatamise kohapealt oli pahasti, väga pahasti see, et need kes ei saanud varem tulla ei osanudki kuhugile minna,kuna neile polnud mingit infot kose parklasse jäetud. Kaart ristikestega, mis tähistavad vaatamisväärset/vaatamiseks ette nähtud kohta ning mingi list koordinaatidega poleks tõesti palju palutud. Valgustatud(kasvõi valguspulkadega märgistatud) infotahvel oleks hirmus tore. Õnneks oli inimesi kes juhtusid parklasse samal ajal ja võtsid mõne nõutult parklas tiirutava masina sappa ja juhatasid vaatamise kohta.
Postitatud: P Okt 28, 2007 11:41 pm
Postitas sennaH
Võistlus kui selline oli ikka väga hea! Pealegi esimene meie meeskonnale.
Auto pidas vastu suht hästi. Natukene tuli küll roolivarrast keevitusega tuunida, ja põlema saime ta ka 2 korda. Siinkohal tänud auto number 433 meeskonnale, kes esimesele põlemisele tähelepanu juhtisid. Mingi hetk läks radika ülemine lõdvik katki ja seegi sai parandatud. Aga kõige kurja juureks osutus lõppudelõpuks vints mis töölepingu ülesse ütles. Siinkohal tänaks Kondimeest kes põhjatusse mülkasse meile 20 minutiga uue vintsi kohale tõi

. Olgugi, et me ka selle vintsi abil vast oma 40meetrit ainult edasi suutsime liikuda. Esialgu arvasime, et ka selle vintsi maha põletasime, järgmisel päeval kui kolmas vints sai külge installeeritud selgus, et vintsi releplokk oli hoopis maha põlenud. Ilmselt ei vääri erilist mainimist puudulikud parem esimene ja tagumine tuli, kõrvalistuja poolne küljeklaas ja tagaklaas sai kahh mingi oksa pihta eemaldatud.
Õnnitlused pealtvaatajale kes sai meeneks pooliku juhtmega täiesti tutika GPS seadme
Eriti suured tänud auto number 303 meeskonnale, kes meie põhjatusse mülkasse uputatud chero hommikul välja aitasid. Teiega on veel arved klaarimata.
Ja muidugi Antixile kes meile laupäeva hommikul linnast uue vintsi kohale toimetas.
AMATÖÖRID
Postitatud: E Okt 29, 2007 8:38 am
Postitas Shrek4x4
Suur tänu ka Shreki Teami poolt toreda raja eest.Kahju ainult,et teil on lepad okkalised

Postitatud: E Okt 29, 2007 9:20 am
Postitas MM
Postitatud: E Okt 29, 2007 9:48 am
Postitas 4x4garage
Tore oli,tänud korraldajatele.Mis selle Nivaga nüüd oligi?
Kostivere 4x4 Garage meeskond ja fännklubi.
Postitatud: E Okt 29, 2007 10:01 am
Postitas Urvo
Jeebu tänab korraldajaid suurepärase raja ning korralduse eest. Täname ka G-team'i, kes meid kraavist kiiresti välja aitas! Kripeldama jääb vaid LK3 viimane lõpp, kus üks hetk(loomulikult kõige raskem hetk) otsustas vahekast, et ainult tagasillaga sõita käib küll..
PS. Varsti panen pildid välja cherokee tõeliselt kõveratest ülemistest lääbadest!
Hr. Urvo Põhjagaas
Postitatud: E Okt 29, 2007 11:20 am
Postitas tuff
Mõned kommentaarid ka Kullamäe võistkonnalt.
Rada oli väga hea. Paraja raskusastmega. Geopeitust eriti ei esinenud (loe: punktid olid valdavalt kergesti leitavad, fookus oli autoga punkti saamisel). Üks punkt oli mööda (21 vist) ja üks jäigi leidmata ( 18 )
Korraldus sujus ka ilusti. Väikse boonusena on ühest korraldaja arvutist piltide kopeerimise käigus roninud meie mälukaardile mingi ussike. Kui võõraste mälupulkade ja kaartidega palju tegmist siis kuluks ikka antiviirus ära.
Midagi karikalaadset oleks muidugi tore olnud ka teiste ja kolmandate kohtade saavutanutele (säästu-)vimpli asemel.
Postitatud: E Okt 29, 2007 12:46 pm
Postitas garfield
Postitatud: E Okt 29, 2007 1:10 pm
Postitas Kodutu
Ei tahaks küll kellegi kallal vinguda ja vaevalt se miskit muudab aga Kodutute võistlusnummer oli 230 mitte tabelis märgitud 280.

Postitatud: E Okt 29, 2007 2:19 pm
Postitas MM
Kodutu kirjutas:Ei tahaks küll kellegi kallal vinguda ja vaevalt se miskit muudab aga Kodutute võistlusnummer oli 230 mitte tabelis märgitud 280.

Kontrollisin Teie reg. ankeeti interneti registreerumisel ja seal seisab Teie enda registreerija poolt kirjutatud nr. 280
Muudan tulemuste tabelis ära aga järgmisele võistlusele registreerumisel palun parandage ise võistlus nr. ankeedil, et viga ei korduks.
Postitatud: E Okt 29, 2007 3:41 pm
Postitas uputaja
Sõit oli üldiselt tore, kuid Alansi ring oli kella üheks öösel paras ainult TR 3 autodele.üldiselt toimus seal vintsi-võidusõit ja kellel värskemad akud , see esimesena lõpetas

.Muidu oli raja valik päris OK ja enamalt jaolt sõidetav.

Ning minule kui vintsmänile igatahes oli võistlus meeldejääv , kuna see oli esimene sõit uues autos ja uue toreda ning positiivse suhtumisega tiimiga ja kohe ilusale 5. kohale.
Matkajate vintsmän Andres
Postitatud: E Okt 29, 2007 9:09 pm
Postitas TR Pjätt
Minul küsimus korraldajatele, kas võistkond kes läbib kõik katsed, ei peaks lõpp protokollis eespool olema võistkondadest kel jääb mõni katse läbimata.
Priit
Postitatud: E Okt 29, 2007 9:57 pm
Postitas ormti
TR Pjätt kirjutas:Minul küsimus korraldajatele, kas võistkond kes läbib kõik katsed, ei peaks lõpp protokollis eespool olema võistkondadest kel jääb mõni katse läbimata.
Priit
Õigustatud küsimus. Tavaliselt on see tõepoolest niiviisi olnud, aga kuna seekord jäi see mingil salapärasel põhjusel juhendisse kirjutamata, siis ei saanud me ka sellist arvutusmetoodikat kasutada.
Tunnistan, et õiglasem oleks Priidu poolt nimetatud variant, aga seekord siis sedaviisi...
Postitatud: E Okt 29, 2007 10:28 pm
Postitas ben
TR Pjätt läeb TR1-te ja hakkab kohe jonnima koha pärast .

icc
Postitatud: E Okt 29, 2007 10:29 pm
Postitas TR Pjätt
Asi selge, Tänud!
Aga kurat rada ja korraldus oli tõesti tasemel. Ma üle pika aja nautisin mõnusat offroadi.
Priit