2. leht 3-st
Postitatud: P Okt 21, 2007 12:02 pm
Postitas 007
No ma kohe pean Range kohapealt sõna võtma natuke. Paar aastat vana Ranget on suht keeruline võib-olla saada 500 kiloga. Viimane Range mudel on ok, minu arust vähemalt. Ise sõitsin Spordiga (praegu Disco II-ga)nüüd ilmselt võtan suure Range , võttes arvesse mootorit ja kütuse kulu on mootori võimsus ja kulu suhe väga hea (jutt käib uuest V8 diislist, ehk siis 15 l/100-le keskmine). Hobust on ka jalaga segada aga noh need tiba liiga uued vist.
Ilmselt Landy teeb asjalikuma kommentaari. Minu teine valik oleks ka LandCruiser ,5 sotiga saab norm auto. Soovitan soojalt võtta kõikide lisadega, kui vähegi võimalik.
Sinu lohutuseks ütlen , et otsisin omale maasturit üle aasta sõitsin läbi kõik (peale tuareegi, kuna ootan proovisõidu aega siiamaani

aastast 2005 siis) ja Rangeni jõudsin nädal enne ostu praktiliselt. Range on maasturite aadlik

Postitatud: P Okt 21, 2007 1:43 pm
Postitas Raitz
No eks 150-200k maksvad autod ole jah ühed samm surmale võlgu rapped, millega on võimalik ainult kodu ja remondi vahet sõita ja sellestki 50% ajast puksiiri otsas.....
See on õige küll et alla 500k ikka aotosid pole.
Ainult et ääretult nõme on 500k+ maksva auto puhul muretseda 2-3 lisa liitri pärast mis kuluvad 100km kohta.

Postitatud: P Okt 21, 2007 2:06 pm
Postitas totu
Nõudmistele vastab vast ainult hübriidlexus....mõne aasta pärast, pruugituna. Teine auto sõiduka kõrvale vast mõistlikum, nii poole raha eest ja allesjäänud vahendid padjapüüri- kütuse ja remondi tarbeks. Selle variandi ainuke miinus on naabrite külm ükskõiksus, kuigi tänapäeval kadetate pilkude ettemanamiseks kulub oluliselt rohkem

. Kastikatest: erinevate kogemuste mixina on jäänud mulje et L200 üks mugavamaid ja lagunevamaid, Hilux täpselt vastupidi, teised jäävad sinna vahele ...vist.
LR: plekk ei roosteta, 9-10 sajale (diisel), kannatab ka pikka otsa sõita, pidev 4X4.
Postitatud: P Okt 21, 2007 2:24 pm
Postitas 007
Raitz kirjutas:
Ainult et ääretult nõme on 500k+ maksva auto puhul muretseda 2-3 lisa liitri pärast mis kuluvad 100km kohta.

..no kuldsed sõnad igatahes.

Postitatud: P Okt 21, 2007 2:48 pm
Postitas Landy
Raitz kirjutas:No eks 150-200k maksvad autod ole jah ühed samm surmale võlgu rapped, millega on võimalik ainult kodu ja remondi vahet sõita ja sellestki 50% ajast puksiiri otsas....
Paljud LR omanikud saavd sinu peale ilmslet kurjaks.
10-15KEUR eest saab vägagai pädevas korras LR-i.
Vanematest masinatest soovitaks RR asemel Pigem Discot. Väähem muret rohkem vatupidavaust, odavamad jupid. Kasvõi sellist, is 007-l kasutada on.
Ja alati sõbralik ning abivalmis LR kogukond toeks.
Postitatud: P Okt 21, 2007 2:58 pm
Postitas jr
nilsleven kirjutas:
Aga kuidas rahvas suhtub masinatesse nagu L200, Hilux ja Navara? Kas neid on mõttekas kasutada linnapoisil, kes 95% ajast sõidab kolmnurgas kodu, Pirita Selver ja Liivalaia tänav, 4% maanteel ja kui ilgelt veab siis 1% maastikul? Kas mõni selline on nagu tõsiselt mugav auto ka, või on kõik "veokad"?
Kõiki kolme olen proovinud ja minu arust on vaieldamatult parim Isuzu D-Max. Arvustusi leiad siit:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=3141
Samas tulin ise just Poola reisilt tagasi, mille läbisin oma 2004 aasta Ford F-150'ga ja no kurat, ikka marumugav on liigelda. Iste mõnus, salong vaikne, vedrustus just selline, mis ei väsita ja pakub ka agressiivsema sõidu võimalusi ja juhitavus tänu coil-over vedrudele ja Fordi uuele roolilatile põhimõttelt sama nagu mõne sõidukaga, ehk siis täpne. Masin ise on igati odav hankida ja pidada.
http://jr.lahe.net/car/f150/index.html
Postitatud: P Okt 21, 2007 3:06 pm
Postitas jr
007 kirjutas:Range on maasturite aadlik

Lõhnab BS järgi

Postitatud: P Okt 21, 2007 3:14 pm
Postitas KimmoL
nilsleven kirjutas:Samas siinset juttu lugedes tundub, et üks variant on tarbeautona pidada edasi sõiduautot ja osta lihtsalt kõrvale üks vanem "päris" maastur.
Isiklikult kaaluksin seda varianti päris tõsiselt. Kui su tavalise sõiduauto kulud on juba nö. eelarvesse sisse ehitatud, peale ostuhinda ei käi "tagavaramaastur" isegi märkimisväärselt kukru peale, kui sellega palju sõitmist ei tule.
Minimaalne muutus elus ja rahaliselt, aga hulgalt variante juurde.
Postitatud: P Okt 21, 2007 3:17 pm
Postitas Raitz
Landy kirjutas:
Paljud LR omanikud saavd sinu peale ilmslet kurjaks.
10-15KEUR eest saab vägagai pädevas korras LR-i.
Oh ei ole tarvis saada
See oli natuke nöökamisi öeldud.
Pealegi on on metsas või soos palju muretum ukerdada, kui sa tead, et esmaspäevane töölejõudmine ei sõltu sellest, mis sul juhtub või ei juhtu.
Seega on imho variandil, kus igapäeva auto kõrval on ka odavam hobiauto palju plusse.
Postitatud: P Okt 21, 2007 5:04 pm
Postitas trc
jr kirjutas:007 kirjutas:Range on maasturite aadlik

Lõhnab BS järgi

Ei lõhna jr. Aadlik on selline, kes kunagi ei lähe porri p herdama vaid kannab ilusti ja elegantselt oma sametriideid ning käib lagendiku peal faasaneid laskmas.
Postitatud: P Okt 21, 2007 6:48 pm
Postitas Paheero
007 kirjutas:Raitz kirjutas:
Ainult et ääretult nõme on 500k+ maksva auto puhul muretseda 2-3 lisa liitri pärast mis kuluvad 100km kohta.

..no kuldsed sõnad igatahes.

Nu ma päris nii ei ütleks. Kütusekulu on siiski sõiduki eluea jooksul ilmselt suurim kuluallikas üldse, seega on see oluline, eriti kui auto läheb näiteks tööandja kulusse. Kas 11-12 l diislit või 20+ liitrit bensiini on
suuremate läbisõitude puhul täiesti argument. Hobiauto (pühapäevaauto vms) puhul mis aastas ehk 2-3tuhat km läbi veereb on muidugi pohlad.
F150 by Jr
Masin ise on igati odav hankida ja pidada.
Ma olen võibolla kooner, aga ma ei mõista kuidas V8 bensumootoriga meerika kastkas on odav osta ja pidada? Eriti veel tööautona??? Ostuhind uuena ca 600 ja kütusekulu 20+ linnas-töömaal-käruga-4wd-jne (keskmine 16 Ameerika Auto andmetel) Hooldus ka ilmselt 2-3x kallim, arvestades kasvõi vedelike mahtusid mootoris.
Kust august ta odav tööauto on? B2500 saad sama kuluga 2tk ja töötegemis-kandevõimes ei kaota midagi. Mugavuses ja luksuslikkuses jah, aga see pole tööauto valikul puhul just esmane kriteerium, muidu sõidaksid kõik mutrivollid, mördivellod ja müügisassid S-klassiga ringi.
Teemasse ka, otsi näiteks pikk GR Patrol, LC, G või Pajero (ca 300k) tee või lase korda teha, varusta ta vintsi, rehvide, katuseraami-või telgiga, lukkudega (et ikka sügavamale saaks) ja naudi elu, 100k peaks veel üle jääma, mille eest võid mulle välja teha hea nõuande eest

Postitatud: P Okt 21, 2007 6:52 pm
Postitas 414 AVM
JR kirjutas:
Kõiki kolme olen proovinud ja minu arust on vaieldamatult parim Isuzu D-Max. Arvustusi leiad siit:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=3141

Kui Sa kastikaga ära harjud, ei oska nagu muud tahtagi

. Topis müügil - 3,0 Aut. maksab ~ 460 kilo + kastile kuut ja mõned muud toredad lisad ning oledki üleliigse 500 KEEK-e õigesse kohta mahutanud

. Ilmselt vahetan ka enda, kahe inimese + kahe lüpsjaistmega aparaadi, uue suurema vastu välja

.
Postitatud: P Okt 21, 2007 7:58 pm
Postitas jr
trc kirjutas:jr kirjutas:007 kirjutas:Range on maasturite aadlik

Lõhnab BS järgi

Ei lõhna jr. Aadlik on selline, kes kunagi ei lähe porri p herdama vaid kannab ilusti ja elegantselt oma sametriideid ning käib lagendiku peal faasaneid laskmas.
Õige point. Kuigi ise pakuks ennem Cadillac Escalade sinna rolli või Ford Excursionit või Chevrolet Suburbani.
Aga ... USA'st saad tutika F150 kastika sellise lisavarustusega nagu minul 32000USD kätte. Tood siia võtad arvele ja Ameerika Auto 750K + hinnast saabki 500KEEK, kui ise toimetad. Kuluks võib vast Garantii lugeda, aga kellel seda ikka vaja läheb. Ise sõidad, ise vastutad. Varuosad on esinduses juba 2-3x odavamad kui B2500, Navara või Hiluxi osad. Ja Patroli mootorisse läks mul rohkem vedelikke, kui praegusesse 5.4L V8'sse. Seega on ka see osa müüt, et hoolduse käigus läheb tavaline tüüpiline õlivahetus juba kallimaks. Ford on ikkagi ju rahvaauto USA's ja ega ta muidu enimmüüdud pole. Samas vastupidavusest ei maksa üldse rääkida. Pisikesed europickupid jäävad kaugele selja taha, kui ma vaatan mida kõike on mu tuttavad uute D-maxide ja Navaradega pidanud juba tegema. Ainuke, jah ainuke miinus on natuke suur küttekulu, aga see ei ole ju teab mis oluline faktor autoostu juures. Ja ärme liialda, mina pole üle 21-22L kunagi veel linnavahel saanud, 20+ võib jätta mulje, et kuni 29L sajale. Pigem on ikkagi primaarne, et auto igapäev muretult käima läheks ja sõit mõnusalt läheks ning püsikulud varuosade näol madalad oleks kui miskit liigsest gaasipedaali tallamisest otsad annab.
EDIT: Võid mu lehelt vaadata tehn. andmeid:
VEDELIKE MAHUD
Kütusepaak 98.4l
Mootoriõli koos filtriga 6.6l
Jahutusvedelik 19.5l
Esimene differ 2.0l
Automaatkast 13.2l
Vahekast 1.9l
Tagumine differ 2.6
http://jr.lahe.net/car/f150/index_2.html
Ja kes varuosade juttu ei usu, siis palun:
www.rockauto.com ja vaadake ise. Tehke võrdlusi teiste masinatega ja kas on veel küsimusi?
Ega ma siis puhta loll ka pole, et miskit kallist autot endale ostan. "Kokkuhoid on ostujõud", olen seda alati korrutanud ja kes mind tunnevad võivad seda ise kinnitada

Postitatud: P Okt 21, 2007 8:30 pm
Postitas nilsleven
Annan endale täielikult aru, et see pole siinse foorumi spetsiifikale vastav küsimus, aga noh ega küsija suu pihta ei lööda. Eksju?
Milline nö pargimaastur siinse rahva käest kõrgeimad hinded saab? Kui Panda kõrvale jätta (see on nii pisike, et ma pean isegi oma kubemekaitse katuseraamile kinnitama koormarihmadega).
Postitatud: P Okt 21, 2007 8:40 pm
Postitas trc
jr kirjutas:Õige point. Kuigi ise pakuks ennem Cadillac Escalade sinna rolli või Ford Excursionit või Chevrolet Suburbani.
Bmeerikas ei ole aadlike jr.
Escalade on tavaline suur paks neeger. palju läikivaga ümber kaela.
Ma nats aega saunas mõtlesin õlle juures selle aadliku värgi peale a siis mõtlesin veel välja et on olemas ka:
MB G: Tavaline tänapäeva eesti keskealine tööline - teeb tööd nagu loom hommikust südaööni - selleks et hankida mugavusi. Mõningad mugavused sellest tulenevalt ka on. Tavaliselt maastikule ei jõua - sest on tööl
Defender - metsa pangendatud aadlik. Kõik mugavused võeti ära pagendamise käigus ja nõõd peab mudas püherdama.
H1 - Koomiksikangelane Hulk - suur, kandiline, meeletu jõuga aga samas loll.
öösõnaga. siin foorumis stereotyypide eest a'la "range on maasturite aadlik" lisapunkte ei jagata. kõigepealt tõestatagu et ta seda on. siis räägime edasi.